معرفی تخته نرد منبت طرح جام جهان بین

معرفی تخته نرد منبت طرح جام جهان بین

تخته نرد منبت طرح جام جهان بین، تخته نرد چوب گردو

خرید تخته نرد منبت طرح جام جهان بین از فروشگاه آرتانامیک

 

تخته نرد منبت طرح جام جهان بین به عنوان یک اثر هنری نفیس و زیبا است که می تواند به عنوان یک هدیه ی ارزشمند برای افراد به شمار می رود که با گذشت زمان نه تنها از ارزش آن کم نمی شود بلکه ارزشمند تر نیز خواهد شد برای شناخت هر چه بیشتر این اثر هنری و بازی فکری اصیل با ما همراه باشید.

 

ویژگی های تخته نرد منبت طرح جام جهان بین

تخته نرد منبت طرح جام جهان بین یک اثر بسیار زیبا و بی نظیر است که بر روی چوب گردو اجرا شده است. یکی از فاکتورهای مهم در تعیین ارزش انواع تخت نرد جنس آن است. چوب گردو به عنوان یکی از متریال های مناسب است که در ساخت تخته نرد به کار می رود. به این شکل که چوب گردو را بعد از انتخاب کردن به مدت چند سال نگه می دارند تا کاملا خشک شود و پس از انجام عملیاتی آن را آماده کرده طرح مورد نظر را بر روی آن پیاده سازی می کنند.

هنر منبت کاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که در این محصول به شکل عمیق منبت با ظرافت کامل انجام گرفته است. یکی از جذابیت های این تخته نرد منبت کاری شده رنگ طبیعی چوب گردو است که با ایجاد سایه های طبیعی زیبایی کار را صد چندان کرده است. قسمت داخلی این تخته نرد به شکل مارس معرق است و برای استحکام کار لبه های آن به هنر نازک کاری مزین است. از دیگر ویژگی های این تخته نرد فوق العاده نقش حکاکی شده در قسمت بیرونی است که سه شخصیت داستان جام جهان بین را به نمایش می گذارد. می توانید در هنگام خرید این محصول متعلقات آن را دریافت نمایید که شامل مهره های درجه یک بازی و تاس مرغوب مالزی و همچنین کاور گلیمی تخته نرد است.

این اثر بسیار ارزشمند حاصل ذوق و قریحه ی استاد گرانقدر حمیدرضا پورحکیم است که با ظرافت هر چه تمام تر به وجود آمده است. از دیگر فاکتورهای مهم در تعیین ارزش تخته نرد منبت اندازه ی استاندارد آن است این تخته نرد فوق العاده در دو سایز مختلف ساخته شده که نمونه ی اول با طول عرض 50 در 50 سانتیمتر و نمونه ی دوم با طول و عرض 55 در 55 سانتی متر عرضه شده اند که خریداران گرامی می توانند بنا بر سلیقه ی خود محصول مورد نظرشان را انتخاب کنند.

نکته ی قابل توجه اینکه گروه آرتانامیک علاوه بر نمونه های مختلف تخته نرد منبت کاری شده این امکان را به وجود آورده که مشتریان طرح های مورد نظر خود را برای ساخت تخته نرد ارائه داده و یک تخته نرد مخصوص به خود را داشته باشند.

 

مزایایی استفاده از تخته نرد منبت کاری طرح جام جهان بین

خرید تخته نرد نفیس چوب گردو

خرید تخته نرد منبت طرح جام جهان بین از فروشگاه آرتانامیک

 

تخته نرد منبت کاری شده به عنوان یک اثر هنری ارزشمند است که می تواند در مهمانی ها و دورهمی های شما اوقات خوشی را برای افراد در سنین متفاوت رقم بزند. می توانید این اثر فوق العاده زیبا را به عنوان یک هدیه ی مناسب به عزیزانتان و به این ترتیب مدت زیادی را در ذهن آن ها ماندگار شوید. اندازه ی متناسب این محصول در هر دو سایز باعث شده که افراد بتوانند به سادگی آن را حمل کنند. از دیگر مزایایی تخته نرد منبت کاری وجود کاور گلیمی است که آن را در برابر خراشیدگی و خط و خش محافظت می کند. می توانید به همراه این محصول یک کیف مخصوص حمل آن سفارش دهید تا در مسافرت ها به سادگی بتوانید آن را حمل نمایید. نکته ی قابل توجه در مورد تخته نردهای منبت کاری شده این است که به عنوان یک اثر هنری محسوب می شود که با گذشت زمان به ارزش آن افزوده می شود. از دیگر مزایای آن استفاده از چوب گردوی مرغوب است که از استحکام بالایی برخوردار است و با گذشت زمان آسیبی نمی بیند. این اثر هنری فوق العاده را می توانید به عنوان هدیه ی روز مرد، روز عشق و تولد به افراد بدهید و تا مدت زمان طولانی در خاطر آن ها بمانید. قیمت تخته نرد منبت در مقایسه با دیگر هدایای مرسوم مانند وسایل الکترونیکی بسیار مناسب است. این هدیه می تواند به عنوان گنجینه ای ارزشمند تا سال های زیادی باقی بماند.  

۵
از ۵
۲۵ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید