تخته نرد کادویی يک هديه خاص

تخته نرد کادويی

قطعا شما هم براي انتخاب يک هديه مناسب دچار مشکل و سر درگمی شده ايد. تخته نرد کادويی يک انتخاب بسيار عالی برای هديه دادن است. قطعا اين سوال برای شما پيش آمده است که چگونه تخته نرد برای هديه دادن به سليقه های مختلف امکان پذير است؟ جواب سوال شما قطعا در اين مقاله نهفته است. تخته نرد با داشتن تنوع های بسيار در جنس و اندازه های مختلف توليد می شود و برای سليقه های متفاوت مناسب می باشد. در انتخاب يک تخته نرد شما می توانيد از مبالغ کم تا زياد خرج کرده و براي هر يک از افراد مد نظر مقدار مشخصی هزينه کنيد. اين تنوع در ساخت تخته نرد کمک بسيار زيادی به انتخاب شما خواهد کرد. تخته نرد کادويی اغلب در سايز های 25 تا 50 سانت توليد می شوند تا جلوه جالب تر و زيبا تری داشته باشند. شما می توانيد از تخته نرد کادويی با قابليت های چند کاره و دارای بازی شطرنج و تخته نرد در کنار هم استفاده کرده و به عنوان يک هديه بسيار شيک به دوستان خود کادو دهيد. بازی تخته نرد که يک بازی فکری و متکی به برنامه ريزی، شمارش و شانس می باشد به خوبی باعث تقويت اعصاب بدن و مغز می شود. برای انتخاب يک تخته نرد کادويی مناسب می توانيد به سليقه فرد دقت نماييد چرا که تنوع در تخته نرد بسيار بالا بوده و شما به راحتی تخته نرد مناسب را پيدا خواهيد کرد. تخته نرد های مسافرتی می تواند بهترين گزينه برای هديه دادن در رنج قيمتی پايين و متوسط باشد چرا که با کيفيت خوب و کوچک ساخته شده اند.

تخته نرد کادویی با کیف مخصوص

 

تخته نرد کادويی با کيف مخصوص

جنس ساخت تخته نرد کادويی

تخته نرد های کادويی را اغلب از چوب می سازند و دارای يک کيف از جنس چرم مصنوعی هستند. تخته نرد ها که در اکثر مواقع تاشو هستند در رنگ های مختلفی توليد می شوند. بعضی از تخته نرد ها کاملا جنبه کادويی دارند که در مناسبت های مختلف می توان هديه داد. برخی از تخته نرد ها نيز بيشتر جنبه تزيينی و دکوری دارند برخی نيز جنبه ورزشی و سرگرمی دارند که هرکدام ويژگی ها مختص به خود را شامل می شوند. تخت نرد کادويی اغلب به تخته ای می گويند که در اندازه های کوچک تا بزرگ با چوب های مرغوب و منبت کاری شده با شکل های متنوع ساخته می شوند و بيشتر به حالت تاشو توليد و روانه بازار می شوند. به دليل اصالت و کهن بودن تخته نرد اکثر نقش هايی که بر روی تخته نرد ها پياده سازی می شود مربوط به دوران هخامنشيان و ساسانيان است که باعث جذابيت بيشتر و در انتقال حس اصالت بسيار تاثير گذار است. ترکيب رنگ های قهوه ای با سفيد و مشکی يا زرد و مشکی زيبايی و جلوه خاصی به اين بازی داده است. تخته نرد های منبت کاری شده از نوع لاکچری می باشند و نسبت به بقيه قيمت بالاتری دارند. طراحی روی اين تخته ها عموما مربوط به خود چوب بوده و به هيچ عنوان چاپی نيستند و دست ساز می باشند که به ارزش و زيبايی اين محصولات می افزايد. تخته نرد ها را از چوب های گردو، راش و ... می سازند و با توجه به طرح و اندازه آن ها ارزش گذاری می شوند. تخته های کادويی دارای طرح های متنوع ای می باشند و میتوان در آن ها منبت کاری صورت گيرد یا به طور ساده باشد. ابعاد کوچک و متوسط اين محصولات کادويی بسيار قابل توجه و جذاب است. داشتن اصالت در اين تخته نرد ها به خوبی حفظ شده و کاملا با استاندارد های بازی ساخته شده اند.

تخته نرد منبت کاری شده کورش کبیر

 

تخته نرد سایز بزرگ

فوايد تخته نرد

تخته نرد فوايد فوق العاده ای برای بازيکن های خود خواهد داشت حال فکر کنيد شما اين بازی را به عنوان کادو به يک فرد هديه دهيد قطعا با دانستن فوايد روحی و جسمی اين بازی از اين بازی لذت بسيار بيشتری خواهد برد. داشتن جنس چوب و يا چرم اين تخته ها در حقيقت بيشتر به طبيعت و به دور از فضای مجازی خواهد بود. شايد از معدود بازی هايی باشد که مرد و زن، کودک و کهنسال بدون هيچ محدوديتی در آن شرکت کرده و از اين بازی لذت ببرند. اين کادوی بسيار جذاب را می توانيد با هر توان مالی برای افراد مختلف تهيه کنيد. دادن يک هديه که باعث سرگرمی فرد شود بسيار جالب و منحصر به فرد به نظر می آيد. از نظر روانشناسی هديه دادن يک سرگرمي به يک فرد نشان از اهميت سلامت فرد برای شما است. بعضی افراد که در دنيای فضای مجازی غرق شده و برای سلامت خود ارزش قائل نيستند بهترين گزينه برای دادن اين هديه و کنجکاو کردن آن ها به يادگيری و انجام اين بازی جذاب هستند. باز کردن ذهن از دغدغه های روزمره و تقويت حافظه کمک بسياری به سلامت روان افراد می کند. اين بازی را به عنوان يک کادوی بسيار جذاب به بازنشستگان دهيد تا در اوقات فراغت از آن استفاده کرد و احتمال ابتلا به آلزايمر را در آن ها کاهش دهد.

باکس تخته نرد کادویی با روکش راش طبیعی

 

نقش های زيبا و جالب توجه تخته نرد کادویی

 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید