کیف چوبی دارای طراحی متفاوت و خیره کننده

یکی از اکسسوری های بسیار زیبا و کاربردی که مورد استقبال طیف وسیعی از خانم ها واقع شده، کیف چوبی است. این کیف، متفاوت تر از هر کیف دیگر بوده و این تفاوت را اول از همه در ظاهر آن می توان احساس کرد. تفاوتی که سبب تمایز این محصول و محبوبیت بیش از پیش آن شده است. کیف چوبی را می توان متناسب با سلیقه خاص پسندان دانست. این محصول از متریال طبیعی یعنی چوب تهیه گردیده و برای کسانی که محصولات چوبی را می پسندند، مناسب خواهد بود.

کافیست یکبار به این کیف بنگرید؛ محو جذابیت آن خواهید شد. طراحی منحصر به فرد این محصول به اضافه جنس خاص آن، یک کیف فوق العاده شیک و خارق العاده را شکل داده اند. کیف چوبی، همراه شما در موقعیت ها و مراسمات مهم بوده و یک استایل بی نظیر را هدیه می دهد.

یک کیف مدرن برای امروزی ها

صفات متعددی را می توان به کیف چوبی نسبت داد. یکی از صفاتی که شایسته این محصول بوده و آن را در کانون توجه قرار داده، مدرن بودن است. شاید متریالی که برای ساخت این کیف به کار رفته اند، تلفیقی از متریال سنتی باشند؛ اما محصولی که از آن حاصل گردیده، یک کیف کاملا مدرن است. کیفی که امروزی ها آن را می پسندند و می توانند با آن، سلیقه خاصشان را به رخ دیگران بکشند. سازندگان این کیف که هنرمندانی واقعی اند، از چوب به طرز هوشمندانه استفاده نموده اند. آنها برای طراحی داخلی کیف از متریال ارزشمند دیگر همچون چرم بهره برده اند. چرم یکی از مرغوب ترین مواد اولیه به شمار آمده و منجر به خلق زیباترین و بادوام ترین آثار شده است.

بنابراین در یک بررسی کلی می توان گفت کیف چوبی، تلفیقی از متریال طبیعی و درجه یک بوده و یک محصول بی نهایت ارزشمند محسوب می شود. تولید کنندگان، اغلب از چرم اشبالت برای لایه های داخلی کیف بهره می برند. آنها با بهره گیری از هنر و توانایی ذاتی خود، بهترین کیف زنانه را خلق نموده و یک محصول ایده آل را پیش روی مخاطبان قرار داده اند.

 

انواع کیف چوبی | فروشگاه آرتانامیک

متریال مورد نیاز جهت ساخت این کیف

برای ساخت کیف چوبی، متریال های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که چوب در راس آنها قرار دارد. چوب ها همگی بهترین نوع چوب جنگلی بوده و منجر به شکل گیری یک کیف مستحکم گردیده اند. کیفی که هیچ چیز، حریف استحکام آن نخواهد شد. معمولا چوب هایی مثل راش، بلوط و گردو جهت ساخت این کیف مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان، بهترین رتبه، از آن چوب گردو است. این چوب نه تنها بر کیفیت و استحکام کیف افزوده، بلکه آن را تبدیل به یک کیف چشم نواز نموده است. البته به جز چوب، متریال دیگری نیز در تشکیل این کیف، نقش دارند؛ مانند نخ، چرم و پارچه که همگی به نوعی به آن هویت بخشیده اند.

کیف چوبی زنانه و ویژگی های برجسته آن

با یک مقایسه کلی میان کیف چوبی زنانه و سایر کیف ها می توان دریافت این محصول، چند سر و گردن بالاتر است. با بررسی ویژگی های برجسته این کیف به برتری های آن پی خواهیم برد:

ساخته شده با چوب های استاندارد

سازندگان کیف چوبی برای ساخت این کیف، چوب های ضعیف را خط زده و تنها به سراغ چوب های استاندارد و قوی رفته اند. اگر غیر از این باشد، این کیف، خیلی زودتر از حد تصور، کیفیتش را از دست داده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. ضمن اینکه با این اتفاق، ارزش اثر زیر سوال رفته و نگاه مخاطبان به این کیف، خدشه دار خواهد شد.

دارای نسبت های متفاوتی از ضخامت یا نازکی

کیف های چوبی، همگی ضخیم نیستند. برخی از مدل های مربوط به این کیف، دربرگیرنده ضخامت بیشتر و بعضی دیگر نیز نازک تر می باشند. تولید کنندگان، همه سلایق و نیازها را در نظر گرفته و سپس متناسب با آنها اقدام به ساخت این کیف نموده اند.

ساده یا طرح دار

سلیقه ها متفاوت است. برخی از افراد با توجه به سلیقه خود، کیف های طرح دار را بیشتر می پسندند. بعضی از آنها نیز محصولات ساده را دوست دارند. نمی توان به آنها خرده گرفت. با توجه به همین موضوع، کیف چوبی در تنوعی از طرح ساخته شده و مدل های طرح دار و ساده را در برگرفته است.

 

قیمت کیف چوبی | فروشگاه آرتانامیک

همراه با متنوع ترین رنگ ها و نقش ها

نه تنها طرح های متفاوتی را در کیف چوبی مشاهده خواهید کرد؛ بلکه نظاره گر تنوع گسترده ای از رنگ و نقش در آن خواهید بود. برخی از این کیف ها حاوی نقوش حکاکی شده بوده و بعضی دیگر نیز فاقد نقوش برجسته اند. همچنین هر یک از کیف ها با طیف های رنگی مختلف همچون طیف رنگی روشن و تیره به نمایش درآمده اند.

سبک وزن

یک کیف چوبی ایده آل و مناسب دارای وزن سبک است. بنابراین خانم ها می توانند آن را به راحتی روی دوش انداخته و با آن به هر کجا بروند؛ بدون اینکه با مشکلی در خصوص حمل و نقل آن مواجه شوند.

حاوی مدل های دستی و دوشی

همه خانم ها مایل به استفاده از کیف دستی نیستند. در مقابل بعضی از آنها نیز تمایلی به استفاده از کیف های دوشی ندارند. این موضوع باعث شده تا تولید کنندگان به تولیدات خود انعطاف بخشیده و کیف چوبی همراه با مدل های دستی و دوشی را تولید نمایند.

دارای متفاوت ترین سایزها

همانطور که انواع کیف زنانه در سایزهای مختلف تولید می شوند؛ کیف های چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. انواع کیف چوبی در تنوعی از سایز و اندازه اعم از کیف سایز کوچک، متوسط و بزرگ موجود بوده و فرصتی مناسب جهت انتخاب را به بانوان بخشیده اند.

 

خرید کیف چوبی | فروشگاه آرتانامیک

زیباترین کیف های چوبی کدامند؟

در حال حاضر کیف های چوبی با مدل های متعددی به بازار عرضه گردیده اند که هر یک از آنها جای تعریف دارند. در این بخش به 3 نمونه از زیباترین انواع این کیف اشاره خواهیم کرد:

کیف زنانه چوبی مدل هانا با توپک

یکی از کیف های چوبی بی نظیر که محو تماشایش خواهید شد؛ این مدل است. اگر مایلید مثل یک بانوی خاص در مجلس ظاهر شده و تحسین همگان را برانگیزید، این کیف، انتخاب شایسته ای برای شما خواهد بود. این کیف زیبا، قابلیت استفاده به صورت دستی و دوشی را داشته و حس متفاوتی را در شما ایجاد خواهد کرد. این کیف که از چوب گردو ساخته شده، جهت هدیه دادن نیز کاملا مناسب می باشد.

کیف چوبی زنانه حلقه دار

این محصول را می توان یک کیف کلاسیک و مدرن دانست که به جای زنجیر از حلقه برخوردار می باشد. این کیف نه تنها در مجالس مختلف، همراهی تان خواهد کرد، بلکه به عنوان کیف کادویی نیز قابل ارائه است. چوب راش برای ساخت آن استفاده شده و یک کیف جذاب و جادار را شکل داده است. موبایل و کارت های خود را می توانید به راحتی در آن جای دهید.

کیف چوبی زنانه طرح آوین

این کیف خاص و ستودنی نیز به شما یک استایل قابل تحسین عطا می سازد. همچنین کیف چوبی طرح آوین، همه نگاه ها را سمت شما معطوف خواهد کرد. چوب راش یکی از چوب های قابل استفاده برای این محصول بوده که کیفیت و زیبایی اش را تحت الشعاع قرار داده است.

با آرتانامیک، خاص بودن را تجربه کنید

ما اینجاییم تا خاص بودن را در خود احساس کنید. در این مجموعه با متنوع ترین، باکیفیت ترین و مهمتر از همه مقرون به صرفه ترین انواع کیف چوبی روبرو خواهید شد. کیف هایی که از شما یک شخص متفاوت خواهند ساخت.

 

کیف چوبی، یک کیف خاص | فروشگاه آرتانامیک

 

برای مشاهده انواع کیف های چوبی، قیمت و مشخصات آنها می توانید از اینجا وارد صفحه کیف چوبی فروشگاه آرتانامیک شوید.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید