تخته نرد کادویی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

تخته نرد کادویی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

تخته نرد، یکی از وسایل بازی است که نسل های مختلف از جمله نوجوانان، جوانان و افراد سالمند، و همچنین هر دو نوع جنس زن و مرد، می توانند از این نوع وسیله بازی استفاده کرده و اوقات فراغت خود را با این نوع وسیله بازی صرف کنند. تخته نرد کادویی یکی از بهترین کادو هایی است که می توانید به دوستان، افراد خانواده یا حتی همسر خود کادو بدهید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعضی از زنان در انجام این بازی جزء افراد حرفه ای هستند و به راحتی نمی توان آن ها را شکست داد. لذا می توان این نوع وسیله بازی را به خانم ها نیز هدیه داد. تخته نرد کادویی می تواند یک هدیه بسیار مناسب برای همه اقشار و سنین باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تخته نرد کادویی، به عنوان یکی از بهترین و زیبا ترین انواع کادو ها آشنا نموده و درباره خصوصیات این نوع وسیله بازی توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

تخته نرد کادویی، خرید تخته نرد کادویی

خرید تخته نرد کادویی

چرا تخته نرد کادویی یک هدیه مناسب و زیبا تلقی می شود؟

تخته نرد ها، علاوه بر اینکه به عنوان یک وسیله بازی شناخته می شوند، به عنوان یک وسیله و ست بازی تزئینی نیز می توانند استفاده شوند. این نوع وسیله های بازی، به دلیل استفاده از طرح ها و شکل های گوناگون در ساخت آن، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته و برای تزیین خانه های خود، اقدام به خرید تخته نرد می کنند. تخته نرد کادویی می تواند دارای خصوصیات و ظاهر ویژه ای باشد که ممکن است در تخته نرد های معمولی وجود نداشته باشد و دیده نشود. به عنوان مثال می توان در تهیه تخته نرد های کادویی از برش ها و طرح های گوناگون و زیبا در تهیه قاپ و جلد خارجی آن استفاده نمود. همچنین تخته نرد کادویی را می توان سفارش داد و بر اساس آن چه در ذهن شماست، قالب بندی و طراحی آن اجرا شود و برای کادو دادن مناسب باشد.

 

از چه نوع چوبی در ساخت و تولید تخته نرد کادویی استفاده می شود؟

نوع چوبی که برای ساخت و طراحی تخته نرد های کادویی مورد استفاده قرار می گیرد، معمولا و در بیشتر موارد از جنس چوب گردو بوده و به دلیل خواص و ویژگی های خاصی که این نوع چوب دارا می باشد، در ساخت انواع تخته نرد ها، از جمله تخته نرد های کادویی از آن استفاده می شود. چوب گردو معمولا از نوع چوب های محکم با قابلیت چکش خواری بالا بوده که برای انجام انواع کنده کاری ها روی آن، مورد مناسبی می باشد. می توان روی قاپ یا جلد تخته نرد ها، طرح های مختلف طراحی نموده که مورد اقبال نسل ها و سنین مختلف قرار بگیرد.

تخته نرد کادویی منبت طرح پرسپولیس، تخته نرد کادویی چوب گردو

 

خرید تخته نرد چوب گردو

ست تخته نرد، شامل چه وسایلی است؟

تخته نرد ها، و از جمله تخته نرد های کادویی، معمولا به صورت ست تخته نرد به فروش می رسد. در بسیاری از منازل مسکونی، ست تخته نرد های زیبا وجود داشته و به عنوان یک وسیله تزئینی در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و در بسیاری از موارد به عنوان دکور خانه ها و برای هرچه زیبا تر نمود کردن فضای داخلی خانه ها، از این نوع وسیله استفاده می شود. ست تخته نرد معمولا شامل وسیله بازی تخته نرد، به همراه میز و صندلی هایی می باشد که به خاص این نوع بازی بوده و برای این بازی طراحی شده اند. استفاده از انواع چوب های راش با ظاهر زیبا و مقاومت و کیفیت بالا، در تولید این نوع میز و صندلی ها بسیار کاربرد دارند. معمولا برای فروش تخته نرد ها، فروش این وسایل به صورت ست انجام می گیرد. به این صورت که تخته نرد به همراه میز و صندلی های آن، به همراه هم و در قالب ست تخته نرد به فروش می رسند. لذا بازاریابی و فروش وسیله بازی تخته نرد، معمولا به صورت ست صورت می گیرد.

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تخته نرد، به عنوان یک وسیله بازی آشنا نموده و درباره آن توضیحاتی را ارائه کنیم. در ادامه سعی شد تا درباره تخته نرد کادویی، به عنوان یکی از بهترین و زیبا ترین انواع کادو ها که امروزه به انواع نسل ها و جنس ها داده می شود، به بحث و گفت و گو بپردازیم. همچنین درباره جنس تخته نرد ها و فروش تخته نرد های کادویی به صورت ست به ارائه توضیحاتی پرداختیم. امیدواریم این مقاله که در مورد تخته نرد کادویی و خصوصیات آن بود، مورد پسند و رضایت شما قرار گرفته باشد.

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید