معرفی تخته نرد منبت کاری شده طرح چوگان

معرفی تخته نرد منبت کاری شده طرح چوگان

تخته نرد چوگان، تخته نرد منبت، تخته نرد نفیس

خرید تخته نرد منبت کاری شده طرح چوگان

تخته نرد منبت کاری شده طرح چوگان یکی از محصولات دست ساز و بسیار زیبای آرتانامیک است که با ذوق و قریحه سرشار استاد حمیدرضا پور حکیم ساخته شده است. این تخته نرد بسیار زیبا و منحصر به فرد از ویژگی های بسیاری برخوردار است و می تواند به عنوان یک هدیه فوق العاده برای عزیزان شما باشد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و مزایای این محصول بسیار زیبا با ما همراه باشید.

ویژگی های تخته نرد منبت کاری شده طرح چوگان

همان طور که می دانید تخته نرد ها را در جنس های مختلف می توانید مشاهده کنید. یکی از زیباترین و محبوب ترین انواع تخته نرد نوع منبت کاری شده ی آن است که از جنس چوب ساخته شده است. در ساخت صنایع دستی چوبی انتخاب چوب مناسب از مهم ترین موارد به شمار می رود. تخته نرد منبت کاری شده طرح چوگان از چوب مناسب گردو ساخته شده و از زیبایی خاصی برخوردار است. چوب گردو علاوه بر زیبایی از دوام و استحکام بالایی برخوردار است.

نقش حکاکی شده بر روی این تخته نرد منبت کاری شده تصویری از یک سوارکار چوگان باز است که با هنرمندی تمام به صورتی کاملا واقعی تراشیده شده است. ژست فوق العاده ی اسب و سوار به ظرافت تمام در قسمت بیرونی تخته نرد به نمایش گذاشته شده است. نکته ی قابل توجه اینکه افراد این امکان را دارند که  تخته نرد منحصر به فرد خود را داشته باشند به این ترتیب که طرح های مورد نظر خود را سفارش داده تا بر روی تخته نرد منبت کاری شود.

همان طور که قبلا اشاره کردیم تخته نرد طرح چوگان یکی از کارهای خاص است که زیبایی و ظرافت هنر ایرانی را به نمایش می گذارد. شما می توانید در این طرح پوشش کاملا ایرانی اسب و سوارکار را مشاهده کنید. قسمت بیرونی با رنگ طبیعی عرضه شده که زیبایی طبیعی خود را حفظ کرده است شما می توانید سایه های طبیعی رنگ چوب گردو را مشاهده کنید.

قسمت داخلی تخته نرد را برای دوام بیشتر معمولا لاک و الکل می کنند تا به مرور زمان دچار تخریب و خوردگی نشود. این تخته نرد منبت کاری را می توانید به همراه مهره های با کیفیت و درجه یک خریداری کنید. از دیگر لوازمی که به همراه تخته نرد طرح چوگان می توانید دریافت کنید تاس مالزی و کاور گلیمی تخته نرد است که به عنوان یک حفاظ در برابر خط و خش به شمار می رود و می تواند به خوبی از این اثر نفیس و ارزشمند محافظت کند.

تخته نرد، تخته نرد کادویی، تخته نرد خاص

خرید تخته نرد منبت کاری شده طرح چوگان 

مزایای خرید تخته نرد منبت کاری طرح چوگان

یکی از مزایایی بارز تخته نرد طرح چوگان این است که می توانید آن را به عنوان یک هدیه نفیس و ارزشمند به فرد مورد نظرتان هدیه بدهید. از ویژگی های این هدیه ی نفیس این است که با گذشت زمان به ارزش آن افزوده می شود. این تخته نرد بسیار زیبا در ابعاد مناسبی طراحی شده است که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. تخته نرد یک بازی فکری بسیار قدیمی است که افراد مختلف با رنج سنی متفاوت از آن استفاده می کنند. این بازی مفرح می تواند ساعات زیادی را دورهمی ها افراد را سرگرم کند.

ابعاد این تخته نرد منبت کاری 50 در 50 سانتی متر است و به راحتی قابل حمل بوده و می توانید در اتومبیل خود آن را به مسافرت ببرید. یکی از مزیت های این محصول این است که می توانید آن را با کیف همراه خریداری کنید و به سادگی آن را لمس کنید و از خطراتی مانند فشار، رطوبت و ضرب خوردگی محافظت کنید.

تخته نرد منبت کاری یک گزینه ی مناسب برای معرفی به توریست هایی است که به صنایع دستی علاقه مند هستند. این تخت نردهای زیبا می توانند سال های سال باقی بماند. نقش موجود بر روی این تخته نرد با مغارهای ظریف به شکل منبت عمیق کار شده است که در کنار رنگ طبیعی چوب گردو زیبایی صد چندانی را به نمایش گذاشته است. اگر می خواهید با یک هدیه ی مناسب در ذهن دوستان و عزیزانتان ماندگار شوید می توانید طرح های مورد نظرتان را سفارش بدهید. با توجه به ارزش این کالا از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است.

۵
از ۵
۲۵ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید