ساعت ديواری برای زيبايی و تکميل دکور

تاريخچه ساعت ديواري

فردي به نام پيتر هنلين که دانشجوي رياضيات در آلمان بود حوالي قرن 15 ميلادي ساعت را اختراع کرد. او با استفاده از آهن، فنر کوک ساعت را به شکل جديد طراحي کرد و به شکل چرخ دنده درآورد. اين ساعت اولين ساعت مکانيکي جهان بود. بعد از توسعه هاي بسيار ساعت هاي ديواري بودند که خود نمايي مي کردند. داشتن يک ساعت ديواري جز ملزومات هر خانه محسوب مي شد.

 

ساعت ديواري و تاثير در دکور

ساعت ديواري يک جز جدا نشدني از منازل همه مردم است. ساعت علاوه بر کاربرد مهم خود تاثير بسيار زيادي در تکميل دکور اتاق، منزل و يا محل کار شما دارد. ساعت هاي ديواري در طرح و سبک هاي مختلفي از جمله کلاسيک، سنتي و مدرن توليد مي شوند که شما با توجه به دکور مورد نظر خود مي توانيد از تنوع اين ساعت ها بهره ببريد. ايجاد يک فضاي زيبا و چشم گير کار دشواري نخواهد بود اگر از ساعت هاي زيبايي در دکور خود استفاده کنيد. با نصب يک ساعت ديواري زيبا و متناسب با فضاي مورد نظر تغيير بسيار مثبتي ايجاد خواهيد کرد. ساعت هاي ديواري در ابعاد و جنس هاي مختلفي توليد مي شوند که هر کدام مخاطبان خود را دارند. در اين مقاله به شکل دقيق با انواع ساعت ديواري آشنا خواهيم شد و در ادامه به نکاتي در خريد يک ساعت ديواري مي پردازيم.

ساعت دیواری و تاثیر آن بر روی دکور

 

ساخت دکور هاي مختلف با ساعت ديواري

انواع ساعت هاي ديواري

ساعت هاي ديواري را مي توان در دسته بندي هاي مختلفي قرار داد ولي عمومي ترين و پر کاربرد ترين ساعت هاي ديواري به صورت زير دسته بندي مي شوند.

 

ساعت ديواري مدرن

ساعت هاي ديواري مدرن با داشتن ويژگي هاي متمايز خود به خوبي در دکور هاي مدرن و امروزي جاي مي گيرند و به چشم مي آيند. اين ساعت ها از جنس هاي مختلفي توليد مي شوند و براي هماهنگ شدن با دکور هاي مدرن و امروزي طراحي مي شوند. داشتن شماره هاي لاتين و رومي با سبک فانتزي خود به زيبايي در مکان هاي مختلف  قرار مي گيرند و معمولا بدون شيشه توليد مي شوند. اين ساعت هاي جديد به خوبي اکثر سليقه هاي مردم را پوشش مي دهند و مقبوليت بسيار عالي در بين مردم دارند.

 

ساعت ديواري کلاسيک

ساعت هاي ديواري کلاسيک از عمومي ترين و قديمي ترين ساعت هاي موجود و مورد پسند عموم مردم هستند. اين مدل از ساعت ها بيشتر از جنس هاي چوبي و فلزي ساخته مي شوند که با داشتن اعداد لاتين و رومي برجسته، زيبايي خاصي را به وجود مي آورند. تنوع اين نوع از ساعت ها بسيار بالا بوده و تمامي سليقه ها را پوشش مي دهند. اين ساعت ها بيشتر در دکور کلاسيک و خانه هاي معمولي کاربرد دارند. اين ساعت ها با طراحي زيباي خود در دکور هاي ساده به خوبي جاي گرفته و باعث تغيير در زيبايي محيط مي شوند.

 

 

ساعت آرام گرد

اين مدل از ساعت ها با داشتن موتور منحصر به فرد خود بدون هيچ صدايي، بيشتر مناسب اتاق خواب و مکان هايي که براي استراحت طراحي شده اند مناسب مي باشند. کيفيت ساخت عالي اين ساعت ها باعث شده تا شرکت هاي توليد کننده اين ساعت ها، از 1 تا 5 سال محصولات خود را ضمانت کنند.

ساعت دیواری آرام گرد

ساعت دیواری آرام گرد ساخته شده با چوب گردو

ساعت ديواري سايز بزرگ

ساعت هاي ديواري با سايز بزرگ بيشتر براي مکان هاي با متراژ بالا کاربرد دارند. اين ساعت ها براي ديد مناسب بايد در ابعاد بزرگ توليد شوند. معمولا وزن بالايي نسبت به ديگر ساعت ها دارند و در هنگام نصب و خريد بايد اين نکات را مد نظر قرار داد. اين ساعت ها در دو سبک مدرن و کلاسيک بيشتر توليد و به فروش مي رسند. در اين ساعت ها بر خلاف ساعت هاي ديگر تنوع کمتر بوده و در طرح هاي زيادي توليد نمي شوند.

 

نکات مهم در هنگام خريد

دقت به فضاي موجود: قبل از خريد ساعت اول از همه بايد فضايي که قرار است ساعت در آن قرار گيرد را اندازه گرفته و ابعاد فضاي موجود را بدانيد. بايد در هنگام خريد بافت و رنگ ديوار را مد نظر قرار دهيد و متناسب با آن ساعت را انتخاب کنيد. اگر ديوار مد نظر باريک است از ساعت هاي باريک و بلند استفاده کرده و اگر ابعاد ديوار بزرگ است از ساعت هاي بزرگ و پهن استفاده کنيد.

مدل ساعت: در هنگام خريد مي توانيد مدل وسايل خانه و سبک آن ها را با مدل ساعت ست کنيد و از ساعت هايي استفاده کنيد که با وسايل منزل يا محل مورد نظر از نظر مدل ست شوند. قطعا با توجه به سبک طراحي منزل خود بايد مدل ساعت را انتخاب کنيد مثلا اگر سبک کلاسيک را در خانه پياده کرده ايد بايد به سراغ ساعت هاي کلاسيک برويد چرا که استفاده از ساعت هاي ديگر هارموني خانه را بهم زده و ظاهري بد را به منزل شما خواهد داد.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید