آشنایی با ویژگی تخته نرد کادویی

آشنایی با ویژگی تخته نرد کادویی

تخته نرد منبت کاری شده طرح غرور، خرید تخته نرد، تخته نرد کادویی

خرید تخته نرد کادویی طرح غرور

 

همه ی افراد در زمان انتخاب هدیه دچار مشکلات و تردیدهایی می شوند، ممکن است شما جزو آن دسته از افراد باشید که دوست دارید یک هدیه ماندگار به عزیزانتان بدهید، تخته نرد کادویی یک هدیه نفیس و ارزشمند است که برای گروه های سنی مختلف مناسب است. با توجه به اینکه در سال های اخیر مرسوم شده است که افراد برای مراسمات مختلف هدایایی دیجیتال و الکترونیکی تهیه می کنند تا به این شکل آن ها را خوشحال کنند اما نکته ی مهم این است پس از گذشت یک مدت زمان کوتاه ورژن جدید این وسایل به بازار آمده و از ارزش آن ها کم خواهد شد. با انتخاب تخته نرد کادویی می توانید به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید.

چرا تخته نرد کادویی بخریم

تخته نرد کادویی یک هدیه بسیار ارزشمند و نفیس است که با گذشت زمان نه تنها ارزش خود را از دست نمی دهد که به ارزش آن افزوده خواهد شد. یکی از انواع تخته نردهای کادویی فوق العاده که بسیار مورد توجه است تخته نرد منبت کاری شده است که ساختار آن آمیخته ذوق و هنر ایرانی است. این تخته نرد ها را طی فرایندی خاص می سازند. همان طور که مستحضرید جنس تخته نرد منبت از چوب است که مرغوب ترین آن تخته نرد ساخته شده از چوب گردو است که از ماندگاری بالایی برخوردار است.

رنگ این نوع تخته نرد بسیار زیبا است و از سایه های طبیعی برخوردار است، ابتدا چوب گردوی مناسب را انتخاب کرده و پس از پرداختن آن عملیات ساخت را بر روی آن انجام می دهند. به این ترتیب که با مغارهای ظریف به شکل حرفه ای به کنده کاری بر روی چوب می پردازند. برای اینکه یک هدیه خاص و منحصر به فرد به عزیزانتان بدهید می توانید طرح مورد نظرتان سفارش داده تا بر روی تخته نرد کادویی پیاده شود به این ترتیب یک هدیه منحصر به فرد و خاص را به آن ها پیشکش کنید.

مزایای استفاده از تخته نرد کادویی

خرید تخته نرد، تخته نرد چوب گردو، تخته نرد کادویی

خرید تخته نرد کادویی طرح غرور

اولین مزیت استفاده از تخته نرد کادویی به عنوان هدیه این است که در گذر زمان ارزش خود را حفظ می کند و به عنوان یک میراث و هدیه ارزشمند در خانواده افراد باقی بماند. خریدن هدیه برای آقایان یک کار بسیار دشوار است بیشتر افراد در مناسبت هایی مانند روز عشق، روز مرد و تولد برای انتخاب هدیه دچار سردرگمی می شوند. با انتخاب تخته نرد می توانید یک هدیه ی مناسب به آقایان تقدیم کنید. این هدیه ی ارزشمند تقریبا با روحیات اکثر آقایان در سنین مختلف سازگار است. یک تخته نرد منبت کاری بسیار زیبا با ابعاد مناسب است که امکان نگهداری از آن در یک کیف بسیار زیبا وجود دارد. افراد می توانند به راحتی تخته نرد کادویی منبت کاری شده را حمل کرده و با خود به دورهمی و مسافرت برده و اوقات خوشی را رقم بزنند.

تخته نرد منبت کاری شده به شکل دست ساز عرضه شده و از دوام بالایی برخوردار است. این نوع تخته نرد در ابعاد مناسب ساخته شده است و همراه آن ها مهره ها و تاس، متعلقات مخصوص بازی را نیز دریافت خواهید کرد. یکی دیگر از انواع تخته نرد مدلی است که به همراه صفحه شطرنج است و به شما امکان برخورداری از دو بازی فکری را خواهد داد.

می توانید با انتخاب تخته نرد به عنوان کادو ساعت های لذت بخش زیادی را برای افراد رقم بزنید و در ذهن عزیزانتان ماندگار شوید. این تخته نرد می تواند سال های سال مانند یک گنجینه ارزشمند در خانواده ی آن ها باقی بماند.

از دیگر مزایای استفاده از تخته نرد کادویی می توانید از آن به عنوان یک هدیه مناسب برای کودکان و نوجوانان استفاده کرد که باعث رشد و ارتقای هوش و استعداد آن ها خواهد شد و از سوی دیگر با یکی از جنبه های فرهنگی، تاریخی کشورمان آشنا خواهند شد. این بازی مفرح می تواند حس رقابت جویی و تفکر را در کودکان شما ارتقا بدهد. از سویی دیگر این بازی قدمت تاریخی بالایی داشته و به عنوان یک بازی باستانی شناخته می شود و در طی اعصار و قرون دراز همچنان در میان ایرانیان مرسوم بوده است. این نوع تخته نرد علاوه بر زیبایی از کیفیت بالایی نیز برخوردار است و به عنوان یک صنایع دستی محبوب شناخته می شود می توانید به افراد خارجی نیز هدیه کرد.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید