معرفی تخته نرد نفیس منبت کاری طرح عقاب و شکار

معرفی تخته نرد نفیس منبت کاری طرح عقاب و شکار

تخته نرد نفیس منبت کاری طرح عقاب شکار

خرید تخته نرد نفیس منبت کاری طرح عقاب و شکار

 

تخته نرد نفیس چیست؟ اولین ویژگی یک تخته نرد نفیس این است که با گذشت زمان ارزشمند تر خواهد شد. یکی از انواع تخته نرد نفیس، مدل طرح عقاب و شکار است که با استفاده از هنر منبت کاری ساخته شده است. این تخته نرد نمونه ای بی نظیر از ذوق و هنر ایرانی است که با زیبایی هر چه تمام تر ساخته و به عنوان یک هدیه ی گران بها در دسترس شما قرار گرفته است. تخته نرد منبت طرح عقاب و شکار به عنوان یکی از نمونه های محبوب و فوق العاده ی این بازی فکری است. تخته نرد به عنوان یک بازی فکری فوق العاده است که می تواند مدت زمان زیادی افراد را سرگرم کند و موجبات تفریح و سرگرمی را فراهم بیاورد. برای آشنایی و بررسی این محصول زیبا و ارزشمند با ما همراه باشید.

 

ویژگی های منحصر به فرد تخته نرد نفیس منبت کاری طرح عقاب و شکار

همان طور که قبلا اشاره کردیم تخته نرد نفیس منبت کاری طرح عقاب و شکار از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. این تخته نرد به شکل کاملا دست ساز ساخته شده و جنس آن از چوب گردو است. این تخته نرد زیبا که نمایانگر ذوق و هنر اصیل ایرانی است حاصل تلاش استاد حمیدرضا پور حکیم است. نقوش پیاده شده بر روی چوب به شکل منبت با نهایت ظرافت و دقت است. این تخته نرد از جنس چوب است و همین امر باعث می شود که از استحکام بالایی و ارزش هنری بالایی برخوردار باشد. انتخاب چوب گردو برای این اثر هنری یک انتخاب کاملا هوشمندانه به شمار می رود. چوب گردو را برای مدت زمان مشخصی در محلی نگه داری می کنند تا برای انجام عملیات منبت کاری آماده شود. همان طور که مشاهده می کنید این تخته نرد نفیس و زیبا از رنگ طبیعی و زیبایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های این محصول این است که می توانید به همراه آن متعلقات بازی تخته نرد را مانند تاس مالزی و مهره های درجه یک را دریافت کنید.

از دیگر ویژگی های این تخته نرد بسیار زیبا می توانیم اندازه ی استاندارد و متناسب این محصول اشاره کنیم. تخته نرد طرح عقاب و شکار در اندازه های 50 در 50 طراحی شده که امکان حمل ساده ی آن را به شما می دهد. می توانید از این مدل تخته نرد به عنوان یک هدیه ی ماندگار و ارزشمند برای شاد کردن عزیزان تان استفاده کنید.

تخته نرد نفیس برخلاف برخی هدیه های معمول بعد از گذشت یک مدت زمان کوتاه از ارزش آن کم نخواهد شد بلکه با گذشت زمان به ارزش مادی و معنوی آن افزوده خواهد شد و تا سالها مانند یک گنجینه ارزشمند حفظ خواهد شد.

نقش حکاکی شده بر روی این تخته نرد بسیار زیبا و متفاوت است و مناسب همه ی سلیقه ها است. با توجه به اهمیت نقش، گروه آرتانامیک این امکان را برای مشتریان ایجاد کرده است که نقش مورد نظر خود را سفارش داده و تخته نرد مطابق با سلیقه و طرح خود را داشته باشند.

برای مشاهده محصولات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

 

چرا تخته نرد نفیس را خریداری کنیم

تخته نرد چوب گردو، خرید تخته نرد

خرید تخته نرد نفیس منبت کاری طرح عقاب و شکار

 

تخته نرد نفیس منبت کاری طرح عقاب و شکار در کنار ارزش هنری فوق العاده یک وسیله ی سرگرم کننده است. می توانید تخته نرد را با خود به مهمانی و دورهمی ها برده و ساعت های زیادی افراد را سرگرم کنید. این تخته نرد به همراه یک کاور گلیمی فروخته می شود که آن را از آسیب هایی نظیر خراشیدگی و خط و خش ، نور شدید آفتاب محافظت می کند. همان طور که قبلا اشاره کردیم این وسیله حمل آسانی دارد و می توانید آن را در اتومبیل خود حمل کرده و به مسافرت ببرید و از یک سرگرمی لذت بخش و سالم لذت ببرید. گروه آرتانامیک برای سهولت حمل این وسیله پیشنهاد می کند با پرداخت مبلغی کیف مخصوص حمل را نیز خریداری کرده و تخته نرد خود را از آسیب های ناشی از فشار و تغییرات آب و هوایی محافظت کنید. تخته نرد نفیس می تواند یک گزینه ی مناسب برای هدیه روز مرد، تولد افراد و روز عشق باشد. این هدیه زیبا و بادوام می تواند سال ها باقی بماند و شما را در ذهن عزیزان خود ماندگار کند.

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید