قیمت تخته نرد منبت

قیمت تخته نرد منبت

تخته نرد منبت طرح فروهر، تخته نرد نفیس، تخته نرد با کیفیت

خرید تخته نرد منبت از فروشگاه آرتانامیک

 

یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین انواع بازی ها و سرگرمی ها که مشتریان و خریداران بسیاری در سطح کشور های دنیا و از جمله ایران دارد، بازی تخته نرد می باشد. در طراحی و تولید این بازی، از چوب های مختلفی استفاده می شود که هر کدام از این چوب ها، دارای مزایای خاص خود می باشند. قیمت تخته نرد منبت نیز به جنس آن بستگی دارد. بدیهی است هرچه جنس تخته نرد تولیدی بهتر باشد، و در طراحی آن از الگو ها و طرح های زیبا تری استفاده شده باشد، قیمت آن نیز بالا تر خواهد بود. در طراحی الگو ها و نقش ها روی قاب و اسکلت تخته نرد، که به وسیله برش کاری و کنده کاری روی چوبی که در قسمت بیرونی این بازی قرار گرفته است، صورت می پذیرد، توجه به جنس چوب، بسیار حائز اهمیت بوده و باید از بهترین و با کیفیت ترین انواع چوب ها در ساخت قاب و اسکلت تخته نرد استفاده نمود تا در حین انجام عمل کنده کاری و برش کاری روی آن، چوب مورد نظر از بین نرود و شکسته نشود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت تخته نرد منبت، به عنوان یکی از بهترین و زیبا ترین انواع تخته نرد آشنا نموده و درباره روش های خرید تخته نرد توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

تخته نرد منبت چیست؟

یکی از زیبا ترین انواع تخته نرد که دارای طرح ها و شکل های گوناگونی روی قاب خود می باشد، تخته نرد منبت می باشد. در طراحی و تولید این نوع تخته نرد، دست هنرمند کاملا باز است و می تواند از هر نوع طرح و نقشی در طراحی قاب و اسکلت آن استفاده نماید. حتی در مواردی ممکن است خریدار به هنرمند سفارش دهد که مثلا یک نوع طرح خاص روی قاب تخته نرد طراحی نموده و به نوعی باب میل خریدار باشد. بعضی از شرکت ها، برای اینکه فروش خود را بالاتر ببرند، اقدام به فروش سفارشی محصولات خود می کنند. به این ترتیب که خریدار نقش یا طرح مد نظر خود را در اختیار هنرمندان شرکت مورد نظر قرار داده و آن شرکت، اثر مد نظر خریدار را فراهم نموده و از این راه، اقدام به فروش محصولات خود، با قیمت مناسب و مد نظر خود می نمایند که سود مناسبی نیز از این راه بدست می آورند. البته این شرکت ها و تولیدی هایی که در زمینه تولید انواع تخته نرد ها، از جمله تخته نرد منبت فعالیت می کنند، همواره سعی دارند تا با استفاده و بکارگیری انواع طرح ها و نقش ها، در تولید محصولات خود، رضایت مشتریان و خریداران خود را بدست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند. در این میان، آن دسته از شرکت ها و تولیدی هایی که اقدام به فروش محصولات خود، با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر نمایند، بدیهی است که از شرکت های رقیب خود در این زمینه پیشی خواهند گرفت و سود مناسبی را از این راه کسب خواهند کرد. هرچه طرح ها و نقش های روی تخته نرد منبت، زیبا تر و کیفیت محصول تولیدی بالاتر باشد، به طبع قیمت تخته نرد تولیدی نیز بالاتر خواهد بود. استفاده از چوب هایی نظیر چوب گردو و چوب راش، می تواند کار هنرمند را برای طراحی نقش ها و الگو های زیبا روی قاب این نوع تخته نرد ها، بسیار راحت کند. لذا شرکت ها و تولیدی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، همواره سعی دارند تا بهترین مواد اولیه و به عبارت دیگر، بهترین چوب ها را برای هنرمندان و تولید کنندگان خود آماده نموده و آن ها را در تولید محصولات با کیفیت یاری دهند.

تخته نرد منیت طرح چوگان، تخته نرد چوب گردو

قیمت تخته نرد منبت کاری شده

قیمت تخته نرد منبت در چه حدودی است؟

همانطوری که در قسمت های قبلی نیز اشاره کردیم، قیمت انواع تخته نرد، بستگی به کیفیت آن دارد. هرچه کیفیت محصول تولیدی بیشتر باشد، و در تولید آن از نقش ها و الگو های زیبا تری استفاده شده باشد، بدیهی است که قیمت تخته نرد تولیدی نیز بالاتر خواهد بود. این نوع تخته نرد را می توان به عنوان تخته نرد کادویی نیز به افراد هدیه داد.

تخته نرد و شطرنج منبت کاری، خرید تخته نرد

خرید تخته نرد و صفحه شطرنج منبت

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تخته نرد منبت، به عنوان یکی از زیبا ترین و بهترین انواع تخته نرد آشنا نموده و درباره آن توضیحاتی را ارائه دهیم. در ادامه سعی کردیم تا درباره قیمت تخته نرد منبت و عواملی که در قیمت گذاری این تخته نرد ها مهم و حائز اهمیت هستند، صحبت کنیم. امیدواریم این مقاله توانسته باشد رضایت شما را جلب نماید و بهره کافی را از مطالب آن برده باشید.

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید