مزایای استفاده از تخته نرد و شطرنج

مزایای استفاده از تخته نرد و شطرنج

تخته نرد و شطرنج منبت، تخته نرد منبت کاری شده

خرید تخته نرد و شطرنج منبت

تخته نرد و شطرنج دو بازی فکری بسیار محبوب که می توانند افراد را برای مدت زمان زیادی سرگرم کنند. یکی از انواع بسیار پرطرفدار تخت نرد و شطرنج نوع چوبی آن است که علاوه بر خاصیت سرگرم کنندگی از زیبایی و ارزش بالایی برخوردار هستند. تخته نرد و شطرنج منبت کاری به عنوان یک اثر هنری نفیس است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

ویژگی های تخته نرد و شطرنج

اولین ویژگی این محصول دو کاره بودن آن است که می توانید نهایت استفاده را از آن ببرید. این نوع تخته نرد با هنرمندی تمام از چوب مرغوب گردو ساخته شده است که داخل آن مارس بوده و به همراه محصول می توانید تاس، کاور تخته نرد و مهره های با کیفیت را نیز دریافت کنید. امروز بیشتر افراد برای سرگرمی از وسایلی استفاده می کنند که در سال های اخیر به شکل الکترونیکی در بازار قرار گرفته است. استفاده از تخته نرد و شطرنج در دورهمی ها باعث ایجاد تعامل بین افراد شده و لحظات لذت بخشی را رقم خواهد زد. همان طور که قبلا اشاره کردیم این تخته نرد از چوب گرد و با استفاده از هنر منبت کاری توسط استاد چیره دست استاد حمیدرضا پور حکیم ساخته شده است. در قسمت بیرونی این تخته نرد یک صفحه شطرنج مشاهده می کنیم که به زیبایی هر چه تمام تر از چوب دو رنگ ساخته شده است. در حاشیه ی آن نیز نقش گل بوته های جذابی با نهایت ظرافت و زیبایی کنده کاری شده است. در هنگام عملیات منبت کاری به علت حساسیت بالای کار اساتید با تجربه از مغارهای ظریف کمک گرفته شده و با هنرمندی تمام نقوش زیبایی را خلق کرده است.

با توجه به اینکه دو قسمت صفحه تخت نرد از یک دیگر با یک جداره جدا می شوند به کمک لولا های بسیار کوچکی آن ها را به همدیگر متصل می کنند این کار به حدی هنرمندانه انجام گرفته است که افراد متوجه ی دو تکه بودن آن نمی شوند. برخی از افراد تمایل دارند که طرح مورد نظر خود را بر روی تخته نرد و شطرنج مورد نظرشان پیاده کنند گروه آرتانامیک این امکان را برای شما به وجود آورده است تا بتوانید طرح های مورد نظر خود را سفارش داده و آن را به عنوان هدیه ای نفیس و ارزشمند یا به عنوان یک سرگرمی بسیار جذاب خریداری کنید.

مشخصات تخته نرد و شطرنج منبت کاری

خرید تخته نرد و شطرنج، تخته نرد چوب گردو

خرید تخته نرد و شطرنج منبت

همان طور که می دانید ایرانیان از دیرباز علاقه مند بوده که هنر را در همه ی زوایایی زندگی خود اشاعه دهند. هنر منبت کاری یکی از هنرهای اصیل و زیبای به جا مانده از دوران باستان است که می توانیم آثار آن را در جای جای تاریخ مشاهده کنیم. تخته نرد شطرنج با بهره گیری از هنر منبت کاری ساخته شده و همین امر باعث شده که این محصول به عنوان اشیاء نفیس و دست ساز شناخته شوند. استفاده از چوب گردو برای ساخت تخته نرد منبت کاری یک انتخاب هوشمندانه است که علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی برخوردار است. همان طور که مشاهده می کنید این چوب بار رنگ طبیعی خود مورد استفاده قرار گرفته که باعث هر چه زیباتر شدن کار شده است. اندازه ی محصول نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. بیشتر افراد تمایل دارند تخته نرد خود را به مهمانی، دورهمی و مسافرت ببرند در صورتی که ابعاد این وسیله متناسب نباشد دچار مشکل می شوند. از سوی دیگر اندازه ی این بازی باید متناسب بوده تا قدرت مانور و تمرکز را داشته باشد.

تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده در اندازه ی استاندارد 50 در 50 سانتی متر ساخته شده است از این رو به راحتی می توانید آن را حمل کرده و هنگام مسافرت در اتومبیل خود بگذارید.

با توجه به اینکه این نوع تخته نرد علاوه بر قابلیت سرگرمی از قابلیت هنری نیز برخوردار است نگهداری از آن اهمیت زیادی دارد. شما این امکان را دارید که محصول مورد نظر را به همراه کیف مخصوص خریداری کرده و برای محافظت از آن در برابر خط  و خش و عوامل دیگر محافظت کنید. تخته نرد و شطرنج منبت کاری به عنوان یک هدیه مطلوب برای افراد در رنج سنی مختلف می باشد و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید