ساعت چوبی انتخاب خاص پسندان

ساعت چوبی

ساعت چوبی از دير باز مورد توجه خاص پسندان بوده است ساعت های چوبی با ظاهري زيبا و خاص بسيار مورد علاقه هستند و محبوبيت بسيار بالايی در جامعه دارند. هميشه ساعت های مختلف در ابعاد و سايز های متفاوت جلب توجه می کنند حال اگر اين وسيله جذاب را با چوب طبيعی توليد کنيد با ادغام هنر و صنعت ساعت سازی شاهکاری بی بديل توليد می شود. ساعت ها با کاربرد های مختلفی توليد می شوند و در بازار به اشکال مختلفی قابل ديدن می باشند. ساعت های چوبی در منزل و يا مکان های مختلف به خوبی به چشم می آيند و زيبايی خاصی به محيط می بخشند. توليد ساعت های چوبی در رنگ های مختلف امکان پذير است و طرفداران بسياری دارد. ساعت ها با جنس های مختلفی از جمله فلزی، پلاستيکی ، چوبی و... ساخته می شوند. اما هيچ يک از جنس های موجود در بازار حس و زيبايی چوب را منتقل نمی کنند و به راحتی باعث زيبايی مکان نمی شوند چرا که چوب دارای يک حس طبيعت محور و دارای جنسی قابل حس و نمای خاص می باشد. ساعت های امروزی با توجه به سرعت پيشرفت تکنولوژی بيشتر از آن که نشان دهنده وقت باشند جنبه تزيينی و تکميل دکوراسيون منزل و يا محل کار را دارند. ساعت هاي چوبی رو ميزی به خوبی در اتاق ها چشمگير هستند. ساعت ديواری در هرجايی قابل ديدن است، هر مکان و جايی که برويد يکی از وسايل مورد نياز برای نصب يک ساعت زيبا بر روي ديوار آن مکان است. ساعت چوبی بيشتر در منازل و محل های لوکس استفاده می شود. با توجه به جنس چوب استفاده شده در ساخت ساعت، قيمت های مختلفی برای ساعت ها در نظر گرفته می شود. علاوه بر جنس چوب سايز و طرح های مختلف در تعيين قيمت ساعت بسيار موثر است. در ادامه به انواع دسته بندی ساعت های چوبی می پردازيم.

ساعت چوبی خاص و زیبا

زيبايی در ساخت و دقت به جزئيات

انواع ساعت چوبی

ساعت های چوبی در دسته بندی های مختلفی قرار می گيرد. از جمله اين دسته بندی ها جنس ساخت و طراحی های گوناگون است. در مورد جنس ساخت ساعت چوبی می توان به جنس های مختلفی از جمله چوب گردو، افرا، راش، چنار، روس و... اشاره کرد. در انتخاب يک ساعت چوبی مرغوب اولين و پر اهميت ترين نکته جنس چوب آن می باشد. چوب ساعت بايد سخت و مقاوم باشد و از تراکم و کيفيت خوبی برخوردار باشد. چوب های جوان تر کيفيت بهتری نسبت به چوب های پير دارند. چوب ساخته شده بايد به خوبی پرس شده و شيره آن گرفته شده باشد. ماندن در زير پرس و صبر در توليد باعث بالا رفتن کيفيت چوب می شود. در توليد چوب ساعت بايد به ضد آب، ضد باکتری و نانو نشده بودن چوب دقت کرد. اگر اين کار به خوبی انجام نشود بعد از مدتی مورد حمله حشرات قرار گرفته و يا بر اثر رطوبت رنگ ساعت به مرور خراب می شود. سبک های مختلف در توليد ساعت های چوبی باعث ايجاد رقابت در بازار توليد شده است و روز به روز شاهد مدل های جديد مختلفی هستيم. از ساعت های روستيک تا مينيمال ها طرفداران خاص خود را دارند. در طراحی های مختلف می توان به ساعت های ايستاده که سايز های بزرگی دارند اشاره کرد. در اين دسته بندی ساعت های ديواری چوبی از تنوع بالاتر و محبوبيت بيشتری برخوردار هستند. در اين بحث بيشتر در مورد ظاهر و جنس ساخت صحبت کرديم اما در مورد موتور ساعت ها و جنس ساخت آنها نيز بايد گفت که به دليل محبوبيت اين ساعت ها از موتور های بسيار با کيفيتی در توليد آن ها استفاده می شود. موتور های آرام گرد و عادی بيشتر از بقيه مورد استفاده قرار می گيرند. ساعت های چوبی اغلب بدون عدد بوده و داراي عقربه های چوبی يا فلزی می باشند.

ساعت چوبی دکوراتیو و خاص

ست شدن با دکور های مختلف

چرا ساعت چوبی بخريم؟

گرم بودن سبک چوب در دکور ها يکی از دلايلی است که هنوز هم افراد از اين ساعت ها استفاده می کنند. در دنيای مدرن امروز چرا بايد از ساعت های چوبی استفاده کرد؟ سوالی که ذهن شما را مشغول کرده و ما قصد داريم مزايای اين ساعت ها و وسايل چوبی را برای شما شرح دهيم.

  • وسايل چوبی دوام بالايی دارند
  • به مرور زمان ارزشمند تر می شوند
  • قابل بازيافت هستند
  • نگهداری از آن ها راحت است
  • نگاه کردن به چوب باعث آرامش می شود
  • جذابيت بصری چوب بالاتر از جنس های ديگر است
  • با محيط زيست سازگاری بالايی دارند

نتيجه گيری

قطعا با مطالعه اين مطالب به اين نتيجه خواهيد رسيد که يک ساعت چوبی با کيفيت ارزش بالايی براي زيبايی محل زندگی يا کار شما خواهد داشت. يک کالای اصيل می تواند اطمينان بالايی برای شما داشته باشد و به خوبی از آن استفاده کنيد.

ساعت دیواری چوبی

ساعت دیواری چوبی

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید