راهنمای خرید شمع آبان 1400

معرفی چند شمع با کیفیت بازار

 

بر خلاف گذشته که از شمع ها برای روشنایی محیط استفاده می شد، امروزه بیشتر از شمع ها برای ساخت محیط هایی خاص و زیبا استفاده می شود. با توجه به نوآوری هایی که در مراحل ساخت این محصول به وجود آمده است میزان زمان روشن ماندن این شمع ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده و همچنین در رنگ های بسیار زیادی عرضه می شود. اما یکی از بهترین این نوآوری ها در زمینه بوی شمع هاست که امروزه در بازار با شمع های معطر با رایحه های بسیار زیاد رو به رو هستیم.

اما مانند عطر و ادکلن در بین شمع ها هم، محصولاتی وجود دارند که میزان ماندگاری رایحه آنها به علت مواد اولیه در ساخت آنها با یکدیگر متفاوت است.

در ادامه شما را با چند نوع از با کیفیت ترین شمع های بازار که فروشگاه آرتانامیک آنها را گرد هم آورده است آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

 

شمع معطر مدل مازمجک

 

شمع معطر مدل مازمجک با فیتله نخی و چوبی

این شمع که وکس آن پارافین می باشد دارای ارتفاع 14.5 سانتی متر و قطر 6.5 سانتی متر می باشد دارای ویژگی های خاصی می باشد که شامل موارد زیر است :

  • زمان سوختن بالا : 65 ساعت
  • رنگ های متنوع : قابل سفارش در 16 رنگ متفاوت
  • تنوع بالا در رایحه : دارای 20 رایحه متفاوت که تمام سلایق را پوشش می دهد

همچنین در این نوع شمع امکان سفارش فیتیله چوبی نیز وجود دارد که باعث می شود شمع یک دست و به آرامی بسوزد که این امر موجب بیشتر شدن زمان سوخت شمع و پخش بهتر رایحه شمع می شود.

شمع مدل مازمجک مناسب برای فضاهای نشیمن و پذیرایی و همچنین مکمل دکوراسیون می باشد.

 

شمع مدل مازرول

شمع موم عسل مدل مازرول

 

در این نوع شمع برای وکس به جای پارافین از موم عسل استفاده شده است.

این شمع دارای ابعاد 18 سانتی متر برای ارتفاع و 3 سانتی متر برای قطر است. زمان سوخت این شمع 3 ساعت می باشد و از ویژگی های خاص این شمع میتوان به استفاده از موم عسل برای ساخت آن و طراحی بسیار زیبای آن اشاره کرد.

شمع مدل مازرول مناسب برای محیط های پذیرایی است اما میتوان از آن برای نشیمن نیز استفاده کرد.

 

شمع مدل مازو 35 و 15

 

شمع معطر مدل مازو 15 با فیتیله نخی و فیتیله چوبی

شمع مدل مازو 35 و 15 در دسته شمع های کوچک فروشگاه آرتانامیک جای دارند که فقط در اندازه با یک دیگر متفاوت هستند. در مدل مازو 35 ارتفاع شمع 6.5 سانتی متر و قطر 9 سانتی متر و در مدل مازو 15 ارتفاع شمع 6 و قطر آن 6.5 است.

زمان سوختن هر دو شمع 65 ساعت می باشد.

از دیگر ویژگی های این دو شمع میتوان به تنوع بالا در رنگ که 15 رنگ مختلف است و 4 رایحه خاص ( وانیل، دارچین، نارگیل و رز ) اشاره کرد.

شمع مدل مازو 35 و 15 شمع های مینیمال و زیبایی می باشند که موجب شده این شمع ها مناسب برای تمامی فضا ها از جمله نشیمن و پذیرایی باشند.

نوع وکس هر دو مدل پارافین می باشد و همچنین می توان برای هر دو آنها فیتیله چوبی را سفارش داد که موجب سوختن یک دست پارافین شده و باعث می شود زمان سوختن و میزان پخش رایحه شمع بیشتر شود.

شمع های مدل مازو 35 و 15 به دلیل ابعاد کوچکتر دارای قیمت های مناسب تری نسبت به برادر های بزرگ تر خود هستند.

 

در فروشگاه آرتانامیک شمع های دیگری نیز وجود دارند که در آینده به برسی آنها می پردازیم.

از این اینجا می توانیداین شمع ها و نمونه های مختلف شمع های موجود در فروشگاه آرتانامیک را مشاهده کنید.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید