بررسی قیمت تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت

بررسی قیمت تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت

تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت، خرید تخته نرد

خرید تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت از فروشگاه آرتانامیک

 

قیمت تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت چقدر است؟ ممکن است قصد داشته باشید برای یکی از عزیزانتان یک هدیه مناسب تهیه کنید هدیه های مرسوم در حال حاضر بیش از چند میلیون تومان هزینه دارد و جالب این است که هدیه ی مورد نظر شما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی و با تولید ورژن های جدید هدیه شما ارزش خود را از دست خواهد داد. قیمت تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت نسبت به این محصولات بسیار مناسب است و نکته قابل توجه اینکه شما با پرداخت قیمت تخته نرد منبت نه تنها متضرر نمی شوید بلکه پس از گذشت چند سال به ارزش این محصول افزوده می شود.

 

درباره قیمت تخته نرد منبت کاری طرح فرشته عدالت چه می دانید

قیمت تخته نرد طرح فرشته عدالت با توجه به جنبه ی هنری و ارزش آن بسیار متناسب است. تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت یکی از نمونه های بسیار زیبای تخته نرد است که به صورت کاملا دست ساز و با اجرای هنر منبت کاری ساخته شده است این اثر بسیار زیبا حاصل ذوق و قریحه استاد حمید رضا پور حکیم است. قیمت تخته نرد منبت کاری طرح فرشته عدالت 2.800.000 تومان است که در مقایسه با قیمت برخی از کالاهای الکترونیک قیمت بسیار مناسبی محسوب می شود.

 

معرفی تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت

خرید تخته نرد، تخته نرد ریشه، تخته نرد چوب گردو

خرید تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت از فروشگاه آرتانامیک

 

در ادامه بحث قیمت تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت باید بگوییم که این تخته نرد نفیس و بسیار زیبا از طرح بی نظیری برخوردار است که به وسیله هنر منبت کاری عمیق بر روی چوب گردو ساخته شده است. یکی از موارد موثر در تعیین قیمت تخته نرد جنس این محصول است. چوب گردو یکی از مرغوب ترین متریال ها برای ساخت آثار هنری نظیر تخته نردهای نفیس است. این چوب علاوه بر استحکام از رنگ فوق العاده ای نیز برخوردار است. این تخته نرد با رنگ طبیعی عرضه شده است. نقش مورد نظر با ظرافت هر چه تمام تر بر روی اثر پیاده شده و آن را به مثابه یک تابلوی ارزشمند به نمایش گذاشته است.

خریداران می توانند به همراه این تخته نرد زیبا و فوق العاده متعلقات بازی تخته نرد را نیز دریافت کنند که شامل مهره های درجه یک و تاس مالزی است. کاور گلیمی تخته نرد به عنوان یک محافظ برای این اثر به شمار می رود و آن را در برابر عواملی مانند نور و رطوبت محافظت می کنند. قسمت داخلی این اثر به شکل مارس معرق است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر فاکتورهایی که بر قیمت تخته نرد تاثیر زیادی دارد اندازه ی آن است این تخته نرد در اندازه ی متناسب و استاندارد 50 در 50 طراحی شده است که امکان حمل آن را برای شما ساده می کند. از دیگر فاکتورها که در قیمت این محصول موثر است هنر اصیل منبت کاری است که با زیبایی هر چه تمام تر اجرا شده است.

 

ویژگی های تخته نرد منبت طرح فرشته عدالت

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم شما با پرداخت قیمت تخته نرد منبت یک معامله ی برد برد کرده اید با گذشت چند سال از عمر این اثر هنری بی نظیر ارزش بیشتری پیدا کرد و مانند یک گنجینه ی گرانبها برای عزیزان شما باقی خواهد ماند. تخته نرد یک بازی اصیل ایرانی است که از زمان باستان تاکنون در ایران رواج داشته و امروزه در همه ی دنیا شناخته شده است. مرسوم ترین نوع تخت نرد جنس چوبی آن است که علاوه بر دوام و استحکام از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. گروه آرتانامیک ارائه دهنده ی انواع تخته نرد های نفیس به مشتریان این امکان را می دهد تا علاوه بر تخته نردهای موجود طرح های مورد نظر خود را ارائه داده و تخته نرد مخصوص خود را داشته باشید. تخته نرد به عنوان یک هدیه ارزشمند و وسیله ای مناسب برای سرگرمی افراد در رنج های سنی مختلف به شمار می رود. از دیگر ویژگی های این تخته نرد وجود کیف مخصوص حمل آن است که با پرداخت مبلغی می توانید این کیف را برای نگهداری از تخته نرد استفاده کند و آن را از عوامل بیرونی مانند فشار محافظت کنید. تخته نرد به عنوان هدیه ی مناسب برای انواع مناسبت های مختلف شناخته می شود.

برای خرید تخته نرد فرشته عدالت و مشاهده محصولات بیشتر اینجا کلیک کنید.

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید