خرید تخته نرد به آسانی و کيفيت بالا

خرید تخته نرد، به چه نکاتی توجه کنيم؟

تخته نرد های مختلف با ويژگی های متفاوت موارد استفاده های گوناگونی دارند. برای خرید تخته نرد می توانيد از راه های گوناگون استفاده کنيد. داشتن اطلاعات کافی از تخته نرد های مختلف به شما کمک بسزايی در خرید اين محصول خواهد کرد. هر تخته نرد دارای ويژگی و نکات ريز و درشت بسياری است که با دانستن آن ها می توانيد يک خرید مطمئن را تجربه کنيد. در اين مقاله ويژگی های چند نمونه از تخته نرد های مختلف را برای شما شرح داده و به بررسی آنها می پردازيم. در ادامه به روش های خرید اين محصول پرداخته تا بتوانيد خريدی مطمئن را تجربه کنيد. خرید تخته نرد کاری راحت به نظر مي رسد اما شناخت درباره جنس تخته نرد و همچنين سايز های مختلف آن در خرید به شما کمک خواهد کرد. دانستن اينکه تخته نرد را به چه منظور استفاده می کنيد اهميت ويژه ای در انتخاب شما خواهد داشت. افراد مختلف برای خرید خود معيار های متفاوتی را دارند. اما به صورت کلی می توان با دسته بندی درست درباره خرید تخته نرد، محصول مورد نظر خود را تهيه کنيد. در ابتدای دسته بندی جنس ساخت تخته نرد ها قرار دارند که عموما از جنس چوب و يا چرم ساخته می شوند. چرم خود به دو دسته چرم مصنوعی و طبيعی تقسيم می شود که چرم های مصنوعی کاربرد بيشتری دارند. چرم مصنوعی به دليل تنوع در رنگ و طرح بيشتر مورد استفاده قرار گرفته و عمر خوبی را دارا می باشند. تخته های جنس چوب را می توان از نوع چوب نيز دسته بندی نمود. چوب های گردو، راش و... بيشترين کاربرد را در ساخت دارند. چوب گردو به دليل استحکام بالا و قابليت طرح پذيری از چوب های ديگر بيشتر مورد استفاده قرار گرفته و محبوبيت بالا تری دارد. حال بعد از معرفی اين دسته بندی ها به ويژگی های هر کدام پرداخته و در ادامه به راهنمايی شما در خرید تخته نرد برای موارد مختلف می پردازيم.

خريد تخته نرد چند کاره يک پيشنهاد اقتصادي

ويژگی های هر تخته نرد

خرید تخته نرد بعد از اطلاع از ويژگی های هر تخته بسيار لذت بخش و جذاب است. تخته بازی ها را ابتدا از لحاظ طرح های مختلف بررسی نموده و در ادامه به سايز های مختلف آن ها می پردازيم. تخته را می توان با طرح های مختلفی يافت از جلمه کار های هنری که بر روی تخته ها انجام می گيرد می توان به منبت، معرق، جلا دهی و ... اشاره کرد. همه اين هنر ها را می توان بر روی چوب های مختلفی پياده کرد. هنر های چاپ و چرم دوزی را نيز بر روی تخته های با روکش چرم قابل استفاده است. البته شما می توانيد يک تخته نرد معمولی بدون هيچگونه طرح و يا نقشی را به صورت ساده خريداری کنيد. اما به شما اطمينان می دهم که لذت آنچنانی از اين تخته ها نخواهيد برد. شما با خرید يک تخته طرح دار زيبايی خاصی به بازی خود خواهيد بخشيد. سايز بندی مختلف و بی شمار تخته نرد ها باعث تنوع بالای اين بازی شده است. تخته نرد های نفيس و بزرگ تر که دارای منبت کاری هستند در سايز های بزرگ تر همراه با يک کيف چرم و یا کیف سامسونتی مخصوص به فروش می رسند. اين تخته ها قيمت بالاتری نسبت به تخته های ديگر داشته و لاکچری تر به حساب می آيند. تخته های کوچکتر با چوب های روس و راش و ام در اف ساخته شده و بر اساس سايزی که دارند قيمت گذاری می شوند. جنس مهره های بازی نيز اکثرا از چوب است. براي نمای بهتر و دوام بيشتر تخته از روغن های مخصوص استفاده می کنند که باعث جلوگيری از خوردگی و پوسيدگی چوب می شود. در خرید تخته نرد حتما به محتويات همراه آن توجه نمايد هر تخته نرد حداقل بايد شامل 30 عدد مهره و يک جفت تاس باشد. اگر شما به صورت حرفه ای اين بازی را دنبال می کنيد به يک تاس ريز نيز نيازمند هستيد.

خرید تخته نرد در انواع مختلف

کاربرد های تخته نرد

در خرید تخته نرد بايد توجه داشت که به چه منظور تخته را خريداری می کنيد. تخته بازی های گوناگون کاربرد های متفاوتی دارند. برای مثال می توان گفت که بعضی از مدل های اين محصول جهت تزيين در دکور های مختلف قرار می گيرند و جنبه زينتی دارند. حال آن که بسياری از تخته ها برای بازی طراحی شده و رنگ های بکار رفته در آن ها به راحتی پاک نمی شود. تخته های کوچک تر برای جابجايی راحت تر هستند. تخته نرد هايی موسوم به تخته نرد کادويی وجود دارند که در مناسبت های مختلف می توان به ديگران هديه داد. در مجموع می توان گفت برای خرید تخته نرد معيار های مختلفی را می توانيد در نظر بگيريد. خرید تخته نرد به راحتی از سايت های مختلف امکان پذير است. در هنگام خرید به نشان اعتماد فضای مجازی سايت دقت نماييد.

سايز بندی مختلف برای تخته نرد خاتم کاری شده

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید