ساعت رومیزی و محیط آن

ساعت رومیزی و زندگی

ساعت رومیزی مانند دیگر انواع ساعت از پر مصرف ترین وسایل هر خانه ای محسوب می شود. صنعت ساعت در دنیای امروزی جای خود را در زندگی افراد باز نموده است. این تیک تاک ها در زندگی ما ادغام شده اند. سیر پیشرفت و ترقی ساعت، مسیر درازی را از ابتدای خلقت بشر پیموده است. از ساعت های شنی، آبی و آفتابی گرفته تا ساعت های عقربه ای و ساعتی که امروزه در موبایلهای همراه هرکسی وجود دارد. ساعات عمر چون برق و باد می گذرند و آنچه می ماند عشق بی مانندی است که نثار یکدیگر می نماییم. کشور سوئد در ساخت و عرضه انواع ساعت های با کیفیت پیشتاز می باشد. صنعت ساعت سازی به کیفیت بسنده نکرده و زیبایی را نیز یکی از گزینه های مهم در تولید آن به شمار می آورد.

ساعت رومیزی، ساعت چوبی، خرید ساعت

خرید ساعت رومیزی موجود در فروشگاه آرتانامیک

ساعت رومیزی و هارمونی

ساعت رومیزی در جهت ایجاد هارمونی با دیگر وسایل خانه ساخته می شود و سیر تکامل آنها امروزه به سمت ساعت های با نشانگر اعداد سوق داده شده است. تنظیم آلارم اینگونه ساعت ها افراد را قادر می سازد که در ساعت دلخواه بیدار شده و یا برای اطلاع از ساعت مشخص و برنامه ریزی شده دیگر، آنان را مطلع گرداند. آهنگ های مختلفی بر روی اینگونه از ساعت ها برای آلارم استفاده می شود. ساعت های قدیمی تر دارای آهنگ های خشن تری نسبت به ساعت رومیزی پیشرفته امروزی دارد. در دنیای پر استرس کاری امروزه این آهنگ های ملایم هستند که می توانند علاوه بر تاکید زمان به نوعی آرامش بخش باشند. موتور های به کار رفته در ساعت های امروزی نیز پیشرفت محسوسی در بهینه سازی صدای ساعت داشته اند. هارمونی به کار رفته بین اجزای ساعت نیز چه در ساعت آنالوگ و چه در ساعت دیجیتال بین موتور و دیگر اجزای آن مانند عقربه های ساعت و لامپ های استفاده شده در آن بسیار مهم می باشد. این هماهنگی در نشان دادن صدم ثانیه های لحظات بسیار موثر می باشد، بازخورد این امر در ساعتهای کرنومتری بسیار مشهود می باشد.

 

ساعت رومیزی

 

 

ساعت رومیزی زنگ دار کارلسون

 

تعامل با طبیعت با ساعت رومیزی چوبی

علاوه بر ساعت های فلزی موجود در بازار، ساعت رومیزی چوبی به عنوان یک محصول پرطرفدار عرضه می شود. انواع طرح های زیبایی از این ساعت های چوبی تولید می شوند که همان لفظ چوبی بر ارزش این ساعت ها در نزد خریداران می افزاید. ساعت رومیزی دیجیتالی طرح چوبی امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است که در کنار نشان دادن زمان، آپشن های دیگری همچون دمای محیط را در بر دارند. ساعت رومیزی امروزی با چارچوب آنالوگ و یا دیجیتالی خود بیشتر در خدمت تزئینات خانه های مردم عمل می نماید. تقابل ساعت های آنالوگ و دیجیتالی در حال حاضر بیشتر در بحث مالی است. ساعت های آنالوگ یا عقربه ای  به نسبت از ساعت های دیجیتالی قیمت پایین تری دارند. نشانگر ساعت های دیجیتالی با نور لامپ های LED کار می کند. در مقابل عقربه های ساعت های آنالوگ در محیطی از اعداد لاتین یا رومی و یا اعداد بومی شده قرار می گیرند.

 

 

ساعت کادویی و زمان هدیه

در فرهنگ های مختلف ساعت رومیزی به عنوان یک ساعت کادویی گزینه مناسبی برای هدیه دادن به افراد در مراسمات مختلف می باشد. ارزش ساعت از همان اوان کودکی و تحصیل در مدارس ابتدایی مطرح می شود. عبارت" وقت طلاست." بیانگر ارزش عمر و زمان می باشد. ساعت رومیزی در ادارات و روی میز کارمندان نیز بعضا دیده می شود. ساعت های با برند های مختلف در زمینه بازار ساعت رومیزی فعالیت دارند. تکنولوژی شب نما بودن ساعت های جدید بسیار مورد توجه سازندگان برند های مختلف می باشد. برای شب نما کردن صفحه ساعت به روزترین تکنولوژی استفاده از تکنولوژی موسوم به Lumibirite  است. با این تکنولوژی رنگ های شب نمایی تولید می شود که نور آفتاب را در طول روز جذب کرده و در طول شب منعکس می سازد و قرائت ساعت را آسان می سازد. این تکنولوژی معایب تکنولوژی های قبلی را که از مواد رادیو اکتیو برای شب نما سازی استفاده می شد را نداشته و آسیبی به محیط و افراد متوجه نمی سازد. این فناوری، ایندکس های ساعت را به خوبی برای دید در شب آماده می کند و از رنگ های فلورسنت هم متمایز تر بوده و بهتر عمل می کند.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید