ساعت دیواری (اداری، منازل، شماطه دار و ...)

ساعت دیواری نفیس و آینده

ساعت دیواری نفیس جلوه گاه نمایش گذر ایام بر تارک دنیای مادی ماست. امروزه ساعت های مختلف و از مارک های مختلف، در بازار وجود دارد. ساعت رومیزی، دستی، کامپیوتری و دیواری از انواع متداول ساعت محسوب می شوند. با ورود موبایل تصور بر این بود که قرائت زمان از ساعت های قدیمی حذف خواهد شد، اما در ادامه و با توجه به مضرات امواج موبایل بار دیگر شاهد عرض اندام ساعت های با دستورالعمل ساخت قدیمی هستیم. در ادارات، شرکت ها، منازل و سالنهای اجتماعات نیاز به ساعت های دیواری به خوبی ملموس می باشد. ساعت دیواری نفیس همانطور که از لفظ نفیس آن بر می آید معرف کمیابی و گرانمایگی آن می باشد. برند نفیس نیز در زمینه ساخت ساعت فعال می باشد.

     

ساعت دیواری چوب گردو طرح تاس

خرید ساعت دیواری طرح تاس

ساعت های دیواری و منازل

در بدو ورود به هر خانه ای ساعت های دیواری توجه را به خود معطوف می دارند. زیبایی این ساعت ها می تواند تاثیر مثبت و خوبی بر ساکنین آن خانه و همچنین مهمانانی که به آن خانه وارد شوند، داشته باشد. ساعت دیواری نفیس با ظرافت ویژه بیشتری تولید می شود و سعی می شود که نشانگرهای زمانی (عقربه ها و اعداد) در زمینه یک طرح یا تابلوی هنری قرار گیرند. در واقع ساعت دیواری می تواند به مثابه یک اثر هنری زیبا بر دیوارهای خانه به نمایش گذاشته شود. منازل ما محتاج زیبایی های همخوان وسایل داخلی آن می باشد.

                                                                                                   

 

ساعت های دیواری و ادارات

ساعت های دیواری اداری امروزه با توجه به تقاضای ادارات و سازمانها تولید فزاینده ای دارد. در ادارات دولتی ساعت ها باید مواردی چون سادگی هرچه بیشتر، انسجام با محیط و ارزش های حاکم بر آن سازمان را برآورده سازد. سازمان ها می توانند ساعت دیواری نفیس را در راستای اهداف سازمانی در محیط سازمان به کار گیرند و به نوعی این محیط را شاد و پر انگیزه سازند. ساعت ها می توانند در اداراتی که به نوعی با طبیعت سروکار دارند و به نوعی محیط زیستی تصور می شوند با برگرفته از ادوات محیطی چون چوب درختان ساخته شوند. اینها به نوعی ساعت تمام چوب می باشند. این کار تعامل با محیط را در نزد مراجعین به این سازمان ها خاطرنشان می کند.

 

 

ساعت های دیواری امروزی

ساعت دیواری نفیس امروزی بیشتر به دنبال ارائه تفکرات سنتی فرهنگ های مختلف می باشد. نقش های کار شده بر زمینه این ساعت ها می تواند به نوعی سلیقه های مختلف اقشار جامعه را هدف قرار دهد. جوانان و نوجوانان از رنگ های شاد و مهیج در ساعت های اتاقشان استقبال می کنند. افراد مسن تر از رنگهای ملایم و نقش هایی که به نوعی آنها را با گذشته و دوران جوانی خود پیوند می دهد استقبال فراوانی می کنند. با روند کاهشی دید در بزرگسالی، نیاز به ساعت هایی می باشد که جوابگوی قشر سالمند ما در قرائت اوقات شبانه روز باشد. عقربه های سیاه رنگ و رنگهای تیره در زمینه های سفید این مهم را به خوبی برآورده می سازد. خرید ساعت دیواری چوبی

خرید ساعت دیواری تلفیق چوب گرو، چنار و سنجد

 

مشکلات ساعت های دیواری قدیمی

ساعت های دیواری قدیمی با مشکل مصرف باتری زیاد مواجه بوده اند، به طوری که در ظرف زمانی دو هفته و شاید هم کمتر، شارژ باتری خود که بیشتر باتری یکبار مصرف قلمی بوده است را مصرف می کردند. صدای زیاد ساعت های دیواری قدیمی یکی دیگر از ناهنجاری های ساخت آنها به حساب می آید. با جریان تزریقی تکنولوژی به صنعت ساعت سازی شاهد مرتفع کردن ایرادات ساعت های قدیمی می باشیم. ساعتهای بی صدای امروزی جایگزین ساعت های پر سر و صدای قدیمی شده اند. باتری کمتری را لازم دارند. ساعت دیواری نفیس نیز از این قاعده رشد تکنولوژیک مستثنا نبوده و همگام با رشد و ارتقای کیفیت پا به پای سایر انواع ساعت گام بر می دارد.

ساعت شماطه دار دیواری

ساعت های شماطه دار دیواری، امروزه همچنان پر طرفدار هستند، در اذهان همگی ما به نوعی خاطرات ساعت های قدیمی با آن زنگ دنگ دنگ آن همچنان زنده است. این ساعت های دیواری با پاندول خود زیبایی حرکتی خاصی را در اتاق های ما ایجاد می کنند. گویی گذر زمان بهتر احساس می شود و می توان ثانیه ها را در دستان خود لمس نمود. زمان چیز غریبی است ولی با ساعت می توان از گذرش لذت برد، خاطره ساخت و برایش برنامه ریزی نمود

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید