قيمت تخته نرد برای آگاهی بيشتر

قیمت تخته نرد منبت طرح گلادیاتور

قيمت تخته نرد در طرح هاي مختلف

تخته نرد در طرح هاي مختلفي توليد مي شود و طبيعتا قيمت هاي مختلفي نيز خواهد داشت. قيمت تخته برحسب طرح، نقش، جنس و ... تعيين مي شود و داشتن چند ويژگي با هم باعث تغيير در قيمت تخته نرد خواهد شد. براي مثال اگر يک تخته نرد ساده را با روکشي از چرم تزيين کنيد و در يک کيف مخصوص براي جابجايي قرار دهيد قيمت بالاتري از يک تخته نرد با همان سايز خواهد داشت. لوازم جانبي و وسايل اضافه همراه تخته نرد قيمت هاي جدا داشته و تخته نرد فقط با مهره و تاس عرضه مي شود و خريد باقي وسايل به سليقه و درخواست افراد بستگي دارد. در خريد تخته نرد قيمت نقش بسيار مهمي در انتخاب شما خواهد داشت. براي نمونه شما براي خريد تخته نرد هاي کادويي مبلغ مشخصي را مد نظر داشته و در مورد يک تخته نرد براي افزودن به دکور منزل خود يک مبلغ بسيار بيشتر را در نظر مي گيريد چرا که تخته هاي کادويي گاهی اوقات از نظر سايز و ابعاد کوچکتر از تخته هاي تزييني مي باشند و طرح هاي متفاوتي بر روي آن ها زده مي شود. تخته نرد ها در دسته بندي هاي مختلفي براي قيمت گذاري قرار مي گيرند. براي مثال تخته نرد هاي طرح دار با منبت کاري، معرق و يا بسياري از کارهاي صنايع دستي ديگر در دسته تخته نرد هاي نفيس و لاکچري قرار مي گيرند و تخته هاي ساده تر و عمومي تر که چاپ هاي ساده تري دارند قيمت کمتري داشته و براي بازي بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند. از لحاظ جنس ساخت نيز بايد اين را در نظر گرفت که جنس هاي مختلفي در ساخت تخته نرد ها استفاده شده و باعث قيمت گذاري متفاوتي در اين محصول مي شود. تخته نرد هاي چوبي جذابيت بسياري داشته و تخته نرد هاي چرمي نيز براي جابجايي علاقه مندان بسياري دارند. از تخته نرد هاي مسافرتي تا کادويي ها مي توانند در ابعاد مشخصي توليد شوند. در ادامه به بررسي تاثير جنس ساخت به همراه طرح هاي مختلف بر روي قيمت تخته نرد مي پردازيم.

تخته نرد و شطرنج طرح فرش

 

قيمت تخته نرد و شطرنج

تاثير جنس و طرح در تعيين قيمت تخته نرد

جنس هاي مختلف براي توليد زمان هاي متفاوتي نياز دارند. طرح هاي مختلف براي ساخت زمان هاي متغيري مي برند. ساخت سفارشي تخته نرد ها باعث افزايش قيمت تخته نردهاي مختلف مي شود. جنس چوب هاي بکار رفته در توليد تخته نرد باعث تغيير در قيمت تخته نرد مي شود. چوب هاي مختلفي از جمله گردو، راش، چنار، روس و... هر کدام قيمت متفاوتي براي تخته نرد به همراه خواهند داشت. به طور مثال چوب گردو به دليل مرغوبيت آن بيشتر در ساخت تخته نردهاي طرح برجسته و منبت کاري شده استفاده مي شود و براي توليد تخته نرد هاي طرح ساده از چوب روس بيشتر استفاده مي شود که قيمت پايين تري نسبت به چوب گردو خواهند داشت. طرح هاي مختلفي که بر روي چوب هاي مختلف پياده مي شوند در تعيين قيمت تاثير بسزايي خواهند داشت. طرح هايي با ريزه کاري هاي بيشتر و داراي جزئيات قيمت تخته نرد را بالاتر مي برند و طرح هاي کلي با ظرافت کمتر قيمت کمتري را دارا مي باشند. از جنس چوب که بگذريم جنس هاي ديگري از جمله چرم طرفداران بسياري دارند. در توليد تخته نرد از چرم مصنوعي و طبيعي استفاده مي شود که چرم مصنوعي تنوع رنگ و طرح بسيار بالاتري دارد. چرم مصنوعي براي چاپ بهتر بوده و چرم دوزي با آن راحت تر است. چرم مصنوعي به دليل کثرت و تنوع در طرح محبوبيت بيشتري داشته و در ساخت بيشتر استفاده مي شود. بعد از جنس ساخت، سايز بندي در تعيين قيمت تاثير بسيار بالايي دارد. تخته نرد ها در سايز هاي مختلفي از مينيمال و مينياتوري تا ابعاد بزرگ و استاندارد توليد مي شوند که هرکدام طيف وسيعي از طرفداران خود را دارند. وجود سايز بندي هاي متعدد براي تخته نرد باعث انتخاب راحت افراد براي خريد مي شود چرا که قيمت هاي متنوعي را براي افراد متعدد در بر دارد.

تخته نرد چرمی

 

قیمت تخته نرد هاي چرم مصنوعی بسیار مناسب است

رنج قيمتي تخته نردها

تخته نرد هاي مختلف قيمت هاي گوناگوني دارند و نمي توان قيمت قطعي براي آن ها اعلام کرد اما مي توان با يک بازه بندي قيمت هاي حدودي را براي خريداران مشخص کرد. تخته نرد هاي کادويي را مي توان از قيمت هاي پايين در رنج 200 هزار تومان رو به بالا معرفي کرد در معرفي رنج بالا به دليل تنوع زياد و سليقه افراد نمي توان اعداد دقيقي را اعلام کرد. در مورد تخته نرد هاي مسافرتي از 80 تا 100 هزار تومان رو به بالا شروع قيمت است. قيمت تخته نرد هاي مينيمال از 150 هزار تومان رو به بالا قابل يافت مي باشند. اين قيمت گذاري ها با توجه به ميانگين قيمتي در فروشگاه هاي متعدد است و ممکن است شما با قيمت پايين تري نيز در سايت هاي مختلف تخته نردهايي را پيدا کنيد. براي خريد، فروشگاه هاي معتبر را دنبال کرده و از محصولات آنان استفاده کنيد.

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید