تخته نرد چوب گردو با دوام و زيبا

تخته نرد چوب گردو

تخته نرد چوب گردو از مرغوب ترين و محبوب ترين نوع تخته نرد ها مي باشند. به واسطه مزايا و ويژگي هاي خاص چوب گردو بهترين نوع چوب براي انجام عمليات هاي مختلف بر روي آن است. تخته نردها چوب گردو در انواع سايز ها و ابعاد مختلف توليد و ساخته مي شوند. براي ساخت بايد حتما چوب گردو را به خوبي خشک کرد تا جلوه بهتري به تخته شما دهد. تخته نردهاي چوب گردو براي انواع منبت کاري، معرق کاري، جلادهي و ... بسيار مناسب مي باشند. تخته نرد چوب گردو را به دليل مرغوبيت بالا با طرح هاي مختلف توليد مي کنند. طرح و اندازه هاي مختلف در توليد تخته نرد باعث مي شود که سليقه بسياري از افراد را در نظر گرفته و علاقه مندان را از خريد خود راضي نگه دارد. خريد تخته نرد چوب گردو براي شما طول عمر بالايي را خواهد داشت. چوب گردو از اولين مواد اوليه مورد استفاده براي تخته نرد بوده است. ساخت وسايل با چوب گردو قدمت بسيار زيادي داشته و علاقه مندان بسياري نيز دارد. اين محصول را مي توان به عنوان يک وسيله دکوري براي تزيين و ست کردن با بقيه وسايل چوبي استفاده کرد. براي مثال شما مي توانيد اين تخته نرد را در منزل و در کنار يک ساعت چوبي روميزي قرار دهيد که نماي بسيار زيبايي خواهد داشت. در استفاده از اين بازي شما هوش و زيرکي ديگران را به چالش مي کشيد و باعث افزايش دقت و هوش خود و ديگران به کمک اين بازي مي شويد. طرح هاي مختلفي که بر روي تخته نرد زده مي شوند مي تواند نشانگر روحيات شما باشد. مي توانيد بر روي چوب گردو عمليات هاي بسياري را انجام دهيد که باب سليقه شما باشد. از ديگر نکات مثبت تخته نرد چوب گردو مي توان به چند منظوره بودن تخته نرد براي بازي هاي مختلف از جمله شطرنج اشاره کرد. در ادامه مقاله ابتدا به مزايا و ويژگي هاي چوب گردو پرداخته و در ادامه نحوه خريد و رنج قيمتي تخته نرد هاي چوب گردو را براي شما شرح خواهيم داد.

داخل تخته نرد چوب گردو

 

نقش هاي مختلف بر روي تخته نرد چوب گردو

نکاتي درباره چوب گردو

چوب گردو براي استفاده هاي گوناگون به کار برده مي شود. با توجه به اينکه از کدام قسمت درخت، چوب برداشت شده باشد رنگ آن متفاوت است که از ويژگي هاي جالب اين نوع چوب است. برخلاف بسياري از درختان چوب گردو با پير شدن و گذشت زمان روشن تر مي شود و رنگ هاي تيره تر مربوط به چوب هاي جوان تر مي باشند. اين طيف بندي خاص را فقط در چوب گردو شاهد هستيم. چوب گردو بر اثر بخار به خوبي انعطاف پذير مي شود و قابليت شکل پذيري عالي را در اختيار شما قرار مي دهد. چوب گردو براي لوازم دست ساز بسيار زيادي مورد استفاده قرار مي گيرد و رنگ پذيري بسيار بالايي دارد. قابليت براق شدن و صيقلي شدن از ديگر ويژگي هاي کاربردي چوب گردو است. تغيير رنگ در چوب گردو بالا نيست و برعکس چوب هاي ديگر، وسيله ساخته شده تغيير رنگ آنچناني نخواهد داد. چوب گردوي ايراني از مرغوب ترين و بهترين چوب هاي دنيا به شمار مي رود و در دنيا طرفداران بسياري دارد. خراط ها به دليل مقاومت و استحکام خوب چوب گردو علاقه بسياري به اين نوع چوب دارند. به راحتي در زير دستگاه قرار گرفته و کار کردن با آن راحت مي باشد. ضربه پذيري عالي چوب گردو نشان از مقاومت اين نوع چوب دارد. قابليت پرداخت با انواع وسايل و دستگاه ها و جلادهي راحت، چوب گردو را محبوب افراد مختلف قرار داده است. تنها نقطه ضعف چوب گردو اين است که در برابر اشعه UV خورشيد تغيير رنگ مي دهد اين ويژگي مي تواند يک خاصيت و يک نقطه ضعف باشد چرا که برخي افراد اين خاصيت را مي پسندند. خط و خطوط طبيعي چوب گردو باعث شده تا نياز به زدن نقش هاي زياد بر روي چوب نباشد. اين ويژگي هاي چوب گردو باعث شده تا يک گزينه مناسب براي توليد وسايل چوبي از جمله تخته نرد باشد.

تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده چوب گردو

 

تخته نرد و شطرنج چوب گردو

نحوه خريد و قيمت تخته نرد چوب گردو

تخته نرد چوب گردو به دليل ويژگي هاي بسيار زياد و طرح هاي متنوع مورد علاقه بسياري از افراد است. شما با بودجه هاي مختلف مي توانيد در سايز هاي مختلف اين تخته نرد ها را تهيه کنيد. تخته نرد چوب گردو را مي توان از فروشگاه هاي اينترنتي تهيه کرد اما اينکه فروشگاه مورد نظر کالايي با کيفيت به شما عرضه کند بستگي به نوع فروشگاه و محصولات آن دارد. هميشه براي خريد وسايل چوبي مخصوصا تخته نرد چوب گردو از فروشگاه هاي معتبر استفاده کرده و قيمت ها را مقايسه کنيد. تخته نرد چوب گردو يک کالاي لاکچري به شمار مي رود و در طرح هاي مختلفي در بازار يافت مي شود. از قيمت هاي کم با طرح هاي ساده تر تا قيمت هاي بالا با طرح ها و اندازه هاي بزرگ تر به خوبي يافت مي شوند.

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید