انواع تخته نرد و شطرنج

انواع تخته نرد و شطرنج

تخته نرد و شطرنج چوب گردو

تخته نرد و شطرنج

تخته نرد و شطرنج، از جمله ی بهترین و جذاب ترین انواع بازی ها و سرگرمی هایی هستند که امروزه در سطح کشور های مختلف دنیا و از جمله ایران طرفداران بسیار زیادی دارند. تخته نرد و شطرنج، از جمله بازی های فکری هستند که بسیار مهیج بوده و مورد اقبال بسیاری از افراد در کشور ایران و سایر کشور های دنیا می باشند. رشته های ورزشی شطرنج و تخته نرد، از جمله ی رشته های ورزشی فکری می باشند که امروزه در سطح کشور های مختلف دنیا، مسابقات داخلی و بین المللی بسیاری در ارتباط با این رشته های ورزشی انجام می شود و ورزشکاران بسیاری به دنبال کسب افتخار برای خود و کشور خود می باشند.

اواخر سال 1398 هجری شمسی و ابتدای سال 2020 میلادی بود که شیوع یک ویروس خطرناک در سطح دنیا، بسیاری از افراد را درگیر خود کرده و بسیاری از مردم دنیا را به کام مرگ کشاند. این ویروس که کماکان در حال شیوع در کشور های مختلف دنیا می باشد، یک انقلاب بزرگ در تجارت جهانی به وجود آورده و بسیاری از شرکت ها و کارخانجاتی که در زمینه های مختلف در سطح جهان فعالیت می کردند، شیوه ی جدیدی را برای فعالیت اقتصادی خود انتخاب کردند.

این روز ها با توجه به این که ویروس کرونا به ویروسی بسیار خطرناک و جهش یافته تبدیل شده است و بسیاری از افراد را خانه نشین کرده است، لذا انجام ورزش های فکری مثل تخته نرد و شطرنج در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است و مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود در خانه، سعی می کنند تا به این بازی های فکری روی بیاورند تا علاوه بر گذراندن اوقات فراغت خود، فکر و حافظه ی خود را نیز تقویت نمایند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با انواع مختلف تخته نرد و شطرنج آشنا کرده و درباره ی آن ها توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض نماییم. با ما همراه باشید.

 

تخته نرد و شطرنج آرتانامیک

تخته نرد و شطرنج در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند و هر فردی که قصد خرید تخته نرد و شطرنج دارد، می تواند متناسب با سلیقه ای که دارد، تخته نرد و شطرنج مورد علاقه ی خود را خریداری نماید. شرکت ها و تولیدی های بسیاری در سطح کشور، در زمینه ی تولید انواع مختلف تخته نرد و شطرنج فعالیت می کنند که از جمله ی بهترین و معروف ترین آنها میتوان به فروشگاه آرتانامیک اشاره کرد. این فروشگاه در زمینه ی تولید انواع مختلف تخته نرد و شطرنج، از جمله تخته نرد های مسافرتی، تخته نرد های منبت کاری شده، تخته نرد های خاتم کاری شده و ... فعالیت می کند و شما می توانید متناسب با سلیقه ای که دارید، هر کدام از این تخته نرد ها را سفارش داده و از آن استفاده کنید. در زیر درباره ی این تخته نرد ها و شطرنج ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

انواع مختلف تخته نرد و شطرنج

همانطوری که در پاراگراف های قبلی نیز عرض کردیم، انواع مختلفی از تخته نرد ها وجود دارند که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم:

  1. تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده

معمولا برای زیبایی و جذابیت بیشتر تخته نرد ها و شطرنج ها، روی آن ها به کمک هنر منبت کاری، نقش ها و رنگ های متنوع و مختلفی کار می شود که باعث افزایش فروش آن ها نیز می شود. به عنوان مثال یکی از جدید ترین و زیبا ترین انواع تخته نرد های منبت کاری شده، تخته نرد و شطرنج منبت کاری می باشد که توسط فروشگاه آرتانامیک عرضه می شود و شما می توانید این محصول زیبا و کاملا ایرانی را از سایت اینترنتی متعلق به این فروشگاه خریداری نمایید.

تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده

تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده

  1. تخته نرد و شطرنج خاتم کاری شده

یکی دیگر از بهترین انواع تخته نرد ها و شطرنج ها، تخته نرد و شطرنج خاتم کاری شده می باشد که برای تولید و ساخت این نوع تخته نرد ها، از هنر خاتم کاری که یک هنر اصیل ایرانی است استفاده شده است.

 

علاوه بر موارد بالا، انواع بسیار گوناگون و مختلف دیگری نیز وجود دارند که از جمله ی آن ها می توان به تخته نرد های فیروزه کوبی شده و تخته نرد های مسافرتی اشاره کرد.

تخته نرد و شطرنج کلاف چوب گردو

تخته نرد و شطرنج

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد تا شما را با انواع تخته نرد و شطرنج آشنا کرده و درباره ی آن ها توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض نماییم. امیدواریم این مقاله مورد پسند و تایید شما عزیزان قرار گرفته باشد و بهره ی لازم را از مطالب این مقاله برده باشید.

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید