قهرمان تخته نرد جهان کیست؟

قهرمان تخته نرد جهان کیست؟

 

تخته نرد منبت کاری طرح شیخ صنعان

تخته نرد، به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های جهان، امروزه طرفداران بسیار زیادی در سطح کشور های مختلف دنیا دارد و بسیاری از افراد به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال می کنند و افتخارات و مدال های جهانی، قاره ای و کشوری بسیاری را برای خود و کشور خود به دست می آورند. این بازی با این وجود که تاریخچه ای ایرانی دارد و در بین ایرانیان باستان طرفداران بسیاری داشته است، اما امروزه بسیاری از مردم جهان طرفدار این نوع بازی جذاب به حساب می آیند. به عنوان مثال قهرمان تخته نرد جهان که چند باری توانسته است عنوان قهرمانی این رشته ی جذاب و هیجان انگیز را ازآن خود کند، یک مرد ژاپنی به نام ماسایوکی موچیزوکی می باشد که با نام موچی نیز شناخته می شود. این فوق ستاره و ابر قدرت جهانی، در رشته ی تخته نرد تبحر بسیار بالایی دارد و در بسیاری از مسابقات جهانی و بین المللی توانسته است عناوین برتر را کسب کند و به مدال دست پیدا کند. این ورزشکار ژاپنی که به عنوان قهرمان تخته نرد جهان شناخته می شود، برای این که بتواند در این ورزش پیشرفت کند و به رده های برتر و بالای جهانی دست پیدا کند، دانشگاه را کنار گذاشته است و فقط و تنها فقط ذهن خود را روی تخته نرد متمرکز کرده است. این ورزشکار اهل کشور ژاپن، قبل از پرداختن به این رشته، در رشته ی شطرنج فعالیت می کرد اما پس از این که با این رشته آشنا شد فعالیت ورزشی خود را در این رشته ی ورزشی جذاب و هیجان انگیز ادامه داد. تا آن جایی که امروزه به مناطق و کشور های مختلف دنیا سفر می کند تا با بازیکنان مطرح جهانی در این رشته بازی کند و تعداد مدال های جهانی و بین المللی خود را افزایش دهد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با این بازیکن به عنوان قهرمان تخته نرد جهان و چند بازیکن مطرح جهانی دیگر آشنا کرده و درباره ی آن ها توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم.  با ما همراه باشید.

قهرمان تخته نرد جهان ماسایوکی موچیزوکی

 

قهرمان تخته نرد جهان

بازیکنان برتر جهانی حائز رتبه ی قهرمان تخته نرد جهان

  • همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، بازیکن برتر جهانی حال حاضر دنیا که در رشته ی تخته نرد فعالیت می کند، یک بازیکن ژاپنی با نام ماسایوکی موچیزوکی می باشد که در پاراگراف قبلی درباره ی او توضیح دادیم. این بازیکن سابقه ی کسب عنوان قهرمانی جهان در رقابت های جهانی مونته کارلو را در کارنامه ی خود دارد و به عنوان یکی از غول های دنیا در این رشته شناخته می شود.
  • یکی دیگر از برترین بازیکنان و قهرمانان تخته نرد جهان، بازیکنی آمریکایی با نام ماتوی ناتانزون می باشد که اهل شهر نیویورک می باشد. این بازیکن از دسته بازیکن های بسیار زیرک این نوع بازی در جهان به حساب می آید که حتی در صورتی که از حریف خود عقب باشد، ناامید نمی شود و به بازی خود ادامه می دهد و در بسیاری از موارد بازی را به نفع خود تمام می کند. این بازیکن مطرح جهانی، همانند بازیکن ژاپنی که در پاراگراف قبلی درباره ی او صحبت کردیم، قبل از پرداختن به این رشته، در رشته ی شطرنج فعالیت می کرده است و پس از آشنایی با این رشته ی ورزشی جذاب و مهیج، به این رشته روی آورده است و امروزه به عنوان یکی از برترین بازیکن های دنیا شناخته می شود. این بازیکن را نیز می توان به سبب قهرمانی ها و مدال های جهانی و بین المللی بسیاری که در این رشته کسب کرده است به عنوان قهرمان تخته نرد جهان شناخت.
  • نیل کازوراس یکی دیگر از برترین بازیکن های جهانی در رشته ی تخته نرد می باشد و به عنوان قهرمان تخته نرد جهان شناخته می شود. این بازیکن که سن بیشتری نسبت به دو بازیکن قبلی دارد و سابقه ی بازی او بیشتر از بقیه است، به این ورزش فکری علاقه ی بسیاری دارد و هر هفته در مسابقات هفتگی این رشته شرکت می کند و در باشگاه خود حاضر می شود. این بازیکن مطرح جهانی به عنوان یکی از زیرک ترین و باهوش ترین بازیکن ها در این رشته شناخته می شود که این بازی را بسیار خوب بازی می کند و عناوین جهانی و بین المللی بسیاری را کسب کرده است.

قهرمان تخته نرد جهان نیل کازوراس

 

قهرمان تخته نرد جهان

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا شما را با چند مورد از برترین بازیکن های دنیا در رشته ی تخته نرد آشنا کرده و درباره ی آن ها توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع شود.

۴
از ۵
۲۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید