معرفی تخته نرد نفیس منبت کاری شده طرح سیمرغ

معرفی تخته نرد نفیس منبت کاری شده طرح سیمرغ

تخته نرد منبت کاری شده طرح سیمرغ، تخته نرد نفیس

خرید تخته نرد نفیس منبت کاری طرح سیمرغ

 

تخته نرد نفیس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ تخته نرد منبت کاری شده به عنوان یک کالای دست ساز است که در رده ی محصولات نفیس قرار می گیرد. یکی از علل این که این تخته نرد ها نفیس یا ارزشمند هستند این است که به شکل کاملا دست ساز ساخته می شوند. یکی از زیبا ترین و پرطرفدارترین نمونه های تخته نرد نفیس مدل طرح سیمرغ است که تقریبا با هر سلیقه ای همخوانی دارد. این تخت نرد فوق العاده و زیبا هنر دست استاد حمیدرضا پور حکیم است که با هنر منبت کاری عمیق مزین شده است.

ویژگی های تخته نرد نفیس طرح سیمرغ

از ویژگی های بارز این تخته نرد نفیس طرح سیمرغ جنس فوق العاده ی آن است که از چوب گردو تهیه شده است. چوب گردو یکی از مرغوب ترین انواع چوب که علاوه بر دوام بالا از رنگ فوق العاده زیبایی نیز برخوردار است برای اینکه چوب گردو در حین عملیات منبت کاری دچار آسیب نشود چوب را طی فرایندی آماده می کنند تا برای کار با ابزارالات منبت کاری مناسب باشد. نقش سیمرغ پرنده ی افسانه ای ایران زمین که نماد علم و خردمندی است بر روی این نوع تخته نرد جلوه ی بی نظیری دارد. همان طور که در ابتدا اشاره کردیم این طرح با ظرافت تمام و با استفاده از منبت کاری عمیق ساخته شده است.

در هنگام خرید تخته نرد نفیس طرح سیمرغ می توانید مهره های با کیفیت و درجه یک مخصوص بازی تخته نرد را نیز به همراه یک تاس مالزی و کاور گلیمی تخته نرد دریافت کنید. این کاور به عنوان یک محافظ عمل کرده و بدنه ی تخته نرد را از خط و خش و آسیب محافظت می کند.

از دیگر ویژگی های این نوع تخته نرد این است که با رنگ طبیعی چوب گردو عرضه می شود که زیبایی فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. قسمت داخلی کار نیز به شکل مارس معرق است. از دیگر ویژگی های تخته نرد استفاده از هنر نازک کاری در کنار منبت کاری است که باعث دوام بخش های حاشیه ای کار می شود و ارزش کار را چند برابر می کند. از دیگر ویژگی های این محصول نفیس این است که با گذشت زمان نه تنها از ارزش کار کم نمی شود بلکه ارزشمند تر نیز می شود.

مزایای استفاده از تخته نرد نفیس طرح سیمرغ

تخته نرد چوب گردو، تخته نرد با کیفیت، تخته نرد نفیس

خرید تخته نرد نفیس منبت کاری طرح سیمرغ

 

اولین مزیت تخته نرد نفیس طرح سیمرغ این است که قابلیت سرگرم کردن افراد مختلف را در رنج های سنی متفاوت دارد. این بازی فکری بسیار مفرح است و می تواند افراد را تا مدت زمان زیادی سرگرم کند. یکی دیگر از مزایایی این تخته نرد این است که قابلیت هدیه دادن به افراد مختلف در سنین گوناگون را دارد. طرح بسیار زیبای روی تخته نرد منحصر به فرد است و توجه افراد را نیز به خود جلب می کند. نکته قابل توجه اینکه گروه آرتانامیک این امکان را به وجود آورده است که افراد امکان سفارش طرح های خود را داشته باشند. می توانید به راحتی تخته نرد منقش به نقش مورد نظرتان را داشته باشید. یکی از مهم ترین موارد که در ساخت تخته نرد منبت مورد توجه قرار می گیرد انتخاب ابعاد مناسب برای این وسیله است. ابعادی که باعث می شود بازیکن علاوه بر تمرکز بالا قدرت مانور نیز داشته باشند.

این تخته نرد بسیار زیبا به راحتی قابل حمل است و افراد می توانند آن را در مهمانی ها و دورهمی های خود نیز استفاده کنند. از دیگر مزیت های ابعاد متناسب تخته نرد نفیس طرح سیمرغ این است که می توانید به راحتی آن را اتومبیل خود جا دهید و در مسافرت ها با خود حمل کنید. در هنگام خرید این تخته نرد می توانید کیف مخصوص نگهداری آن را نیز سفارش داده و به این ترتیب آن را از خطرات بیرونی نظیر فشار و خط و خش محافظت کرد. از دیگر ویژگی های این نوع تخته نرد جنس مناسب آن است که تا سال های زیادی دوام آورده و قابلیت این را دارد که به یک گنجینه ی خانوادگی تبدیل شود. این محصول به شکل دست ساز عرضه شده است و قابلیت این را دارد که آن را در مناسبت های مختلف به افراد متفاوت هدیه بدهید و در ذهن آن ها ماندگار شوید.

۵
از ۵
۲۵ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید