معرفی تخته نرد دست ساز منبت کاری طرح شیر سوار

معرفی تخته نرد دست ساز منبت کاری طرح شیر سوار

تخته نرد منبت کاری طرح شیر سوار، تخته نرد دست ساز

 

خرید تخته نرد طرح شیر سوار

تخته نرد دست ساز یک محصول فوق العاده زیبا و نفیس است که با هنر منبت کاری شده مزین شده است. یکی از نمونه های تخته نرد دست ساز منبت کاری بسیار جذاب و فوق العاده تخته نرد طرح شیر سوار است که از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. طرح فوق العاده ی روی این تخته نرد برگرفته از افسانه های ایرانی است. این تخته نرد به شکل کاملا دست ساز ساخته شده و در ادامه قصد داریم ویژگی های منحصر به فرد آن را برشماریم.

ویژگی های تخته نرد دست ساز طرح شیر سوار

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم تخته نرد دست ساز به عنوان یکی از هنرهای دستی ایرانی است که با تلفیق هنر منبت کاری و نازک کاری ساخته شده است. هنر منبت یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که بر روی انواع چوب ها پیاده می شود. یکی از چوب های مرغوب و مطلوب برای این صنعت چوب گردو است که جدای از استحکام بسیار بالای آن از زیبایی فوق العاده ای نیز برخوردار است. این تخته نرد فوق العاده حاصل هنر و ذوق سر انگشتان استاد حمیدرضا پور حکیم است که بر تن چوب گردو نقش بسته است. منبت کاری این محصول به با نهایت ظرافت و دقت انجام گرفته است از این رو این تخته نرد به یک محصول هنری ماندگار تبدیل شده است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل تخته نرد دست ساز این است که قسمت داخلی آن از چوب ریشه گردو تهیه شده است به این ترتیب که این چوب را مدت زمان نسبتا طولانی نگه داری می کنند و پس از آماده سازی آن را در تخته نرد به کار می برند. همان طور که مشاهده می کنید دیگر قسمت های این تخته نرد نیز از چوب گردوی چهار ساله ی کاملا خشک شده ساخته شده که رنگ زیبا و طبیعی آن گواه این امر می باشد. از دیگر مشخصه های این تخته نرد زیبا می توانیم به کنده کاری هایی که در قسمت بیرونی دور کلاف اشاره کنیم که به صورت کنده کاری انجام گرفته است.

در کنار رنگ طبیعی چوب می توانید کنده کاری حرفه ای را مشاهده کنید که حاصل ذوق و قریحه ی برخاسته از هنر اصیل ایرانی است. می توانید به هنگام خرید این تخته نرد مهره های باکیفیت و درجه یک مخصوص بازی را دریافت کنید همچنین دیگر متعلقاتی که به همراه آن است تاس مالزی و کاور گلیمی تخته نرد (برای تخته نرد های سایز 50 و 55 سانت) است که به عنوان محافظ و پوشش آن می توانید از آن استفاده کنید.

مزایای خرید تخته نرد دست ساز طرح شیر سوار

تخته نرد ریشه، خرید تخته نرد، تخته نرد چوب گردو

 

خرید تخته نرد طرح شیر سوار

با توجه به اینکه تخته نرد یک بازی اصیل و قدیمی ایرانی است و اولین مزیتی که با خرید این محصول عاید افراد می شود سرگرمی سالم و لذت بخش در مهمانی ها و دورهمی های مختلف است. تخته نرد دست ساز علاوه بر اینکه به عنوان یک بازی بسیار سرگرم کننده است به عنوان یک کالای نفیس نیز شناخته می شود این محصول می تواند به عنوان یک هدیه ی ارزشمند و ماندگار به شمار رود. گروه آرتانامیک با توجه به سلیقه ی افراد این امکان را برای مشتریان به وجود آورده که بتوانند با ارائه نقش های مورد نظرشان تخته نرد دست ساز مخصوص به خودشان را داشته باشند. همان طور که قبلا اشاره کردیم این تخته نرد از چوب گردو ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار است و می تواند سالیان سال ماندگار باشد همچنین با گذشت سال ها نه تنها از ارزش آن کم نمی شود که به ارزش آن نیز افزوده می شود.یکی دیگر از موارد مورد توجه در انتخاب تخته نرد اندازه ی متناسب آن است که باعث می شود حمل این وسیله راحت باشد. تخته نرد طرح شیرسوار در اندازه های 55 سانتی متر در 55 سانتی متر و 60 سانتی متر در 60 سانتی متر ساخته شده است که میتوان آن را جز تخته نرد های بزرگ قرار داد. می توانید به همراه این تخته نرد یک کیف نیز سفارش بدهید که از تخته نرد شما در برابر فشارها و عوامل بیرونی محافظت نماید همچنین باعث می شود که حمل آن ساده تر صورت بگیرد. شما با استفاده از این کیف می توانید تخته نردتان را در هنگام مسافرت ها در اتومبیل خود حمل کنید.

۵
از ۵
۲۳ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید