خرید تخته نرد منبت کاری شده

خرید تخته نرد منبت کاری شده

تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده، خرید تخته نرد منبت

 

خرید تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده از فروشگاه آرتانامیک

یکی از انواع تخته نرد هایی که بسیار معروف می باشد و مورد توجه خیل عظیمی از هواداران و طرفداران این نوع بازی می باشد، تخته نرد منبت کاری شده است که زیبایی منحصر بفرد آن، باعث شده است تا فروش این نوع تخته نرد ، به نسبت سایر انواع تخته نرد ها بالاتر باشد. تخته نرد منبت کاری شده، با استفاده از کنده کاری روی قاب و اسکلت خارجی تخته نرد تولید شده، قالبی بسیار زیبا داشته، بطوریکه نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. تولید کنندگان و طراحان فعال در زمینه تولید انواع تخته نرد ها، از جمله تخته نرد منبت کاری شده، همواره سعی می کنند تا با ارائه طرح ها و الگو های جدید و چشم نواز، نظر خریداران و مشتریان را به خود جلب نموده و فروش خود را بالاتر ببرند. کشور ایران به این دلیل که در زمینه کار های دستی روی چوب، از جمله هنر منبت کاری، یکی از برترین کشور ها، و شاید بهتر است بگوییم برترین کشور در سطح دنیا می باشد، لذا تولید انواع مصنوعات چوبی، از قبیل تخته نرد چوبی منبت کاری شده در کشور ایران بسیار رونق دارد. در ایران شهر هایی وجود دارند که بافت قدیمی داشته و از قدیم الایام، مردمان آن شهر ها، به انجام کار های دستی با چوب مشغول بودند و کنده کاری و برش انواع چوب ها، برای اجرای طرح ها و الگو های زیبا روی چوب، پیشه و شغل آن ها بوده است. تخته نرد منبت کاری شده نیز، یکی از محصولات چوبی، و یکی از پر طرفدار ترین وسایل بازی و سرگرمی می باشد که در این شهر ها تولید شده و به فروش می رسد. از بسیاری از شهر های ایران و حتی شهر ها و کشور های خارجی، برای خرید این نوع وسیله بازی و سرگرمی، هرساله سفارش خرید می آید که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصولات، مشتریان این محصول روز به روز در حال افزایش می باشند. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با روش های خرید تخته نرد منبت کاری شده آشنا سازیم. با ما همراه باشید.

 

خرید تخته نرد منبت کاری شده از چه راه هایی قابل انجام است؟

تخته نرد منبت کاری شده تولید شده در تولیدی های کشور، از راه ها و روش های مختلفی به فروش می رسند که در زیر به دو مورد از مهم ترین و اصلی ترین راه های فروش این نوع وسایل بازی اشاره می کنیم:

  1. خرید تخته نرد منبت کاری شده از طریق اینترنت

یکی از راه هایی که از طریق آن می توان اقدام به خرید تخته نرد منبت کاری شده کرد، خرید آن از طریق اینترنت می باشد. شرکت ها و تولیدی هایی که در زمینه تولید انواع تخته نرد ها فعالیت می کنند، معمولا اقدام به تولید و طراحی سایت هایی می کنند تا از طریق این سایت ها، بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند. فروش تخته نرد ها از طریق اینترنت، معمولا دارای مزایایی می باشد. در این روش، معمولا تخفیف هایی روی محصولات ارائه شده قرار داده می شود که باعث افزایش رغبت مشتریان به خرید از این طریق می شود. همچنین خرید تخته نرد از طریق اینترنت، معمولا در مدت زمان کوتاهی انجام گرفته و تخته نرد، در سریع ترین زمان به دست مشتری خواهد رسید. همچنین لازم نیست فرد برای خرید تخته نرد، از خانه خود خارج شده و با صرف زمان و هزینه، به دنبال خرید تخته نرد برود. با ثبت سفارش در این سایت ها، پس از چند روز تخته نرد خریداری شده به دست مشتری خواهد رسید.

خرید تخته نرد منبت طرح فروهر، تخته نرد منبت نفیس

 

خرید تخته نرد منبت از فروشگاه آرتانامیک

  1. خرید تخته نرد منبت کاری شده بصورت حضوری

یکی دیگر از روش های خرید تخته نرد، خرید حضوری آن می باشد. این نوع روش خرید، معمولا مختص آن دسته از شهر هایی است که تولید تخته نرد ها در آن شهر ها صورت گرفته و فروش تخته نرد ها بصورت مستقیم و حضوری از جمله راه های اصلی و اساسی در این شهر ها به شمار می رود. در این نوع روش خرید، فرد می تواند از کیفیت بالای تخته نرد اطمینان حاصل نموده و تخته نرد با کیفیت و مناسبی را خریداری نماید. 

تخته نرد منبت طرح سرباز هخامنشی، خرید تخته نرد چوب گردو

 

خرید تخته نرد منبت طرح سرباز هخامنشی از فروشگاه آرتانامیک

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با تخته نرد منبت کاری شده آشنا نموده و درباره روش های خرید این نوع تخته نرد صحبت کرده و درباره هرکدام، توضیحاتی را ارائه دهیم. لازم به ذکر است که علاوه بر تخته نرد منبت کاری شده، تخته نرد های بسیار دیگری نیز وجود دارند که از جمله آن ها می توان به تخته نرد نفیس، تخته نرد کادویی و ... اشاره نمود که پرداختن به آن ها از حوصله این مطلب خارج است.

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید