تخته نرد مسافرتی و انواع آن

تخته نرد مسافرتی چیست؟ این نوع تخته نرد دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ زمانی که از مشکلات و دغدغه های روزمره خود خسته می شویم، گاهی اوقات سفر کردن با دوستان و یا خانواده یکی از گزینه هایی است که همیشه به آن فکر می کنیم. سفر کردن مخصوصا با افرادی که آنها را دوست می داریم و از بودن در کنار آنها لذت می بریم، آرامش و آسایش روح و روان و یا حتی جسم ما را به همراه دارد. در هنگام سفر کردن حتما وجود یک بازی و سرگرمی مناسب و هیجان انگیز یکی از الزامات و واجبات به حساب می آید.

استفاده از بازی های متنوع، لذت بودن در کنار خانواده و دوستان را چند برابر می کند. ولی آیا هر بازی و سرگرمی مناسب مسافرت است؟ قطعا خیر!! بازی و سرگرمی برای مسافرت مناسب است که دارای ویژگی هایی مانند وزن سبک، استحکام و مقاومت بالا، سرگرم کننده و ... باشد. تخته نرد مسافرتی دقیقا همان وسیله ای است که به دنبال آن می گردیم. بازی تخته نرد به عنوان قدیمی ترین و مناسب ترین و سرگرم کننده ترین بازی برای مسافرت و گذراندن اوقات فراغت می باشد. با همراه داشتن بازی تخته نرد، می توانیم سفر خود را به سفری دل انگیز، دلپذیر و پر خاطره تبدیل نماییم. در ادامه با انواع تخته نرد های مسافرتی آشنا می شویم.

خرید تخته نرد مسافرتی طرح سرباز هخامنشی

تخته نرد مسافرتی

انواع تخته نرد مسافرتی

ویژگی های این نوع تخته نرد با سایر تخته نرد های معمولی متفاوت است. از آنجایی که این بازی در هنگام سفر مورد استفاده قرار می گیرد، پس به همین دلیل باید به فاکتور ها و آیتم های بسیاری دقت و توجه نماییم. یکی از این آیتم ها وزن تخته نرد می باشد. هرچه بار سفر ما سبک تر و کم وزن تر باشد، حمل و نقل آن آسان تر بوده و در نتیجه لذت بردن از سفر امری حتمی خواهد بود. پس حتما باید تخته نرد مسافرتی دارای وزن کم و سبک باشد.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این نوع تخته نرد، مقاوم بودن و مستحکم بودن آن است. در هنگام سفر اتفاقات مختلف و غیر منتظره ای رخ می دهد و همچنین ممکن است در چنین حالتی آسیب جدی و سختی به بازی تخته نرد وارد شود. با تهیه یک تخته نرد مسافرتی مستحکم و بادوام دیگر نگران آسیب دیدن آن نخواهیم بود. این نوع تخته نرد معمولا به دو دسته تخته نرد های MDF و تخته نرد های چوب راش تقسیم بندی می شود. توضیح دقیق تر درباره این نوع تخته نرد به شرح زیر می باشد:

  • تخته نرد مسافرتی MDF : این نوع از تخته نرد های مسافرتی، دارای مقاومت و استحکام قابل قبولی نسبت به قیمت خود می باشند. از آنجایی که MDF مانند چوب گردو مقاومت و دوام بسیار بالایی برای ایجاد طرح ها و نقوش به وسیله کنده کاری های منبت کاری یا خاتم کاری و ...  را ندارد برای طرح های زیبای روی آن از لیزر استفاده می شود. از مهم ترین مزیت های تخته نرد MDF میتوان به قیمت بسیار مناسب و وزن کم آن اشاره کرد همانطور که گفته شد یکی از ویژگی ها و آیتم های یک تخته نرد مسافرتی خوب و مناسب، وزن مناسب آن می باشد.

خرید تخته نرد مسافرتی طرح فروهر

تخته نرد مسافرتی

 

تخته نرد هایی که با MDF  طراحی و تولید شده اند، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. به عبارتی می توان گفت که تخته نرد MDF یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نوع تخته نرد های مسافرتی به حساب می آید.

 

 

  • تخته نرد مسافرتی چوب راش: این نوع تخته نرد مسافرتی دارای سطح مقاومت و استحکام بالا است. از آنجایی که این نوع تخته نرد مقاوم و بادوام و با کیفیت است، کنده کاری ها و ایجاد طرح و نگاره های مختلف بر روی آن بسیار راحت و آسان انجام می گیرد. با اینکه تخته نرد چوب راش ویژگی هایی مانند تخته نرد چوب گردو دارد، اما از آنجایی که چوب گردو سنگین تر و بادوام تر و همچنین کمیاب تر از چوب راش است پس میتوان نتیجه گرفت که تخته نرد چوب راش ارزان تر و سبک تر از تخته نرد چوب گردو می باشد. اما در برابر تخته نرد های MDF، وزن و مقاومت بالاتری دارد که به همبن دلیل قیمت آن نیز بالاتر از تخته نرد های MDF می باشد.

ابعاد و اندازه، جنس و متریال، ظاهر زیبا با طرح و نگاره های منحصر به فرد ( در صورت وجود ) و وزن  و ... از جمله مواردی هستند که باید حتما در هنگام انتخاب و خرید تخته نرد مسافرتی مورد توجه و دقت بسیاری قرار بگیرند. با تهیه یک تخته نرد مناسب برای مسافرت می توانیم اوقات خوشی را در کنار عزیزانمان سپری کنیم.    

۵
از ۵
۲۳ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید