نکات مهم در هنگام خرید تخته نرد

در هنگام خرید تخته نرد باید چه نکاتی را مورد توجه قرار دهیم؟ به عبارتی چه تفاوتی میان تخته نرد اصل و تخته نرد مصنوعی و غیر اصل وجود دارد؟ همه ما تقریبا با بازی تخته نرد آشنایی داریم. این بازی را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و کهن ترین بازی در جهان معرفی نمود. این بازی در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است و دارای محبوبیت خاصی می باشد. تخته نرد یک بازی 2 نفره بوده و به مهارت هایی مانند برنامه ریزی کردن، تکنیک داشتن، استفاده از عقل و درایت و همچنین بخت و اقبال نیاز دارد. 30 مهره و 2 تاس از لازمه های این بازی فکری و البته شانسی است.

تخته نرد، خرید تخته نرد، تخته نرد اصل

 خرید تخته نرد

اولین گام برای داشتن بازی هیجان انگیز و عالی، خرید یک تخته نرد مناسب و اصل می باشد. تخته نرد اصل!؟ شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که آیا تخته نرد غیر اصل هم وجود دارد؟ باید بگوییم بله!! همانطور که امروزه از هر وسیله ای هم اصل و هم غیر اصل آن وجود دارد، پس قطعا تخته نرد نیز از این قاعده استثنا نیست. یک تخته نرد اصیل چه تفاوتی با سایر تخته نرد های وارداتی و غیر اصیل دارد؟ در ادامه به بررسی نکات مورد توجه برای تشخیص اصل بودن و نبودن در هنگام خرید تخته نرد می پردازیم.

راهنمای خرید تخته نرد اصیل

همانطور که گفته شد تخته نرد نیز مانند هر محصول دیگری در بازار دارای نسخه غیر اصل می باشد. از آنجایی که باید برای خرید این بازی هزینه زیادی پرداخت کنیم، پس حتما بررسی اصیل بودن و یا اصیل نبودن آن بسیار دارای اهمیت است. قرار است برای این بازی هزینه قابل توجه پرداخت شود، پس در نتیجه با دقت و توجه به برخی از نکات هنگام انتخاب و تهیه این بازی می توانیم از خرید خود مطمئن بوده و آسوده خاطر باشیم. حالا زمان آن رسیده تا تفاوت میان تخته نرد و نسخه های غیر اصیل و وارداتی آن را بررسی نماییم.

داشتن احساسی متفاوت در هنگام بازی تخته نرد، یکی از اساسی ترین تفاوت ها میان تخته نرد اصل و غیر اصل می باشد. قطعا صدای انداختن تاس ها و همچنین حرکت مهره ها بر روی صفحه تخته نرد اصل با نسخه وارداتی آن متفاوت است.

 

تخته نرد غزال، تخته نرد منبت، خرید تخته نرد

خرید تخته نرد

یک تخته نرد اصیل و واقعی از جنس چوب بسیار مرغوب و عالی می باشد و در هنگام انداختن تاس ها صدایی معمولی و می توان گفت گوش نواز دارد. اما در نسخه های وارداتی تخته نرد صدای تولید شده از انداختن تاس ها و حرکت مهره ها کاملا متفاوت بوده و صدایی همانند یک طبل تو خالی و سبک دارد. تشخیص این تفاوت در هنگام خرید تخته نرد معمولا برای افرادی که در این بازی دارای مهارت و تجربه بالایی هستند، راحت تر می باشد.

 

یکی دیگر از مهم ترین و اصلی ترین تفاوت میان نسخه اصلی و غیر اصل این بازی، تفاوت در کیفیت و دوام آنها است. اینکه تخته نرد از چه متریالی تولید شده است، از جمله مواردی است که حتما باید در هنگام خرید تخته نرد مورد توجه و دقت زیادی قرار گیرند. یک تخته نرد اصیل از جنس چوب ( گردو، راش، ام دی اف ( MDF ) و ... ) می باشد. نسخه اصلی این بازی دارای سطح کیفیت، دوام و ماندگاری بسیار بالایی نسبت به سایر نسخه های وارداتی دارد. نسخه های غیر اصیل تخته نرد معمولا از جنس چوب نئوپان و خرده چوب، پلاستیک فشرده و یا پلیمر هستند. اینگونه محصولات تقلبی و غیر اصل نه تنها کیفیت پایینی دارند بلکه ماندگاری زیادی نداشته و نمی توانیم آنها را به مدت طولانی مورد استفاده قرار دهیم.

تخته نرد کادویی، تخته نرد راش، خرید تخته نرد

 

خرید تخته نرد

هرچه قیمت یک محصول ارزان تر باشد، کیفیت آن نیز به طبع پایین تر خواهد بود. این قاعده برای تمام محصولات از جمله تخته نرد صدق می کند. پس اگر در بازار و هنگام خرید تخته نرد به موردی با قیمت ارزان روبرو شدید، فریب نخورید. یک تخته نرد اصیل از جنس چوب فوق العاده مرغوب و عالی بوده و همچنین به واسطه منبت کاری، خاتم کاری و طرح های منحصر به فرد دارای ظاهری زیبا و چشم نواز می باشد.

 

 

تماس با پشتیبانی فروشگاه : 02532422119

برای مشاهده محصولات بیشتر اینجا کلیک کنید : Artanamik

 

 مهم ترین نکته در مورد یک تخته نرد اصیل، ارزش هنری و معنوی آن است. به عبارتی می توان گفت که این بازی فقط وسیله ای برای بازی و سرگرمی نیست و برای برخی از ما دارای ارزش بالایی می باشد. با خرید تخته نرد اصیل و واقعی ارزشی خاص و بالا به صنایع دستی و هنری کشورمان می بخشیم. در هر حال با خرید تخته نرد اصیل علاوه بر اینکه محصولی با کیفیت و ماندگار به دست می آوریم، از هنرمندان فوق العاده سازنده آن نیز حمایت می کنیم.

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده
بنیامین گفت:
تخته از چوب روس بهتره یا ام دی اف ؟
    مدیر گفت:
    چوب روس کیفیت بالاتری نسبت به ام دی اف دارد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید