با خرید تخته نرد کادویی آشنا شوید!

با خرید تخته نرد کادویی آشنا شوید!

تخته نرد کادویی ارزان طرح فرش

 

تخته نرد کادویی به همراه شطرنج

مناسبت های مختلف مثل تولد، ازدواج و ... می توانند بهانه ی خوبی برای دادن کادو به یک نفر باشند. کادو می تواند هر چیزی باشد. به طور کلی هر آن چیزی که بتواند طرف مقابل شما را خوشحال کند، می تواند برای او یک کادو به حساب بیاید. متناسب با سن، جنس، میزان تحصیلات و نسبت شخص مورد نظر با شما، می توان از کادو های مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال یک شاخه گل، یک جلد کتاب یا یک وسیله ی بازی برای تولد فرزندتان می تواند یک کادوی خوب به حساب بیاید. لذا تخته نرد کادویی نیز می تواند به عنوان یک کادو و هدیه ی بسیار مناسب به حساب بیاید و می توان آن را به افراد و اشخاص مختلف هدیه داد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با این نوع تخته نرد آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین سعی خواهیم کرد تا درباره ی انواع تخته نرد هایی که می توان از آن ها به عنوان تخته نرد کادویی استفاده کرد و آن ها را به افراد مختلف طی مناسبت های گوناگون هدیه داد نیز صحبت هایی داشته باشیم. با ما همراه باشید.

تخته نرد کادویی چوب گردو

 

تخته نرد کادویی چوب گردو

تخته نرد کادویی چیست؟

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، تخته نرد ها را می توان به عنوان کادو به افراد مختلف هدیه داد. تخته نرد کادویی باید ویژگی های یک کادوی مناسب را داشته باشد. به عنوان مثال امروزه انواع بسیار گوناگون و متنوعی از تخته نرد ها در بازار این محصولات وجود دارند. بعضی از این تخته نرد ها از ظاهر بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردارند. حال آن که بعضی دیگر از این تخته نرد ها، فقط برای بازی ساخته شده اند و کاربرد دیگری ندارند و نمی توان از آن ها به عنوان کادو استفاده کرد. معمولا آن دسته از تخته نرد هایی که جنس آن ها از چوب می باشد و روی آن ها منبت کاری یا خاتم کاری و یا مواردی از این قبیل انجام گرفته است را می توان به عنوان کادو به افراد و اشخاص مختلف در قالب تخته نرد کادویی هدیه داد.

تخته نرد منبت کاری شده، یکی از بهترین انواع تخته نرد ها می باشد که می توان از آن به عنوان کادو استفاده کرده و به اشخاص و افراد مختلف آن را هدیه داد. برای ساخت این نوع تخته نرد ها، معمولا از چوب های با کیفیت و با دوام بالا استفاده می شود. چوب هایی که بتوانند در مقابل ضربه های هنرمند منبت کار از خود مقاومت نشان داده و از بین نروند. لذا استفاده از چوب هایی که از مقاومت بالایی برخوردارند در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد. چوب هایی مثل چوب گردو و چوب راش از جمله چوب هایی هستند که از آن ها برای تولید و ساخت تخته نرد های منبت استفاده می شود. این نوع چوب ها از چکش خواری بسیار مناسبی برخوردار می باشند و این موضوع سبب شده است تا بتوان به راحتی طرح ها و نقش های مختلف را روی این چوب ها پیاده کرده و آثار هنری بسیار زیبایی را خلق کرد.

علاوه بر تخته نرد منبت که می تواند به عنوان تخته نرد کادویی مورد استفاده قرار گیرد، از انواع دیگر تخته نرد ها نیز می توان به این منظور استفاده کرد. به عنوان مثال امروزه در تولید بسیاری از تخته نرد های چوبی، از هنر هایی همچون هنر خاتم کاری و فیروزه کاری استفاده می شود که موجب پدید آمدن تخته نرد های بسیار زیبایی می شود که می توان از این تخته نرد ها نیز تحت عنوان تخته نرد های کادویی استفاده کرد. تولیدی هایی که در شهر های باستانی و تاریخی ایران از جمله اصفهان و شیراز فعالیت می کنند، همواره سعی می کنند تا تخته نرد های تولیدی آن ها هر چه زیبا تر و دل انگیز تر باشد تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

تخته نرد کادویی منبت کاری شده طرح گلستان

 

تخته نرد کادویی منبت کاری شده

 

 

برای مشاهده و خرید تخته نرد منبت کاری و ساده از فروشگاه آرتانامیک اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس پشتیبانی فروشگاه برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان : tel:025-38861342

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تخته نرد کادویی آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین سعی شد تا درباره ی انواع تخته نرد هایی که می توان از آن ها به عنوان تخته نرد کادویی استفاده کرد نیز صحبت هایی داشته باشیم و به دو مورد از مهم ترین انواع تخته نرد ها در این زمینه اشاره کنیم. امیدواریم این مقاله مورد رضایت و پسند شما عزیزان واقع گردد و از مطالبی که در این مقاله خدمت شما عنوان شد، بهره ی لازم و کافی را برده باشید

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید