با قیمت تخته نرد آشنا شوید!

با قیمت تخته نرد آشنا شوید!

تخته نرد چرم

قیمت تخته نرد

تخته نرد از جمله ی بهترین و مهیج ترین بازی ها در دنیای امروزی به شمار می رود و لذا خرید تخته نرد در بین مردم کشور های مختلف دنیا از جمله کشور ایران بسیار رواج پیدا کرده است. یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی که مردم در هنگام خرید تخته نرد به آن توجه می کنند، قیمت تخته نرد می باشد. بدیهی است هر چقدر که قیمت تخته نرد پایین تر و ارزان تر باشد، تعداد مشتریان و طرفداران آن بیشتر خواهند بود. در تولید و ساخت تخته نرد ها، از مواد اولیه ی مختلفی استفاده می شود. هر چقدر که مواد اولیه ی مورد استفاده در تولید تخته نرد گران تر و با کیفیت تر باشند، تخته نرد تولید شده از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود و لذا قیمت تخته نرد نیز گران تر می باشد. به عنوان مثال امروزه برای تولید انواع مختلف تخته نرد ها، از جمله تخته نرد های چوبی، از طرح و نقش های بسیار زیبایی روی آن ها استفاده می شود که باعث افزایش قیمت آن ها می شود. معمولا تخته نرد های چوبی، نسبت به انواع دیگر تخته نرد ها از قیمت بالاتری برخوردارند. دلیل این امر هم این است در تولید این نوع تخته نرد ها، از طرح های بسیار زیبایی استفاده می شود که در قالب هنر منبت کاری روی این دسته صنایع دستی حکاکی می شوند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با تخته نرد به عنوان یک وسیله ی بازی و سرگرمی آشنا کرده و همچنین درباره ی قیمت تخته نرد، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

 

قیمت تخته نرد های مختلف

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، در تولید انواع مختلف تخته نرد، از مواد اولیه ی مختلفی استفاده می شود. در زیر درباره ی چند مورد از مهم ترین انواع تخته نرد ها صحبت خواهیم کرد و درباره ی قیمت انواع مختلف آن ها اشاراتی خواهیم داشت:

  1. تخته نرد های مسافرتی

یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین انواع تخته نرد ها، تخته نرد های مسافرتی می باشند. این نوع تخته نرد ها معمولا در ابعاد و اندازه های کوچک ساخته می شوند و به راحتی می توان آن ها را در داخل ساک ها و چمدان ها جا داد و در طول سفر از آن ها استفاده کرد. معمولا در تولید این نوع تخته نرد ها، از انواع مواد اولیه ی محکم، از جمله فلزات و پلاستیک فشرده استفاده می شود تا در مقابل ضربه مقاوم بوده و در طول سفر از بین نروند. هر چند که از چوب های مختلف، مثل چوب گردو و MDF نیز برای تولید این دسته از تخته نرد ها استفاده می شود. قیمت این نوع تخته نرد ها بسیار مناسب می باشد و هر کس با هر سطح درآمدی می تواند این نوع تخته نرد ها را خریداری کند.

تخته نرد مسافرتی طرح سر ستون هخامنشی

تخته نرد مسافرتی

  1. تخته نرد های منبت کاری شده

یکی دیگر از مهم ترین و پر استفاده ترین انواع تخته نرد ها، تخته نرد های منبت کاری شده می باشند. در تولید این نوع تخته نرد ها، از چوب های با کیفیت، مثل چوب گردو و چوب راش استفاده می شود. این نوع چوب ها با توجه به این که زیبایی خاصی دارند، به تخته نرد تولید شده جلوه ی بسیار زیبایی می دهند و باعث می شوند تا میزان فروش این تخته نرد ها افزایش پیدا کند. قیمت این نوع تخته نرد ها، به تناسب طرح ها و نقش هایی که روی آن ها حکاکی شده است، فرق می کند. هر چقدر که طرح و نقش های روی این نوع تخته نرد ها زیبا تر و جذاب تر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر خواهد بود. فروشگاه آرتانامیک، یکی از برترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش انواع مختلف تخته نرد در سطح کشور می باشد. یکی از بهترین انواع تخته نرد های منبت کاری شده که توسط این شرکت به فروش می رسد، تخته نرد شوالیه می باشد. به دلیل طرح جذاب و نمای بسیار زیبایی که این نوع تخته نرد دارد، قیمت آن نیز نسبت به قیمت تخته نرد های دیگر بالاتر می باشد. از تخته نرد های منبت کاری شده بیشتر به عنوان دکور استفاده می شود.

تخته نرد منبت کاری شده طرح شوالیه

تخته نرد منبت کاری شده طرح شوالیه

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد تا شما را با تخته نرد آشنا کرده و درباره قیمت تخته نرد، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شود و از محتویات و مطالب ارائه شده در این مقاله، بهره ی لازم را برده باشید.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید