ساعت چوب گردو در آیینه امروز

ساعت چوب گردو و ساعت سازی

ویژگی های مطلوب چوب گردو در اقلام ساخته شده از جمله ساعت چوب گردو مشهود است. رسته چوب گردو که به پهن برگان دارای چوب با سختی متوسط بر می گردد، تمامی شرایط را برای هنرمندان چوب بری برای ایجاد یک کار هنری کامل فراهم می سازد. سوزنی برگان، چوب های نرم آتش زا را فراهم می سازند که برای امر خراطی گزینه مناسبی نمی باشند. چوب گردو در گذر زمان به مراتب سفیدتر می شود. گره های چوب گردو یکی از فاکتورهای ایجاد جذابیت در استفاده از آن در کارهای چوبی و خراطی می باشد. در زمینه استفاده از چوب گردو در ساخت ساعت دست ساز می توان به استفاده از آن برای چارچوب ساعت،عقربه های ساعت،شمارگان ساعت، روکش های نازک برای بدنه ساعت و استفاده حرفه ای از آن در کارهای معرق سازی زمینه و حاشیه ساعت اشاره کرد. اهل فن چوب های زیبا را با انگاره های ذهنی خود آمیخته و کارهای چوبی زیبا تقدیم بسیاری از ما می کنند.

ساعت رومیزی، ساعت چوبی،ساعت دکوری

 

ساعت چوب گردوی امروزی

 

ساعتی برای تمام عمر

در اقتصاد موجود کشور و با تزاید هزینه ها مردم به سمت خرید ساعت های با کیفیت سوق داده می شوند. ساعت چوب گردو یکی از این انتخاب ها می باشد.هر چند اجناس بنجل و بی کیفیت از کشورهایی چون چین به فراوانی در بازار وجود دارند اما آینده از آن تولیدات پر کیفیت می باشد. فرهنگ مصرف و ارتقای آن دیر یا زود در انتخاب های مردم رخنه خواهد کرد. عمر ساعت برای مصرف کنندگان ساعت همواره با اهمیت بوده است. باطری ساعت، میزان نگهداشت انرژی آن و کم مصرفی آن در ساعت مهم است. باطری های سکه ای در ساعت های مچی کاربرد گسترده دارند. امروزه با نصب موتورهای پیشرفته و خودکار بر روی ساعت مشکلات این چنینی بسیار کم رنگ شده است. موتور ساعت با عنوان آرام گرد امروزه در فروشگاه های مختلف به صورت مستقیم و چه به صورت اینترنتی قابل دسترسی است. این موتور قابلیت الحاق به کارهای چوبی را دارد. موتور های ساعت دیواری با اصطلاح شفت نیز با اندازه های ثابت در سرتاسر جهان قابلیت کاربری دارند. موتورهای تیک تاکی که صدای ساعت متاثر از اصطکاک چرخ دنده های بکار رفته از آن است نوع دیگری از موتورهای استفاده شده در ساعت سازی، از جمله ساعت دیواری آنالوگ می باشد. ساعت های کرنومتری موتورهای پیچیده تری دارند. این پیچیدگی ها برای نشان دادن صدم و هزارم ثانیه ها لازم است.

 

ساعت چوب گردو با اعداد یونانی

 

نقش زیبایی عقربه های ساعت در جذابیت آن

ساعت دیواری چوبی زیبا، نیازمند اجزای فانتزی مانند عقربه های زیبا می باشد. لنگر و یا آویز ساعت های دیواری اغلب برای اتصال موتور و عقربه های ساعت آنالوگ به بدنه چوبی آن استفاده می گردد. انواع عقربه های ساعت چوب گردو با طرح های ساده تا طرح های فانتزی تر مانند طرح های پنجره ای و با جنس های مختلف چوبی و فلزی وجود دارند. عقربه های فلزی نقره ای در این بین به طور ارجح به کار میروند. عقربه ها در ساعت های دیجیتالی دیگر نقشی ندارند. روشنایی های حاصله از انوار لامپ های ال ای دی جایگزین تکنولوژی سنتی تر شده اند. عقربه های سر صاف، در بازار امکان چسباندن کارهای معرق را به هنرمندان ارائه می دهد. البته سادگی ساختار ساعت همچنان طرفدارانی دارد و این فرصت را برای اعمال هنر های حرفه ای از ما می گیرد. برچسب لاکچری امروزه بر ساعت چوب گردو به طور غالب چسبیده است. سفارشی سازی ساعت با متریال چوب به خوبی همخوانی دارد. در حال حاضر انواع متنوعی از سفارشات ساخت ساعت های چوبی با چوب گردو در جریان بازار کار هنرمندان است. تنه درخت چوب گردو در ساعت های دیواری چوبی ساده کنونی جایگاه ویژه ای دارد و به طور مستقیم و بعضا با همان قطعات زمخت و نامنظم از نظر شکلی استفاده می گردد. این کارهای کلاسیک با پشت چرم کار، عرضه می شود تا آسیبی به دیوار وارد نسازد. رنگ های قهوه ای که اغلب در ست سازی با دیگر کارهای چوبی پرداخته شده، جلوه های زیبایی به منازل و محل های کار ما می بخشند. این کارها می توانند به فرایند کادویی سازی قدم بگذارد و ارگانیک سازی محیط را تحقق بخشد. محیطی که آرامش خاطر را به همراه نمایش گذر زمان به ما نشان می دهد. آرامشی که پاشنه آشیلی برای گذران زندگی هر انسانی است.

ساعت دیواری، ساعت چوبی،ساعت دکوری، ساعت مدرن

ساعت چوب گردو تنه درخت سفارشی

۵
از ۵
۱۹ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید