آشنایی با تخته نرد مسافرتی

آشنایی با تخته نرد مسافرتی

تخته نرد مسافرتی یکی از انتخاب های مناسب برای سرگرمی در مسافرت است. یکی از بارزترین تفاوت های این تخته نرد ها با تخته نرد های معمولی این است که تخته نرد مسافرتی ابعاد کوچکتری دارند و همین امر به شما کمک می کند تا به راحتی آن را در سفر حمل کنید. شاید قبل تجربه سفر های طولانی و کسل کنندگی راه را داشته باشید، تخته بازی می تواند این مسیر طولانی را به یک سفر شگفت انگیز با شادی فراوان تبدیل کند. البته ناگفته نماند تخته نرد های مسافرتی را می توان به عنوان یک تخته نرد کادویی نیز به حساب آورد زیرا طراحی و زیبایی منحصر به فرد این تخته نرد سبب می شود تا شما بتوانید آن را به عنوان یک هدیه ارزشمند و نفیس به دوستان و آشنایان خود بدهید.

تخته نرد و شطرنج مسافرتی طرح سرستون هخامنشی، تخته نرد مسافرتی

خرید تخته نرد مسافرتی

انواع تخته نرد مسافرتی

تخته نرد های مسافرتی را می توان از نظر نوع طراحی، چوب و ... از یکدیگر متمایز کرد. همانطور که گفته شد طراحی های تخته نرد مسافرتی بسیار منحصر به فرد می باشند زیرا طراحی این تخته نرد ها باید به گونه ای باشد که فرد در هنگام سفر مشکلی با حمل آن نداشته باشد. انواع تخته نرد های مسافرتی از نظر چوب نیز تفاوت زیادی با تخته نرد های معمولی ندارد به عبارت ساده تر شما باید در هنگام خرید این محصولات به نوع چوب آنها دقت کنید. زیرا در سالهای اخیر با ورود تخته نرد های چینی بی کیفیت و همچنین استفاده از خرده چوب ها، نئوپان و ... به جای چوب های مرغوب سبب شده است تا مشتریان در هنگام خرید تخته نرد مسافرتی به مشکلاتی برخورد کنند و نتوانند به راحتی جنس های مرغوب را تشخیص دهند. توصیه می کنم از جنس های بی کیفیت ارزان قیمت به شدت خودداری کنید زیرا اگر چوب تخته نرد از جنس مرغوبی ساخته نشده باشد، در کمتری زمان ممکن تخته نرد شما آسیب می بینند.

از ویژگی مهمی که باید تخته نرد های مسافرتی داشته باشند، می توان به محکم بودن و مقاومت زیاد در برابر ضربه اشاره کرد. اگر اینگونه تخته نرد ها از چوب های مرغوب ساخته نشده باشند، تخته نرد شما در هنگام سفر به راحتی شکسته خواهد شد و مجبور هستید برای خریداری یک تخته نرد جدید، مجددا هزینه ای را انجام دهید. بنابراین بهتر است که یکبار برای همیشه جنس مرغوب و گران قیمت تر را خریداری کنید.

تخته نرد و شطرنج مسافرتی طرح فروهر، تخته نرد مسافرتی

خرید تخته نرد مسافرتی

از کجا می توان تخته نرد مسافرتی مرغوب را خریداری کرد؟

خرید تخته نرد های مسافرتی مرغوب را نمی توان از هر فروشگاهی تهیه کرد زیرا افراد سودجو جنس های بی کیفیت زیادی را وارد بازار کرده اند. فروشگاه آرتانامیک با ارائه تخته نرد های با کیفیت که از چوب های مرغوب مانند: راش، گردو، روس و ... ساخته شده اند، به مشتریان خود کمک می کند تا تفاوت بین جنس بی کیفیت و با کیفیت را در بازار تشخیص دهند. قیمت های این فروشگاه بر اساس مرغوبیت جنس تخته نرد می باشد. البته قیمت معیار درستی برای اصل بودن و تقلبی بودن محصولات نیست اما نمی توان انتظار هم داشت که محصولات با کیفیت و اصل قیمت بسیار پایینی داشته باشند. فروشگاه آرتانامیک با داشتن مدیریت با تجربه در زمینه تولید و فروش صنایع دستی به ویژه تخته نرد مسافرتی به شما کمک می کند تا زمان های سفر های خود را با شادی بیشتری سپری کنید. این فروشگاه یک فروشگاه بدون واسطه می باشند به عبارت دیگر فروشگاه آرتانامیک خود محصولات را به دست مشتریان می رساند و به هیچ واسطه ای اجازه نمی دهد تا قیمت محصولات این مجموعه را از ارزش واقعی آنها بیشتر کند. مزیت دیگر خرید از فروشگاه آرتانامیک این است که تمامی محصولات این فروشگاه دارای تضمین بازگشت کالا هستند. بنابراین اگر کالای شما مشکلی داشته باشد، شما به راحتی می توانید محصول خود را تعویض کنید. 

تخته نرد و شطرنج مسافرتی طرح سرباز هخامنشی، تخته نرد مسافرتی

خرید تخته نرد مسافرتی

سخن آخر

تخته نرد مسافرتی هیچگونه شرایط سنی ندارد و شما به راحتی می توانید تمامی افراد خانواده خود را در طول سفر سرگرم کنید. این وسیله نفیس را همچنین می توانید به عنوان هدیه به دوستان خود دهید و آنها را با این هدیه منحصر به فرد، شگفت زده کنید. توصیه می کنم در هنگام خرید این محصول بسیار به چوب آن دقت کنید تا جنس مقاوم و محکمی خریداری کنید. زیرا  اگر تخته نرد های مسافرتی از چوب مرغوب و مناسبی ساخته نشده باشد در هنگام سفر ممکن است که در اثر ضربه بشکند. فروشگاه آرتانامیک با داشتن تیم حرفه ای در زمینه تخته نرد کادویی، مسافرتی و ... می تواند به شما در انتخاب یک محصول مناسب کمک کند. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با تخته نرد مسافرتی آشنا کند.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید