تخته نرد نفیس چوب گردو

 

تخته نرد نفیس چوب گردو

تخته نرد و شطرنج منبت کاری، خرید تخته نرد

خرید تخته نرد نفیس چوب گردو از فروشگاه آرتانامیک

 

تخته نرد، از جمله بازی هایی است که شاید همه شما با نحوه بازی کردن با آن آشنا باشید و یا حداقل اسم آن را شنیده باشید. اسکلت و قاب این نوع بازی، از چوب های مختلفی ساخته شده که هر کدام از چوب هایی که در تولید این نوع وسیله بازی استفاده می شوند، دارای مزایای خاص خود می باشند. تخته نرد نفیس، همان طور که از اسمش بر می آید، از جمله زیبا ترین و نفیس ترین انواع تخته نرد ها می باشد که می توان آن را در قالب تخته نرد کادویی نیز، به دوستان، آشنایان و حتی همسر خود کادو داد. چه بسا خانم هایی که در این بازی از آقایان پیشی گرفته و حتی رقیب ندارند و بسیار به این بازی علاقه دارند. این نوع بازی، به دلیل سبک بازی هیجان انگیزی که دارد، بسیار مورد توجه قشر های مختلف جامعه قرار گرفته و بسیاری از افراد، پس از یک دور بازی با این وسیله بازی، به بازی کردن دوباره علاقه وافری نشان می دهند. بدیهی است هرچه اسکلت و قاب این نوع وسیله بازی، زیبا تر و جذاب تر باشد، مشتریان و خریداران بیشتری نیز خواهد داشت. هرچه در تولید تخته نرد، از طرح ها و الگو های زیبا تری استفاده شده باشد، علاوه بر افزایش تعداد مشتریان و خریداران تخته نرد، قیمت آن نیز به طبع بالاتر خواهد بود. تخته نرد نفیس، همانند دیگر انواع تخته نرد، مثل تخته نرد منبت کاری شده، از چوب های مختلفی ساخته می شود که از بین این چوب ها، چوب گردو استفاده بیشتری دارد. چوب گردو دارای خصوصیات و ویژگی های ساختاری می باشد که باعث شده است میزان استفاده از این نوع چوب، برای تولید تخته نرد، از دیگر انواع چوب ها بیشتر باشد. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با تخته نرد نفیس، به عنوان یکی از زیبا ترین و بهترین انواع تخته نرد، آشنا نموده و درباره چوب گردو، به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع چوب در تولید تخته نرد و دیگر مصنوعات چوبی، توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

 

تخته نرد نفیس چیست؟

کلمه نفیس که روی این نوع تخته نرد ها گذاشته شده است، به این دلیل است که این نوع تخته نرد، زیبایی و جذابیت منحصر بفردی داشته و مورد اقبال عموم مردم می باشد. استفاده از طرح ها و الگو های بسیار زیبا، روی قاب این نوع تخته نرد ها، باعث تولید تخته نرد هایی نفیس و گران قیمت می شود که برای تولیدی های تخته نرد در سطح ایران، سود بسیاری را به همراه دارد. به این دلیل که کشور ایران، در زمینه کار های دستی و هنری، یکی از بهترین کشور ها در سطح جهان به شمار می رود، لذا تولید تخته نرد نفیس در تولیدی های ایران، و صادرات این نوع تخته نرد ها به خارج از کشور، می تواند ارز آوری مناسبی را برای کشور ایران به دنبال داشته باشد. در سطح کشور ایران، به خصوص در شهر های سنتی و قدیمی از جمله اصفهان و شیراز، تولیدی های بسیاری وجود دارند که اقدام به تولید انواع مصنوعات چوبی، از جمله انواع تخته نرد ها می نمایند. در این میان آن دسته از تولیدی هایی که تخته نرد هایی با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر تولید کرده و به فروش می رسانند، از سایر فروشنده ها و تولیدی ها در این زمینه پیشی می گیرند.

تخته نرد منبت طرح گلستان، خرید تخته نرد نفیس

خرید تخته نرد نفیس طرح گلستان

چوب گردو چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟

چوب گردو، از جمله چوب های با کیفیتی می باشد که در صنایع تولید مصنوعات چوبی در ایران مورد استفاده قرار می گیرد. خصوصیات و ویژگی های این نوع چوب، شامل موارد زیر می باشد:

  1. انعطاف بالا

یکی از خصوصیات چوب گردو، این است که این نوع چوب بسیار منعطف بوده و برای تولید انواع مصنوعات چوبی، از جمله تخته نرد نفیس، بسیار مفید و کاربردی می باشد.

 

  1. استحکام و دوام بالا

یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های چوب گردو، استحکام و دوام بالای این نوع چوب می باشد. این ویژگی چوب گردو، باعث می شود که در هنگام برش کاری و کنده کاری روی آن، شکسته نشود و طرح ها و الگو های زیبا و جذاب، به راحتی روی این نوع چوب پیاده شوند.

تخته نرد منبت کاری شده طرح فروهر، تخته نرد کادویی

خرید تخته نرد نفیس منبت کاری شده طرح فروهر

 

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد تا شما را با تخته نرد نفیس آشنا نموده و درباره آن، توضیحاتی را ارائه دهیم. در ادامه سعی شد تا درباره چوب گردو و خصوصیات و ویژگی های آن، صحبت کنیم. امیدواریم این مقاله رضایت و پسند شما را جلب کرده باشد و بهره کافی را از مطالب آن برده باشید.

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید