خرید کیف چوبی با مدل های خاص و لوکس

کیف، مهمترین و پرکاربردترین وسیله ای است که عموم افراد از آن استفاده می کنند. امروزه به دلیل اهمیت استفاده از کیف، شاهد افزایش تولید آن در مدل ها و جنس های مختلف می باشیم. یکی از کیف هایی که مدت زمان زیادی از تولید آن نمی گذرد و از محصولات نسبتا تازه وارد به حساب می آید؛ کیف چوبی است. اگر به دنبال کیفی هستید که هم از لحاظ ظاهری مورد تایید بوده و هم از جنبه های کیفیتی، قابل قبول باشد؛ خرید کیف چوبی را پیشنهاد می دهیم. کیف چوبی از یک عنصر طبیعی و محکم مثل چوب، پدید آمده و کیفیت و مقاومت کافی را دارد. همچنین این کیف به دلیل برخورداری از متریال منحصر به فرد، زیبایی بی حد و حصر را به تصویر می کشد.

دلایل خرید کیف چوبی

گاهی بد نیست در استایل خود تجدید نظر کرده و یک ظاهر جدید و نو را برای خود بسازید. استایلی که تا به حال به سراغش نرفته اید. با خرید کیف چوبی می توانید چنین نتیجه ای را برای خود محقق سازید. کیف چوبی یک کیف معمولی نیست و استایلی فراتر از یک استایل معمولی را برایتان خواهد ساخت. اگر همچنان پس از همه این توضیحات، هنوز به دنبال پاسخی برای چرایی خرید این کیف هستید، ادامه مطلب را دنبال نمایید. در قسمت زیر به بررسی دلایل خرید کیف چوبی پرداخته ایم:

ایجاد احساسات مثبت در فرد

یکی از مهمترین دلایل خرید کیف چوبی، باز می گردد به احساسات مثبتی که این محصول در ما ایجاد می کند. مواد اولیه طبیعی همچون چوب باعث ایجاد حس نزدیکی به طبیعت در ما شده و به دنبال خود، سایر احساسات مثبت را در درونمان ایجاد خواهند کرد. تحقیقات نشان می دهند استفاده از وسایل ساخته شده از چوب، باعث تحولات مثبت روانی خواهد شد. ما انسان ها روح طبیعت دوستی داریم و هر آنچه که ما را به یاد طبیعت و متعلقات آن بیندازد، برایمان خوشایند است.

ارزش گذاری به صنایع دستی

با خرید کیف چوبی، نشان خواهید داد که به صنایع دستی کشورمان، ارزش نهاده اید. تمامی آثار و محصولات متعلق به صنایع دستی توسط دست ساخته شده و ارزش بالایی دارند؛ بنابراین باید قدردان کسانی باشیم که چرخ این صنایع را به حرکت درآورده و محصولاتی بی نظیر را برایمان طراحی و تولید کرده اند.

راهنمای خرید کیف چوبی | آرتانامیک

 

 

طراحی و ساخت ظریف

تمامی محصولات متعلق به صنایع دستی از جمله این محصول، مراحل طراحی و ساخت را به دقت طی نموده و حاوی ظرافت کامل می باشند. این محصولات، برخلاف کیف هایی که در کارخانجات تولید می شوند؛ لحظه به لحظه مراحل کنترل کیفی را سپری کرده تا نقصی هر چند جزئی در کار به وجود نیاید. اغلب آثار دستی از این ویژگی برخوردار بوده و ظریف و بی نقص به نظر می رسند. درست مثل کیف چوبی که ظرافت، زیبایی و هنر را می توان از آن استنباط کرد.

قابل ساخت طبق انتظارات شما

یکی از محاسن صنایع دستی همچون این، این است که امکان برقراری ارتباط میان شما و سازنده را به وجود می آورد. بنابراین می توانید به تبادل نظر با یکدیگر بپردازید. اگر هدفتان، ساخت کیفی مطابق با انتظارات و سلیقه شما باشد، سازنده، طرحتان را پذیرفته و محصولی مطابق با خواسته هایتان را به شما تحویل خواهد داد.

هزینه مناسب

اغلب کیف های موجود در بازار دارای جنس های نرم و حساسی اند؛ یعنی اگر کمی فشار به آنها وارد شود، ظاهر و فرم اولیه را از دست داده و روی آنها خط تا ایجاد خواهد شد. خطی که ظاهر کیف را مخدوش می سازد. این موضوع به دلیل مقاومت کم این نوع کیف هاست که سبب ایجاد تغییرات ظاهری در آنها می شود.

اگر به جای خرید کیف های معمولی، به سراغ خرید کیف چوبی رفته و این محصول را جایگزین کنید، با یک کیف عالی روبرو خواهید شد که فشار هیچ تاثیری روی آن نداشته و ظاهرش را معیوب نمی سازد. مهمتر از همه اینکه این کیف با وجود برخورداری از امتیازات بسیار، هزینه مناسبی را در پی داشته و بی شک ارزش خرید را دارد.

 

خرید کیف چوبی خاص | فروشگاه آرتانامیک

کیف چوبی، یک هدیه خاص و جدید

اکنون که با دلایل خرید کیف چوبی آشنا شدید، بهتر است از سایر جوانب مثبت این محصول نیز آگاهی یابید. اگر تولد دوستتان نزدیک است و یا قصد دارید تا برای نشان دادن علاقه قلبی به خواهرتان، هدیه ای به یاد ماندنی برای او تهیه کنید، می توانید خرید کیف چوبی را در اولویت قرار دهید. اغلب دختر خانم ها برای خرید کادو به سراغ آیتم های تکراری می روند. شاید به این دلیل که آنها همه آیتم ها را امتحان کرده و اکنون گزینه دیگری به ذهنشان نمی رسد. شاید به ظاهر انتخاب هدیه، سخت به نظر برسد؛ اما با کمی تفکر و چاره اندیشی می توان این مساله را نیز مدیریت کرد.

کیف چوبی یک هدیه خاص و کاملا جدید است. هدیه ای که قطعا مورد پسند مخاطبتان قرار خواهد گرفت. در ضمن این هدیه، بسیار مقرون به صرفه بوده و مستلزم پرداخت هزینه زیاد بابت خرید نیست. پس با خرید کیف چوبی، علاوه بر اینکه طرف مقابلتان را سوپرایز و خوشحال می کنید؛ هزینه های شخصی تان را نیز مدیریت خواهید کرد. اگر تصور می کنید کیف چوبی یک کیف سنگین وزن است و برای کادو مناسب نیست؛ باید این تصور اشتباه را از خود دور کنید. این کیف با وجود اینکه از چوب کاملا طبیعی حاصل گردیده، اما اصلا سنگین وزن نیست و چه بسا از کیف های دیگر هم کم وزن تر خواهد بود. خیالتان راحت!

 

خرید کیف چوبی جدید

بهترین کیف چوبی کدام است؟

هنگام خرید این کیف، با مدل های متعددی از این محصول روبرو خواهید شد. مدل هایی که هر یک، در برگیرنده جنس های مختلفی اند. اگر تصمیمتان مبنی بر خرید کیف چوبی را گرفته اید و حالا یکی از سوالات ذهنی تان این است که بهترین کیف چوبی کدام است؟ پاسخ آن را در ادامه خواهیم داد. کیف هایی که دارای جنسی از چوب گردو هستند، قطعا بهترین آیتم جهت انتخاب خواهند بود. البته سایر چوب های مورد استفاده برای ساخت این کیف نیز مناسب اند؛ اما چوب گردو یکی از برترین چوب هاست. کیف هایی که از این چوب ساخته شده اند؛ از این مزایا برخوردار می باشند:

  • این کیف حاوی نقش و نگارهای تماشایی و بسیار زیباست.
  • مقاومت آن در برابر ساییدگی و فشار بالاست.
  • با توجه به اینکه چوب گردو از سری چوب های لوکس محسوب می شود، بنابراین کیف ساخته شده از آن دارای جلوه شیک و لاکچری خواهد بود.
  • چوب گردو، قابلیت پرداخت و جلا خوردن را دارد، به همین دلیل سطح درخشان و براقی را در کیف چوبی ناشی از چوب گردو مشاهده خواهید کرد.
  • این کیف از ساختار قوی برخوردار بوده و همچنین دارای عمر طولانی است.
  • رنگ بندی متنوعی را در آن خواهید دید. رنگ هایی که هر یک، مطابق با سلیقه های متفاوت دیگران اند.

 

برای خرید کیف چوبی از کجا اقدام کنیم؟

راه های متعددی جهت دستیابی شما به کیف چوبی وجود دارند. مجموعه آرتانامیک که کلکسیونی زیبا و شیک از انواع کیف چوبی را آماده نموده، شما را برای خرید کیف چوبی، راهنمایی خواهد کرد. در این فروشگاه با نمونه های زیادی از این کیف مواجه خواهید شد. کیف هایی که نه تنها ظاهر ویژه ای دارند، بلکه کیفیت بی بدیلی را نیز به خود اختصاص داده اند. خاص بودن، فرمول سخت و پیچیده ای ندارد؛ همین که محصولات خاص را انتخاب کرده و آنها را در استایلتان به کار ببرید، به این هدف خواهید رسید.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید