ساعت کادويی يک هديه دارای فلسفه

ساعت کادويي

ساعت کادويي از جمله عمده ترين و پر مصرف ترين اقلامي به شمار مي رود که افراد به عنوان هديه و کادو به يکديگر مي دهند. در فرهنگ هاي مختلف هديه دادن يک سنت پسنديده و نشان از علاقه و احترام افراد به يکديگر است. ساعت ها در طرح ها و اندازه هاي گوناگون توليد مي شوند. مي توان انواع ساعت ها از جمله ساعت هاي نفيس، ساعت هاي مچي، ساعت هاي رو ميزي و... را به عنوان يک هديه بسيار زيبا و قابل توجه کادو داد. اين کادو ها در مراسم هاي مختلف و مناسبت هاي خاص قابل استفاده هستند. مي توان در مراسم هايي مانند ازدواج، تولد ها، ديد و بازديد هاي مختلف، به عنوان يک کادو از ساعت هاي کادويي استفاده کرد. ساعت به عنوان يک کادوي شناخته شده و عامه پسند بهترين گزينه براي هديه دادن است. ساعت کادويي به خوبي در معرض ديد افراد قرار مي گيرد و کاملا به چشم مي آيد. از لحاظ روانشناسي نيز دادن هديه هاي مختلف باعث افزايش صميميت مي شود. وجود تنوع در طرح و قيمت ساعت هاي کادويي باعث شده تا هر فرد در هر قشر از جامعه به راحتي اين محصولات را به عنوان هديه انتخاب کند. ساعت ها در دسته بندي هاي مختلفي براي هديه دادن قرار دارند. ساعت هاي کادويي مي توانند در ديدار هاي رسمي و يا در ديدار هاي کاملا صميمانه به عنوان هديه به افراد مختلف داده شوند. از ساده ترين مدل هاي ساعت تا لاکچري ترين آن ها به خوبي قابل هديه دادن مي باشند. شايد به جرعت به توان گفت که ساعت تنها هديه اي محسوب مي شود که هيچگونه محدوديت سني در کادو دادن آن وجود ندارد و مي توان به همه افراد در هر سني کادو داده شود. در دسته بندي ساعت ها براي کادو شما مي توانيد از برند هاي معتبر و گران قيمت نيز استفاده کنيد که البته اين مورد در اولويت قرار نداشته و اهميت به شکل و سايز بيشتر به چشم مي آيد. در ادامه به فلسفه هديه دادن ساعت مي پردازيم و معني ساعت به عنوان هديه را توصيف خواهيم کرد.

ساعت دیواری مدل تاس

 

ساعت ساده اما همه پسند

 

فلسفه ساعت به عنوان هديه

در دادن ساعت به عنوان يک هديه معاني بسيار زيادي نهفته است و حتي فردي که به آن ساعت را هديه مي دهيد نيز داراي معني و مفهوم هاي بسياري است. به صورت کلي دادن ساعت به يک فرد به عنوان کادو نشان از اين است که هميشه و در تمامي لحظات به فکر او هستيد. تعبيري زيبا و پر مفهوم که مي تواند باعث صميميت بيشتر و حتي ابراز علاقه و محبت به فرد مقابل شود. در دنياي امروز و با پيشرفت روز به روز ديجيتال بسياري از هديه هاي سنتي و قديمي منسوخ شده اند ولي در اين ميان ساعت ها محبوبيت خود را حفظ کرده و علاقه مندان بسياري در جامعه دارند. دادن ساعت به عنوان هديه از سال 1900 ميلادي رواج داشته است و بر اين عقيده بوده اند که اگر مردي به زن خود ساعت هديه دهد به اين معني است که هر روز به ياد او است و يکي از نشانه هاي تعهد به شمار مي رفته است. معني ديگري که ساعت داشته است اين است که در هر زمان و هر ثانيه به ياد تو خواهم بود و هميشه در کنار خود تو قرار خواهم داشت. اين تعبير هاي زيبا و فلسفه زيباي ساعت به عنوان کادو نشان از راهنمايي خوب براي خريد ساعت کادويي براي افراد مختلف است. شما ساعت کادويي را مي توانيد به دوست، همسر، آشنا و... دهيد و يک رابطه قوي تر و بهتر را شروع کنيد. 

 

مشاهده انواع ساعت کادویی دیواری و رومیزی خاص.

 

ساعت رومیزی

 

ساعت کادويي رومیزی

انواع ساعت هاي کادويي

امروزه ساعت هاي کادويي به شکل هاي مختلفي توليد مي شوند و مي توان گفت حتي براي مناسبت هاي مختلف نيز توليد و عرضه مي شوند. براي مثال جوانان بيشتر ساعت هاي مچي را براي کادو دادن انتخاب مي کنند و امروزه ساعت هاي ديجيتال نيز محبوبيت بسياري پيدا کرده اند. براي خانواده هاي سنتي تر ساعت هاي روميزي و ديواري انتخاب بهتري است. يک ساعت روميزي از جنس چوب گردو يک انتخاب بسيار شيک و لاکچري براي هديه دادن است. ساعت هاي مختلف با داشتن طرح هاي گوناگون به خوبي نياز و سليقه هاي مختلف را پوشش مي دهند. ساعت هاي چوبي زيبا و کادويي در طرح ها و سايز هاي مختلف، مناسب با ميزان هزينه اي که در نظر گرفته ايد وجود دارند. ساعت هاي کادويي براي انتخاب نياز به وسواس بالايي ندارند و به راحتي مي توان آن ها را براي هديه دادن انتخاب کرد. ساعت کادويي از جنس چوب به خوبي همه سليقه ها را شامل شده و اکثر افراد اين ساعت ها را به ساعت هاي ديگر ترجيح مي دهند.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید