آشنایی با تخته نرد منبت

آشنایی با تخته نرد منبت

تخته نرد منبت جزء دسته بندی تخته نرد کادویی محسوب می شود. زیرا طرح های زیبای این تخته نرد ها سبب می شود تا آنها بسیار نفیس و ارزنده شوند. بنابراین شما می توانید تخته نرد منبت کاری شده را به عنوان یک هدیه خاص به دوستان یا اقوام خود هدیه دهید.

تماس با پشتیبانی فروشگاه : tel:025-38861342

برای مشاهده محصولات بیشتر اینجا کلیک کنید : Artanamik

منبت کاری روی تخته نرد کار بسیار منحصر به فردی می باشد زیرا هم منبت کاری و هم تخته نرد هر دو قدمت تاریخی بلند مدتی دارند و همین امر ارزش تخته نرد منبت را دو چندان می کند. خرید تخته نرد منبت یک تیر و چند نشان می باشد. زیرا اولین مزیت این محصولات این است که شما می توانید دوستان خود را سرگرم کنید. دومین مزیت آنها تزیین دکوراسیون منزل است. سومین مزیت تخته نرد منبت زنده نگهداشتن تاریخ و فرهنگ کشور است. البته ناگفته نماند این مزیت ها تنها بخش کوچکی از مزیت های تخته نرد ها می باشد.

تخته نرد منبت، خرید تخته نرد منبت کاری شده

تخته نرد منبت طرح فروهر در فروشگاه آرتانامیک

 

منبت کاری

منبت کاری یکی از هنر های دستی و خلاقانه مردم ایران است. قدمت تاریخی این منبت کاری به دوران قبل از پادشاه ساسانی باز می گردد. این کار عمدتا روی چوب های مقاوم مانند: گردو، راش، شمشاد و ... صورت می گیرد. در حقیقت منبت کاری طراحی نقش و نگار های مختلف زیبا روی چوب می باشد. این هنر اصیل ایرانی قادر است تا توجه هر فرد علاقه مند به هنر را، مدتها به خود جلب کند. منبت کاری را نمی توان روی چوب های نازک مانند: نئوپان انجام داد و همین امر می تواند به شما در هنگام خرید تخته نرد کمک کند تا محصول با کیفیتی را خریداری کنید. هر چقدر منبت کاری روی تخته نرد ظریف تر باشد، قیمت این محصول نیز بیشتر است. فروشگاه آرتانامیک با داشتن متخصصین با تجربه توانسته است که این هنر زیبای دستی را با تخته نرد ادغام کند و محصولات با کیفیت و جذابی را برای شما فراهم نماید.

تخته نرد، تخته نرد چوب گردو

تخته نرد منبت داخل مارس در فروشگاه آرتانامیک

 

ویژگی های تخته نرد های منبت کاری شده

همانطور که گفته شد، تخته نرد منبت کاری شده یک تخته نرد کادویی است بنابراین باید ویژگی های منحصر به فردی نیز داشته باشد. از مهمترین ویژگی خاص تخته نرد های منبت کاری شده می توان به استحکام آنها اشاره کرد. اگر چوب این محصولات مرغوب نباشد، اولا نمی توان طرح های زیبایی را روی آنها به وجود آورد. دوما ماندگاری این محصولات کاهش پیدا خواهد کرد. زمانی که صحبت از کادو می شود. اولین چیزی که به ذهن افراد میرسد، این است که قرار است وسیله ای ماندگار داشته باشند. بنابراین مهمترین ویژگی این محصولات ماندگاری و مقاومت آنها است. دومین ویژگی آنها طرح های زیبای آنها می باشد. توصیه می‌کنم، تخته نرد هایی را که با طرح های باستانی و هخامنشی منبت کاری شده اند؛ خریداری کنید. زیرا طرح های تاریخی و باستانی باعث می شود تا هر ایرانی درکجای از دنیا قرار داشته باشد، به خود ببالد.

خرید تخته نرد منبت کاری، تخته نرد منبت چوب گردو

تخته نرد منبت طرح پرسپولیس در فروشگاه آرتانامیک

 

تخته نرد منبت را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه آرتانامیک با داشتن متخصصین با تجربه در زمینه تخته نرد می تواند به شما در انتخاب تخته نرد های منبت و همچنین طرح های روی این محصولات کمک کند. یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های خرید از این فروشگاه این است که شما می توانید پس از انتخاب محصول مورد نظر خود با چوب مناسب، طرحی که قرار است روی محصول شما منبت کاری شود را خودتان انتخاب کنید. قیمت محصولات این فروشگاه به دلیل اینکه فروشگاه آرتانامیک واسطه ها را حذف کرده است و خود استاد تولید کننده محصولات را به دست مشتریان می رساند، بسیار مناسب است. تخته نرد های منبت کاری شده این مجموعه را می توانید در سایت فروشگاه آرتانامیک مشاهده و سپس به صورت آنلاین خریداری کنید. خرید از این فروشگاه بسیار آسان می باشد. مزیت دیگر خرید از فروشگاه آرتانامیک این است که محصولات در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهند رسید.

 

سخن آخر

اگر بخواهیم از مقاله بالا جمع بندی داشته باشیم، می توانیم تخته نرد منبت کاری شده را یک محصول نفیس و ارزنده معرفی کنیم. از این محصول خاص می توان در محیط های مختلف استفاده کرد و با دوستان و آشنایان خود ساعات خوشی را رقم بزنید. تخته نرد های منبت کاری شده برای کادو بسیار مناسب می باشند زیرا این کادو ها علاوه بر ارزش مالی، دارای ارزش فرهنگی و تاریخی نیز می باشند. بنابراین شما می توانید با خرید تخته نرد های منبت کاری شده از آن عنوان یک هدیه ماندگار استفاده کنید. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با برخی از ویژگی های تخته نرد منبت کاری شده آشنا کند.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید