ساعت دیواری دکوراتیو

ساعت دیواری سلطنتی

ساعت دیواری در دنیای امروز از وسایلی است که جنبه تزیینی و همچنین آیینی در انجام اعمال در زمان های بخصوص دارد. ساعت های دیواری سلطنتی یکی از تزیینی ترین ساعت ها هستند که با قیمت های متغیری در فروشگاه ها عرضه می شوند. از نگین های زیبا اغلب در اینگونه ساعت ها برای افزایش زیبایی آنها بهره می گیرند. بیشتر اینگونه ساعت ها به واسطه نقش های کلاسیکی که در آنها وجود دارند بیشتر فضای درونی خانه هایی هستند که به نوعی همخوانی با این نقش ها داشته باشد. در خرید ساعت دیواری سلطنتی انتخاب رنگ های مناسب  باید منطبق با فضای مورد نظر باشد. این ساعت ها در طرح های زیبا و شماطه دار (پاندولی) بدون محدودیت شکلی و سیستمی در بازار وجود دارند. اندازه های مختلف ساعت های سلطنتی به تناسب طول و عرض دیوار ها می توانند جلوه های زیبایی به آنها ببخشند. در کاغذ دیواری های کلاسیک ساعت های شماطه دار سلطنتی بیشتر کاربرد و تناسب دارند. مدل های حلزونی، مدل های طاووسی ، مدل های گلباران با کارهای برنجی و برنزی طرفداران زیادی در این گروه از ساعت دیواری ها دارند.

ساعت دیواری، ساعت تاس، ساعت دکوری

خرید ساعت دیواری از فروشگاه آرتانامیک

ساعت دیواری مدرن

ساعت دیواری های مدرن امروزه سادگی را به نوعی با فراغت از مرزهای چارچوب های ساعت های قدیمی و عقربه های بزرگ و موتور های اغلب بی صدا استفاده کرده و فضاهای به واقع جذابی را خلق می کند. روش های مدرن کل دیوار را به مثابه صفحه ساعت در نظر می گیرد و به نوعی مفاهیم زمان نگاری را بسط می دهد. نشانگر های ابداعی متنوع در کنار نشانگرهای عددی رومی و لاتین در ساعت دیواری مدرن به کار می روند. تایپوگرافی هنر بدیعی است که در کنار نشانگرهای دیواری صحنه های زیبایی به دیوار ها می دهد. این هنر شامل حک نمودن کلمات و عبارات بر روی دیواری است که زمان را نشان می دهد. ساعت های آینه ای نیز شمایی دیگر از رونمایی ساعت های دیواری مدرن است. شکل های مختلف برش های آینه ای همراه با عقربه ها و نشانگرهای عددی چند منظورگی را در این نوع ساعت ها تامین می کند. اهمیت ساعت مدرن به حدی است که به عنوان شاخه ای از دکوراتیو حرفه ای به هنر معماری ورود کرده است. معماران با توجه به زوایای مختلف منازل  و پیشنهاد می دهند. ساعت های مدرن به فراخور پیشرفت های ناشی از صنعت و مدرنیته روز به روز ارتقا می یابند. این ارتقا شامل موتور این ساعت ها و بخش الکتریکی این ساعت ها و جنس نشانگرهای زمان نما می باشد.

ساعت

ساعت دیواری مدرن بر دیوار منازل

زمان و ساعت های دیگر

ساعت، دیگر امروزه مرزی برای ابراز نمی شناسد. از ساعت مچی دیجیتال گرفته تا ساعت رومیزی با جنس های مختلف. از ساعت های دست ساز گرفته تا ساعت های موبایلی. چیزی که مهم است استفاده بهینه از زمان است. زمانی که، هیچ برگشتی ندارد. زمان به واقع، طلایی است که فقط با دستاورد های ملموس احساس می شود. شاید این دستاورد ها موفقیت های ما باشند. شاید لحظات شادی که در تقویم زندگیمان ثبت می کنیم. آنچه که مبرهن است زنده بودن زمان است. این موجود زنده، گواهی حیات ماست و ساعت ها وسایلی برای تاکید این موضوع به ما انسان ها می باشند. ساعت عمر، شاید بسان ساعت شنی باشد که برعکس شده باشد و یا یک ساعت آبی که فنجان آن مرتب پر و خالی می گردد.

ساعت چوبی، ساعت دکوری، ساعت دیواری

خرید ساعت دیواری چوبی طرح جدید از فروشگاه آرتانامیک

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید