راهنمای خرید تخته نرد

چه نکاتی را باید در زمان خرید تخته نرد مورد توجه قرار دهیم؟ به طور کلی ما در بازار باید به دنبال چه نوع تخته نردی باشیم؟ یا به عبارتی ویژگی های یک تخته نرد مناسب و عالی چیست؟ اگر از ما پرسیده شود که یکی از بازی های مورد علاقه خود را نام ببرید، حتما بازی تخته نرد یکی از آن بازی هایی است که حتما به آن اشاره خواهیم کرد. تخته نرد به عنوان یک بازی کهن و قدیمی ایرانی جایگاهی خاص و ارزشمندی در میان مردم جهان به ویژه ما ایرانی ها دارد. این بازی بسیار سرگرم کننده بوده و برای گذراندن اوقات فراغت با دوستان و آشنایان کاملا گزینه مناسب و فوق العاده ای می باشد.

برای اینکه بتوانیم اوقات خوشی را با سایرین بگذرانیم، ابتدا باید برای خرید تخته نرد اقدام نماییم. آیا هر تخته نردی که در بازار موجود است، مناسب و مرغوب هستند؟ قطعا خیر!! همانطور که میدانید در بازارهای ما هم تخته نرد اصیل و هم تخته نرد غیر اصیل و وارداتی و تقلبی وجود دارد و تشخیص اصل بودن یا نبودن آنها از جمله مهمترین اقداماتی است که باید در هنگام انتخاب و تهیه تخته نرد انجام دهیم. اما باید چه انتظاراتی از یک تخته نرد مرغوب و با کیفیت داشته باشیم؟ یا به عبارتی یک تخته نرد مرغوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

 

خرید تخته نرد، تخته نرد منبت کاری طرح پرکار هخامنشی

خرید تخته نرد

نکات مهم در هنگام خرید تخته نرد

این مورد که آیا تخته نردی که تهیه می کنیم مرغوب و اصیل است و یا وارداتی و تقلبی می باشد، یکی از مواردی است که در هنگام خرید این بازی محبوب ما را دچار شک و تردید می کند. معمولا چه برای نسخه اصلی و چه برای نسخه غیر اصل بازی تخته نرد، قیمت بسیار زیادی را پرداخت می کنیم. پس در نتیجه با بررسی فاکتورها و آیتم های بسیاری می توانیم از انتخاب خود اطمینان حاصل نماییم. معمولا در زمان خرید تخته نرد باید نکات زیادی را مورد توجه و دقت خود قرار دهیم. قبل از هر چیز باید مشخص کنیم که یک تخته نرد مرغوب و عالی باید دارای چه ویژگی ها و قابلیت هایی باشد. ویژگی های عمومی و اصلی تخته نرد به شرح زیر می باشد:

  • دارای سطح کیفیت و دوام و مقاومت بالا
  • ابعاد مناسب و استاندارد تخته نرد
  • روکش شفاف ( جهت افزایش طول عمر تخته نرد های منبت کاری شده و خاتم کاری شده )
  • طراحی و تولید به وسیله مرغوب ترین چوب ها مانند گردو یا سنندج، راش و ...

قبل از خرید تخته نرد باید به سوالاتی پاسخ دهیم و یا به عبارتی مشخص کنیم که دقیقا به دنبال چه نوع تخته نردی می باشیم. اگر به دنبال تخته نرد صنایع دستی و دست ساز می گردیم باید بدانیم که معمولا دو نوع تخته دست ساز یعنی تخته نرد چوب گردو یا سنندج و تخته نرد  چوب راش وجود دارد. تخته های چوب گردو یا همان سنندج مرغوب ترین و ماندگارترین نوع تخته های نرد در بازار می باشد. تخته های خاتم و نقاشی معمولا از جنس راش یا ام دی اف هستند و همچنین نسبت به تخته های چوب گردو سبک تر نیز می باشند.

 

 

خرید تخته نرد، خرید تخته نرد چوب گرد

خرید تخته نرد

 

 باید توجه داشته باشیم اگر به دنبال تخته نردی خاتم کاری شده، منبت کاری شده و ... می باشیم، باید پول زیادی را نیز خرج نماییم. یک تخته نرد با چنین طرح و نقش و نگاره هایی به عنوان یک اثر هنری منحصر به فرد و ارزشمند به حساب می آید.

 

برای مشاهده و خرید تخته نرد منبت کاری و ساده از فروشگاه آرتانامیک اینجا را کلیک کنید.

شماره تماس پشتیبانی فروشگاه برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان : 02532422119

 

بعد از شناسایی و بررسی ویژگی های یک تخته نرد مرغوب و اصیل، خرید این بازی به امری راحت و آسان تبدیل شده است. چرا که با شناخت این قبیل ویژگی ها، انتظارات ما از یک تخته نرد مرغوب و عالی مشخص شده و اینگونه می توانیم خرید تخته نرد را بدون نگرانی و با اطمینان خاطر به انجام برسانیم. حتما به یاد داشته باشیم که تمامی این نکات را مورد توجه و بررسی قرار داده و بعد از آن اقدام به خرید این بازی نماییم.

۵
از ۵
۲۵ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید