عوامل تعیین کننده قیمت تخته نرد

چهره زمان و قیمت تخته نرد

امروزه صنایع دستی کشور با تورم فزاینده ای که گریبان گیر کشورمان شده است، می تواند نقش بسزایی را در تامین درآمدهای غیر نفتی کشور ما ایفا نماید. قیمت تخته نرد بسان دیگر صنایع دیگر کشورمان دستخوش ناملایمات عدیده ای شده است. نبود ثبات قیمت ها در اقتصاد تحت تحریم کشور، جرثومه ای شده است برای صنایع مختلف ما. در این میان تخته نرد های داخلی می تواند دست برتر ما بعد از گذر از این شرایط باشد و راه خود را در بازارهای داخلی و خارجی به آسانی بگشاید. در جشنواره های داخلی و خارجی متعدد می توان تخته نرد و همچنین صنایع وابسته به این کار را تبلیغ نموده و ارزش کار هنرمندان این حیطه را به مردم کشور و همچنین مردم کشورهای دیگر معرفی نمود.

تخته نرد منبت، خرید تخته نرد، تخته نرد چوب گردو

وابستگی قیمت تخته نرد و میزان کار انجام گرفته

 

قیمت تخته نرد و فاکتورهای تعیین کننده آن

تخته نردهای بسیار ارزان قیمت، بیشتر از مواد و مصالح بی کیفیت و عموما بازیافتی کارهای چوبی و بدون صرف زمان مقتضی برای اجرای کارهای هنری حرفه ای تولید می شوند. تخته نرد های گران قیمت که عموم بازاریان با نام تخته نرد های اعیانی می شناسند، از چوب های کهن سال که بعضا به سن هفتصد یا هشتصد سال هم می رسند تولید می شوند؛ این تخته نرد  ها برخلاف گروه اول که معرفی شدند از خاصیت صرف زمان زیاد استادکاران حرفه ای بر روی این چوب ها بهره می برند. تخته نرد های اعیانی در بازار بیشتر با تمثیل چوب تمام ریشه گردو و یا چوب کیکم به مشتریان خواهان، عرضه می شوند. قیمت تخته نرد اعیانی نیز با پیوند به هنرهای دیگر به کار گرفته در حرفه تخته نرد مانند معرق کاری و منبت کاری های زیبا به مراتب افزایش می یابد. در این بین، تخته نرد های سفارشی و تخته نرد های طرحواره دارای قیمت های بالاتری می باشند.

تخته نرد میزی

قیمت تخته نرد های میزی بسیار بیشتر از انواع دیگر

 

احجام تخته نرد و پیوند شطرنج با این احجام

امروزه تخته نرد های اعیانی با وجه تسمیه تخته نرد میزی اعیانی و لاکچری، جزو گرانترین پکیج این صنعت را تشکیل می دهند که در ساخت آنها از ظریف ترین جلوه های بصری بهره می گیرند. تخته نرد های کوچک و حجیم ارزان و گران اغلب با بازی شطرنج به علاقه مندان این رشته نیز خدمت زیبایی عرضه می دارد. تخته نردهای حاوی بازی شطرنج در بازار به تخته نردهای دو بازی شهرت دارند. نمی توان ارزان بودن یک تخته نرد را به طور کلی با بی کیفیت بودن چوب های به کار رفته در آن تعمیم داد چرا که امروزه بعضی از کارگاه ها از چوب های محکم و نابی هم در ساخت این تخته نرد ها استفاده می کنند؛ ولی کار انجام گرفته به نسبت کارهای حرفه ای بسیار نازل است.

تخته نرد و شطرنج، خرید تخته نرد و شطرنج

وجود انواع قیمت تخته نرد های دو بازی

 

سفارشی نمودن تخته نرد و شطرنج منبت

قیمت تخته نرد سفارشی نیز بسته به میزان خواسته مشتری متغیر می باشد. سفارشی سازی تخته نرد با قید تصاویر و یا نوشته ها در کارهای هنری این صنعت انجام می گیرد. این سفارشی سازی نیز می تواند همگام با ارزش های کشورهای دیگر توسعه یابد. با توسعه فناوری ارتباطات می توان چشم انداز این سفارشی سازی را بسیار گسترده پیش بینی نمود و اعتبار گسترده ای را می تواند به صنعت گردشگری ما تقدیم نماید. دنیای اینترنت امروزه این فرصت را فراهم نموده، به طوری که با ایجاد سایت های آنلاین با چندین طرح پیش فرض این خدمات را عرضه می کنند و یا به طور کلی این انتخاب طرح را به مشتری وا می گذارند. نقاشی های مینیاتوری متعددی به عنوان طرح پیش فرض در این سفارشی سازی تخته نرد عرضه می شوند.

تخته نرد مدرن، داخل تخته نرد، خرید تخته نرد

 

پستی و بلندی های قیمت تخته نرد و لوازم جانبی آن

 

تماس با پشتیبانی فروشگاه : 02532422119

برای مشاهده محصولات بیشتر اینجا کلیک کنید : Artanamik

 

تخته نرد و بازار لوازم جانبی آن

لوازم جانبی بازی تخته نرد نیز که در گذر زمان خراب و یا احیانا گم می شوند بازار جدیدی را در این شاخه، باز نموده است. عناوینی مانند بهترین تاس لبه گرد و یا بهترین تاس استخوانی و غیره خود گویای این مطلب می باشد. کیف های این لوازم جانبی نیز به نوبه خود با کارهای ظریف و ساده عرضه می شوند. کیف های چرم این لوازم از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. به طور کلی قیمت تخته نرد و لوازمش باید متناسب با درآمد قشر های مختلف آن جامعه باشد و کارهای مختلف سلیقه های مختلف را رتق و فتق نماید. آینده این هنر با این حجم گسترده از نوآوری بی تردید فناوری های جدیدی را پیش پای این بازی و لوازم جانبی اش قرار خواهد داد.

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید