معرفی تخته نرد منبت طرح گلستان

معرفی تخته نرد منبت طرح گلستان

تخته نرد منبت طرح گلستان،تخته نرد چوب گردو

خرید نخته نرد منبت طرح گلستان

تخته نرد یک بازی فکری است که قرن هاست طرفداران خاص خود را دارند، تخته نرد منبت یکی از پرطرفدار ترین انواع این بازی فکری است که از ارزش بالایی برخوردار است. یکی از انواع فوق العاده تخته نرد منبت، طرح گلستان است. این تخته نرد از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. برای آشنایی بیشتر با تخته نرد طرح گلستان با ما همراه باشید.

ویژگی های تخته نرد منبت طرح گلستان

یکی از مهم ترین ویژگی های تخته نرد انتخاب جنس مناسب این محصول است. تخت نرد را می توانیم با متریال های مختلف در بازار مشاهده کنیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند اما اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که به کالاهای نفیس علاقه مند هستید می توانید تخته نرد منبت طرح گلستان را به عنوان یکی از گزینه های ایده آل خود در نظر بگیرید. اجرای منبت بر روی چوب هایی نظیر راش، گردو و.... صورت می گیرد که یکی از بهترین انواع آن چوب گردو است. این نوع تخته نرد با استفاده از چوب گردوی بسیار زیبا ساخته شده است که رنگ فوق العاده ای دارد. هنر منبت کاری پیاده شده بر روی این تخته نرد توسط استاد حمیدرضا پور حکیم انجام گرفته است. چوب گردو از استحکام بالایی برخوردار است و در کنار آن از رنگ زیبایی نیز برخوردار است. طرح گلستان همان طور که از نام آن برمی آید از گل های زیادی تشکیل شده است.

گل ها و شاخه های در هم تنیده ی بسیار زیبا یادآور باغچه ای زیبا است که حس خوبی را به افراد منتقل می کند. منبت کاری این تخته نرد تقریبا به شکل عمیق است و از ظرافت خاصی برخوردار است. این کار سرشار از ذوق و هنر ایرانی بوده و از رنگ طبیعی و فوق العاده ای برخوردار است.

از دیگر ویژگی های آن می توانیم به مهره های درجه یک و کاور گلیمی تخته نرد که به همراه تخته نرد است اشاره کنیم علاوه بر این یک جفت تاس مالزی درجه یک نیز در هنگام خرید دریافت می کنید. کاور گلیمی که به همراه تخته نرد وجود دارد باعث می شود که این محصول در مقابل آسیب هایی مانند خط و خش و فشار مقاوم باشد. قسمت داخلی این تخته نرد نیز مارس معرق است.

مزایای خرید تخته نرد منبت طرح گلستان

تخته نرد، تخته نرد نفیس، خرید تخته نرد

خرید نخته نرد منبت طرح گلستان

تخته نرد منبت طرح گلستان یک محصول کاملا دست ساز است که با در هم آمیزی دو هنر نازک کاری و منبت کاری ساخته شده است. از دیگر مشخصه های بارز این نوع تخته نرد استفاده از چوب گردو است که از استحکام بالایی برخوردار است. این مدل تخته نرد به علت زیبایی آن می تواند به عنوان یک هدیه ی مناسب برای افراد مختلف در مناسبت های مختلف باشد. یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب تخته نرد به آن توجه می شود اندازه ی متناسب آن است. این تخته نرد در اندازه ی استاندارد 50 سانتی متر در 50 سانتی متر ساخته شده که بسیار متناسب بوده علاوه بر رعایت استانداردها باعث شده که به راحتی قابل حمل باشد و افراد بتوانند آن را با خود به مهمانی ها و دورهمی های مختلف برده و مدت زمان زیادی را سرگرم باشند. از دیگر مزایای استفاده از تخته نرد منبت طرح گلستان این بوده که این محصول با گذشت زمان نه تنها بی ارزش نشده که به ارزش آن نیز افزوده خواهد شد. می توانید این مدل تخته نرد را به عنوان هدیه برای افراد مختلف ببرید و تا سال های زیادی در ذهن آن ها ماندگار شوید. با توجه به اینکه تخته نرد منبت کاری شده به عنوان کالاهای نفیس شناخته می شوند نگهداری از آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل گروه آرتانامیک به همراه تخته نرد یک کیف را پیشنهاد می کند که می توانید از آن برای محافظت تخته نرد در برابر عوامل بیرونی استفاده کنید. گروه آرتانامیک برای کاربران این امکان را به وجود آورده است که بتوانند برای ساخت تخته نرد منبت طرح مورد نظر خود را ارائه داده و تخته نرد مخصوص خود را دریافت کنند این ویژگی باعث می شود که شما بتوانید از آن به عنوان یک وسیله ی خاص و منحصر به فرد استفاده کرده و اوقات خوشی را برای عزیزانتان رقم بزنید.

۵
از ۵
۲۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید