تخته نرد مسافرتی چیست؟

تخته نرد مسافرتی چیست؟

مسافرت کردن در طول سال، یکی از بهترین سرگرمی هایی است که برای پر کردن اوقات فراغت و تعطیلی های رسمی که در کشور وجود دارد، بسیار مناسب بوده و می تواند روحیه افراد را برای ادامه زندگی بسیار بالا ببرد و به عنوان یک تنوع در زندگی شناخته شود. برای اینکه مسافرت به افراد خوش بگذرد، استفاده از وسایل بازی بسیار می تواند مفید واقع شود. تخته نرد مسافرتی، یکی از انواع وسایل بازی و سرگرمی می باشد که طرفداران بسیاری در سراسر جهان و از جمله ایران داشته و برای پر کردن اوقات فراغت در مسافرت بسیار مناسب می باشد و باعث می شود تا مسافرت بسیار خوش بگذرد و به اصطلاح دل انگیز باشد. در این نوع بازی جذاب، دو نفر رو به روی یکدیگر قرار گرفته و در قالب مهره های سفید رنگ و سیاه رنگ، به انجام بازی می پردازند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با تخته نرد مسافرتی، به عنوان یکی از بهترین وسایل بازی آشنا نموده و درباره این نوع وسیله بازی توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تخته نرد مسافرتی طرح سر ستون هخامنشی، تخته نرد و شطرنج مسافرتی

خرید تخته نرد مسافرتی طرح سر ستون هخامنشی

 

انواع جنس های تخته نرد مسافرتی

تخته نرد مسافرتی، از انواع تخته نرد های با سایز کوچک می باشد که مناسب برای مسافرت بوده و می توان آن را به راحتی در ساک های مسافرتی جا نموده و از انجام بازی تخته نرد در مسافرت لذت برد. این نوع وسایل بازی، دارای جنس های مختلفی می باشند که از چوب های مختلفی برای تولید و طراحی آن ها استفاده شده است. از جمله چوب هایی که برای ساخت و تولید تخته نرد استفاده می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تخته نرد مسافرتی چوب گردو

یکی از انواع تخته نرد های مسافرتی، تخته نرد مسافرتی چوب گردو می باشد که طرفداران و مشتریان زیادی در سراسر جهان و از جمله ایران دارا می باشد. مشتریان و طرفداران این نوع تخته نرد، به دلیل زیبایی منحصر بفرد تخته نرد مسافرتی چوب گردو، مشتری آن شده اند. در طراحی و تولید این نوع تخته نرد، معمولا از برش ها و کنده کاری های بسیار زیبایی استفاده شده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد. چوب گردو، به این دلیل که مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد و از جنس چوب های بسیار محکم می باشد، در برش کاری و کنده کاری هایی که برای تزئین و طراحی اشکال و لوگو های مختلف، روی تخته نرد لازم است انجام شود، بسیار مناسب می باشد. لذا یکی از بهترین و زیبا ترین انواع چوب ها، جهت تولید تخته نرد مسافرتی، و بطور کلی دیگر انواع تخته نرد، از قبیل تخته نرد منبت، تخته نرد کادویی و ... چوب گردو می باشد. به این نوع تخته نرد ها که در طراحی و تولید آن ها از چوب گردو استفاده شده است، تخته نرد چوب گردو می گویند.

 

  1. تخته نرد مسافرتی چوب راش

یکی دیگر از انواع چوب هایی که برای تولید انواع تخته نرد ها، از جمله تخته نرد مسافرتی بسیار مناسب می باشد، چوب راش می باشد. این نوع چوب نیز، به این دلیل که مقاومت و استحکام بالایی دارد، به عنوان یک چوب مناسب برای تولید تخته نرد ها مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه، یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های چوب راش، این است که این نوع چوب، ابزار خوری بسیار مناسبی داشته، لذا می توان روی انواع تخته نرد ها، از جمله تخته نرد مسافرتی، کنده کاری ها و برش کاری های زیبا و چشم نوازی اجرا نمود.

تخته نرد مسافرتی طرح سرباز هخامنشی، تخته نرد و شطرنج مسافرتی

خرید تخته نرد مسافرتی طرح سرباز هخامنشی

 

قیمت تخته نرد مسافرتی

قیمت تخته نرد مسافرتی، بسته به سایز، لوگو ها و طراحی هایی که روی آن انجام شده است، جنس آن و دیگر مشخصات ظاهری این نوع وسیله، می تواند متفاوت بوده و رنج قیمتی از نزدیک 80 تا 100 هزار تومان و حتی مقداری بیشتر برای فروش تخته نرد ها در نظر گرفته شود. بعلاوه بعضی از تخته نرد ها، در طرف مقابل آن ها یک صفحه شطرنج نیز طراحی شده است. این نوع تخته نرد ها را در قالب تخته نرد و شطرنج می فروشند و معمولا قیمت های بالاتری نیز دارند.

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا در ابتدا شما را با تخته نرد مسافرتی، به عنوان یک وسیله بازی که در مسافرت می توان از آن استفاده کرد، آشنا کنیم. در ادامه سعی کردیم تا درباره دو مورد از جنس های انواع تخته نرد ها صحبت کنیم و خصوصیات آن ها را بر شمریم. در آخر نیز درباره قیمت تخته نرد مسافرتی صحبت کردیم. امیدواریم این مقاله مورد رضایت و پسند شما واقع شده باشد.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید