تخته نرد مسافرتی چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟

تخته نرد مسافرتی چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟

تخته نرد مسافرتی طرح سرباز هخامنشی

 

تخته نرد مسافرتی طرح سرباز هخامنشی

یکی از بهترین و پر استفاده ترین انواع تخته نرد ها که طرفداران بسیاری دارد، تخته نرد مسافرتی می باشد. تخته نرد ها در ابعاد و اندازه های گوناگونی ساخته می شوند و هر کدام از این تخته نرد ها، جنس های مختلف و متفاوتی دارند و برای تولید آن ها از مواد اولیه ی متفاوتی استفاده می شود. به عنوان مثال امروزه بیشتر تخته نرد هایی که در سطح کشور تولید می شوند، از جنس چوب می باشند. حال آن که انواع دیگری از تخته نرد ها در بازار وجود دارند که جنس آن ها از چوب نبوده و از انواع فلزات و پلاستیک ها و مواد اولیه ی دیگر ساخته شده اند. تخته نرد هایی که از جنس چوب می باشند، زیبایی آن ها بسیار بیشتر از سایر انواع تخته نرد ها می باشد و به همین دلیل قیمت این نوع تخته نرد ها از سایر انواع تخته نرد ها بیشتر بوده و طرفداران و مشتریان آن ها نیز بیشتر می باشند. هر چقدر که نقش و نگار های استفاده شده روی تخته نرد های چوبی بیشتر باشد و زیبایی آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر می باشد. به عنوان مثال تخته نرد هایی که کار های منبت کاری روی آن ها انجام شده است، نسبت به دیگر انواع تخته نرد ها با ارزش تر بوده و از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا در ارتباط با تخته نرد مسافرتی با شما عزیزان صحبت هایی داشته باشیم و به خصوصیات و ویژگی های این نوع تخته نرد اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

تخته نرد مسافرتی طرح فروهر

 

تخته نرد مسافرتی طرح فروهر

تخته نرد مسافرتی چه نوع تخته نردی می باشد؟

تخته نرد مسافرتی از جمله تخته نرد های کوچک و قابل حمل می باشد که به راحتی در ساک و چمدان می توان آن را جای داد و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. با توجه به این که بیشتر تخته نرد ها، از جمله تخته نرد های منبت کاری شده، بسیار بزرگ هستند و امکان انتقال و حمل و نقل آن ها به سادگی امکان پذیر نمی باشد، لذا بسیاری از شرکت ها و تولیدی هایی که در زمینه ی تولید انواع تخته نرد ها فعالیت می کنند، سعی می کنند تا تولید تخته نرد مسافرتی را نیز در برنامه ی کاری خود قرار دهند. حمل و نقل این نوع تخته نرد ها بسیار راحت بوده و افرادی که تخته نرد مسافرتی را خریداری می کنند، می توانند به راحتی این نوع تخته نرد ها را طی سفر منتقل کنند. فروشگاه آرتانامیک، یکی از برترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش انواع مختلف تخته نرد، از جمله تخته نرد مسافرتی می باشد که با توجه به کیفیت بالای تخته نرد های این فروشگاه، بسیاری از افراد سعی می کنند تا خرید های خود را از این فروشگاه انجام دهند. با شیوع ویروس کرونا در کشور ایران و سایر ملت ها و کشور های دنیا، روش خرید اینترنتی جای خرید های حضوری را گرفته است و بسیاری از افراد سعی می کنند تا خرید های خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام دهند. فرشگاه آرتانامیک نیز برای راحتی کار خریداران محصولات خود، سایتی را طراحی کرده است که در این سایت افراد می توانند به راحتی تخته نرد مورد پسند خود را خریداری نمایند.

 

تخته نرد مسافرتی چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟

همانطوری که در پاراگراف های پیشین خدمت شما عزیزان عرض کردیم، تخته نرد مسافرتی، یکی از کوچک ترین انواع تخته نرد ها می باشد که به راحتی می توان آن را جابجا نموده و در طی سفر از آن استفاده کرد. امروزه با توجه به این که چوب های مختلف از جمله چوب گردو، چوب راش و ام دی اف در تولید انواع مختلف تخته نرد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، لذا در تولید تخته نرد های مسافرتی نیز در بیشتر موارد از این نوع چوب ها استفاده می شود که زیبایی منحصر بفردی را به این نوع تخته نرد ها می دهد. بعلاوه در بسیاری از موارد در قسمت پشتی تخته نرد های مسافرتی، یک صفحه ی شطرنج طراحی می شود که خریداران این وسیله ی بازی و سرگرمی می توانند از این صفحه نیز در مواقعی که می خواهند شطرنج بازی کنند استفاده کنند.

تخته نرد مسافرتی طرح سر ستون هخامنشی

 

تخته نرد مسافرتی طرح سر ستون هخامنشی

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا شما را با تخته نرد مسافرتی آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. به خصوصیات و ویژگی های این نوع تخته نرد اشاره کردیم و درباره ی فروشگاه آرتانامیک نیز صحبت هایی داشتیم. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شود.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید