خرید تخته نرد به صورت آنلاین و اینترنتی به چه صورت است؟

خرید تخته نرد به صورت آنلاین و اینترنتی به چه صورت است؟

خرید تخته نرد منبت کاری شده طرح جام جهان بین

خرید تخته نرد

در گذشته افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود، بازی­هایی مثل شطرنج و تخته نرد انجام می­دادند که از جمله بازی­های هوشی به حساب می­آیند و هر کس که بتواند از هوش خود در این بازی ها بهتر استفاده کند و در هنگام حرکت دادن مهره ها، از فکر خود استفاده کند، برنده ی بازی خواهد بود. هر چند که امروزه این نوع بازی های فکری در مقایسه با گذشته طرفداران کم تری دارند، اما همچنان می توان این دسته از بازی­ها را از جمله پرطرفدارترین و هیجان انگیز ترین بازی­ها در سطح دنیا دانست. لذا خرید تخته نرد کماکان در بین مردم ایران رواج دارد و طرفداران زیادی در سطح کشور ایران دارد. از روش های مختلفی می توان این بازی را خریداری کرد و از هیجان این بازی بهره برد. یکی از راه های خرید این نوع بازی، خرید اینترنتی آن می باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با خرید تخته نرد به صورت اینترنتی آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

 

راه های مختلف خرید تخته نرد

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، خرید تخته نرد از راه های مختلفی امکان پذیر است و شما می توانید این بازی را از راه های مختلف خریداری کنید. انواع بسیار گوناگون و مختلفی از این نوع بازی در ایران وجود دارد که هر کدام از آن ها شکل و ظاهر متفاوتی دارند و از مواد اولیه ی متفاوتی ساخته می شوند. به عنوان مثال بیشتر تخته نرد ها از جنس چوب هستند و انواع مختلف چوب ها در تولید این نوع بازی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال چوب های راش و گردو، از جمله ی بهترین و مقاوم ترین چوب هایی هستند که می توان از آن ها برای تولید و ساخت این نوع وسیله ی بازی استفاده کرد. علاوه بر تخته نرد های چوبی که از جمله ی زیبا ترین انواع تخته نرد ها در دنیای امروزی می باشند و طرفداران و مشتریان بسیاری دارند، انواع دیگری از تخته نرد ها از جملع تخته نرد های فلزی و پلاستیکی نیز وجود دارند که ظاهر مناسبی ندارند و فقط به عنوان یک وسیله ی بازی از آن ها استفاده می شود. حال آن که تخته نرد های چوبی که روی آن ها منبت کاری و خاتم کاری های زیبایی انجام می شود، در بسیاری از موارد به عنوان دکور نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان آن ها را در ویترین خانه ها قرار داد و جلوه ی زیبایی به خانه ها و منازل مسکونی می دهند.

خرید تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده

تخته نرد و شطرنج

 

شما می توانید این نوع وسایل بازی را از فروشگاه هایی که در سطح کشور در این زمینه فعالیت می کنند خریداری کنید. این نوع روش خرید در شهر هایی مثل اصفهان و شیراز مرسوم تر بوده و با توجه به تعداد فروشگاه های زیادی که در این شهر ها وجود دارند، شما می توانید تخته نرد مورد نظر خود را از هر کدام از این فروشگاه ها خریداری کنید. حال آن که اگر شما در یک شهر دور یا استان دیگر کشور باشید، خرید این نوع تخته نرد های زیبا برای شما سخت تر خواهد بود. یک روش جدید و آسان برای خرید تخته نرد که امروزه طرفداران زیادی دارد، روش خرید اینترنتی تخته نرد می باشد. در ادامه درباره ی این روش صحبت می کنیم.

 

خرید تخته نرد به صورت اینترنتی

روش خرید آنلاین و اینترنتی، یکی از بهترین و آسان ترین روش های خرید می باشد که امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور ایران و همچنین سایر کشور های دنیا، این روش بسیار رواج پیدا کرده است. شما می توانید از هر کجای کشور در صورت دسترسی به اینترنت، وارد فروشگاه های اینترنتی شده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. در خصوص خرید تخته نرد نیز با توجه به این که بسیاری از افراد نمی توانند به فروشگاه مورد نظر در شهر های بزرگ کشور مراجعه کنند، لذا این فروشگاه ها، سایت ها و فروشگاه های اینترنتی طراحی می کنند که از این طریق افراد می توانند تخته نرد مورد نظر خود را به راحتی سفارش داده و آن را خریداری نمایند.

داخل تخته نرد چوب گردو

طرح داخل تخته نرد

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد تا شما را با تخته نرد آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین درباره ی راه های مختلف خرید تخته نرد صحبت کردیم و به خرید اینترنتی این نوع وسیله ی بازی نیز اشاره کردیم. فروشگاه آرتانامیک یکی از فروشگاه های معتبر با تنوع بالای تخته نرد می باشد که به صورت تخصصی در زمینه تخته نرد فعالیت می کند و به دلیل حذف واسطه محصولات خود را با قیمتی بسیار معقول عرضه می کند.

 

تماس با پشتیبانی فروشگاه : tel:025-38861342

برای مشاهده محصولات بیشتر اینجا کلیک کنید : Artanamik

 امیدواریم این مقاله مورد تایید شما واقع شود.

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید