معرفی تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده

معرفی تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده

تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده، تخته نرد منبت

خرید تخته نرد و شطرنج منبت کاری از فروشگاه آرتانامیک

 

همان طور که می دانید تخته نرد و شطرنج دو بازی فکری بسیار پرطرفدار هستند که می توانند مدت زیادی شما را سرگرم کنند، تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده یک محصول بسیار زیبا و نفیس است که از بهم آمیختن هنر منبت و معرق کاری شکل گرفته است. این تخته نرد فوق العاده زیبا به همراه صفحه شطرنجی که در قسمت بیرونی آن قرار دارد به شکل دست ساز ساخته شده است. در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های این محصول فوق العاده جذاب و زیبا بپردازیم.

ویژگی های تخته نرد و شطرنج منبت کاری

خرید تخته نرد، تخته نرد، تخته نرد و شطرنج

خرید تخته نرد و شطرنج منبت کاری از فروشگاه آرتانامیک

 

اولین ویژگی تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده این است که از جنس چوب گردوی اعلا ساخته شده است. با توجه اجرای هنر منبت و معرق کاری بر روی چوب انجام می گیرد انتخاب چوب مناسب از مهم ترین ویژگی های بارز است. از مهم ترین مشخصه های چوب گردو استحکام و بافت مناسب آن است که باعث می شود هنگام استفاده از مغارها و دیگر تجهیزات منبت کاری و معرق کاری دوام زیادی داشته باشد. علاوه بر این چوب گردو از رنگ طبیعی بسیار زیبایی برخوردار است. در حاشیه های این تخته نرد و شطرنج شاهد اجرای هنر زیبای منبت کاری عمیق هستیم شما می توانید نقش گل های برجسته و چشم نواز را مشاهده کنید. صفحه ی شطرنج نیز از جنس چوب گردو بوده و قسمت داخلی نیز از جنس معرق است. دو قسمت صفحه با استفاده از لولاهای بسیار ظریف به هم اتصال یافته است.

اندازه ی متناسب و استاندارد برای تخته نرد و صفحه شطرنج به عنوان یکی از ویژگی های مهم در انتخاب این وسیله تاثیرگذار است. این تخته نرد در ابعاد 50 در 50 سانتی متر ساخته شده که برای صفحه شطرنج اندازه ی بسیار مناسبی است. از دیگر مشخصات این محصول دست ساز بودن آن است که باعث شده به یک تخته نرد نفیس تبدیل شود.

می توانید به همراه خرید تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده مهره های بازی و یک تاس مرغوب را دریافت کنید. وجود کاور به همراه تخته نرد باعث می شود که آن را از آسیب هایی مانند خط و خش افتادن حفظ شود.

علت خرید تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده

تخته نرد کنده کاری شده، تخته نرد منبت

خرید تخته نرد و شطرنج منبت کاری از فروشگاه آرتانامیک

 

تخته نرد و شطرنج منبت کاری به عنوان یک محصول دو کاربره است و برای افراد مختلف در رنج سنی متفاوت مناسب است. با خرید این محصول می توانید دو بازی فکری فوق العاده را برای سرگرم شدن خواهید داشت. اندازه های متناسب این مدل تخته نرد باعث می شود که افراد در حین بازی احساس خوبی داشته باشند همچنین امکان حمل آسان آن نیز وجود دارد. می توانید این وسیله را به راحتی با خود به مهمانی، مسافرت و دورهمی های خود برده و نهایت استفاده را از آن ببرید. گروه آرتانامیک برای مشتریان این امکان را به وجود آورده که علاوه انتخاب طرح های مختلف بتوانند طرح های مورد نظر خود را برای ساخت تخته نرد ارائه بدهند و تخته نرد مورد نظر خود را داشته باشید. وجود چوب گردوی مرغوب علاوه بر ایجاد استحکام و دوام فوق العاده باعث شده که محصول مورد نظر از رنگ زیبا و طبیعی برخوردار باشد.

همان طور که می دانید تخته نردهایی با جنس های متفاوت در بازار موجود هستند اما چرا مدل چوب گردو از طرفداران بیشتری برخوردار است. علت این انتخاب این بوده که چوب گردوی مناسب را پس از انتخاب به مدت چند سال نگه می دارند تا آماده شود پس از اینکه از خشک شدن آن اطمینان حاصل شد سپس نوبت به انجام عملیات بر روی آن می رسد. نقش و نگار های موجود بر روی این کنده کاری با ظرافت تمام انجام شده و از نوع منبت کاری کاملا عمیق و برجسته است. از دیگر امتیازاتی که به همراه خرید این تخته نرد می توانید از آن بهره مند شوید خرید یک کیف مناسب نگهداری آن است این کیف می تواند تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده را از عوامل بیرونی محافظت کند همچنین حمل آن را نیز آسان می کند. تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده به عنوان یک گزینه ی مطلوب برای هدیه در مناسبت های مختلف است. تخته نرد با گذشت زمان نه تنها ارزش خود را از دست نمی دهد بلکه به ارزش آن نیز افزوده می شود.

۵
از ۵
۲۵ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید