تخته نرد چرم، یک بازی در کیف

تخته نرد چرم، تخته نرد در قالب کیف چرمی

الگوی ساخت تخته نرد چرم هم مانند دیگر انواع تخته نرد، به شکل یک جعبه دوطرفه است که برای استفاده از آن، تخته نرد را باز می کنند و بر روی یک سطح صاف قرار می دهند.

در تخته نرد چرم، تخته نرد در قالب یک کیف چرم قرار گرفته و به طور کلی ساختار کیف مانندی دارد. همین مزیت کیفی بودن تخته نرد چرم موجب محبوبیت و جذابیت آن شده و بر رونق فروش آن به صورت روز افزون می افزاید. دسته ساک مخصوصی که برای این نوع تخته نرد تعبیه شده است حمل آن را بسیار راحت می کند. شما می توانید به آسانی و هرجا که بخواهید این تخته نرد جذاب را با خود ببرید.

همچنین، تخته نرد چرم علاوه بر اینکه به صورت کیف است، یک قفل منحصربفرد هم بر روی آن قرار گرفته که این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید آن را مانند ساک دستی قفل نمایید.

تخته نرد چرم طرح فندقی

 

تخته نرد چرمی طرح فندقی

مهره ها در تخته نرد چرم

تخته نرد چرم حاوی یک جفت تاس به همراه 32 مهره سیاه و سفید است که در داخل تخته نرد و در قسمتی مجزا قرار گرفته اند. ساختار این مهره ها به نحوی طراحی شده است که در نوعی صداگیر یا به اصطلاح، خش گیر در قسمت سطح زیرین آنها قرار گرفته تا مانع از ایجاد خش یا تولید صدای ناموزون در هنگام بازی و استفاده از این مهره ها شود. البته اگر شمایل مهره ها مطابق سلیقه شما نباشد، می توانید مهره های جداگانه خریداری نمایید.

تخته نرد چرمی طرح کاج

 

تخته نرد چرمی طرح کاج

تخته نرد، از باستان تا الان

قدمت بازی کهن و اصیل تخته نرد بر هیچکس پوشیده نیست. پیرو همین موضوع، اسناد و مدارک تاریخی کاملا معتبر بر جای مانده از ایران باستان وجود دارند که از ابداع این بازی به دست بزرگمهر وزیر زیرک در سلسله ساسانیان دلالت می کنند. همین ویژگی باستانی بودن و اصیل بودن تخته نرد موجب شده که هنرمندان در حوزه صنایع دستی اهتمام ویژه ای به آن داشته باشند. این بازی اصیل ایرانی محبوبان و طرفداران زیادی را در ایران و سراسر جهان مجذوب خود کرده است.

تخته نرد چرم طرح آبنوس

 

تخته نرد چرم طرح آبنوس

تنوع چشمگیر در طرح و رنگ تخته نرد چرم

در ساخت کلاف و کفی تخته نرد چرم از MDF بهره وری می شود. رنگ مربوط به MDF با رنگ چرم استفاده شده همخوانی و تناسب بالایی دارند که این تناسب علت تنوع بسیار زیبا در انواع تخته نردهای چرم شده است. همچنین، بر روی کفی بعضی طرح های تخته نرد چرم نقش های جذابی را نگارگری می کنند که بر زیبایی آن می افزاید.

از جمله این طرح های متنوع می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. طرح فندقی: کفی این طرح از جنس MDF است و رنگ فندقی کفی با رنگ چرم کاملا هماهنگ است. جایگاه ویژه ای برای قرار گیری مهره ها در این تخته نرد تعبیه شده و با وجود حالت ساک مانند آن و قفلی که بر روی ساک قرار گرفته، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
  2. طرح کاج: اگر شما طرفدار رنگ های روشن و سفید مانند هستید این طرح می تواند دلخواه شما باشد.
  3. طرح آبنوس: طرفداران آبنوس و رنگ تیره از بازی با تخته نرد چرم طرح آبنوس لذت بالایی می برند.
  4. طرح ماهگونی: رنگ ماهگونی MDF به کار رفته در کفی و تناسب و هماهنگی آن با چرم ماهگون، زیبایی چشم نوازی را به ارمغان آورده است.
  5. ماهگونی طرح دار: رنگ کفی و رنگ چرم در این طرح کاملا مشابه با طرح ماهگونی است اما تفاوت آنها را می توان نقش هایی را که در این طرح بر روی کفی نگارگری شده اند در نظر گرفت. اگر شما مایل هستید که محل حرکت مهره ها در تخته نرد چرم ساده نباشد، این طرح بهترین گزینه برای شما است.
  6. طرح ونگه: همانطور که از نامش بر می آید، رنگ چرم و کفی در این طرح، رنگ ونگه است. پس اگر شما طرفدار این رنگ هستید، معطل نکنید و تخته نرد چرم دلخواهتان را خریداری نمایید.
  7. طرح کادویی: ساختار و طراحی این نوع از تخته نرد چرم هم مانند باقی انواع آن بوده و رنگ آن مشابه با رنگ فندقی می باشد.

تخته نرد چرم ماهگونی طرح دار

 

تخته نرد چرم ماهگونی طرح دار

قیمت تخته نرد چرم

قیمت تخته نرد چرم متناسب با اندازه و سایز آن، مقدار چرم و MDF  به کار رفته در آن، طرح و رنگ چرم و MDF، کیفیت مهره ها، کیفیت قالب چرم مانند آن و دیگر موارد این چنینی تعیین می شود. به طور تقریبی می توان گفت، قیمت طرح های متنوع تخته نرد چرم از 155000 تومان تا حدود 219000 تومان متغیر است.

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید