با خرید تخته نرد آشنا شوید!

با خرید تخته نرد آشنا شوید!

خرید تخته نرد چوب گردو داخل مارس

تخته نرد

بازی تخته نرد، از جمله بازی ها و سرگرمی هایی است که امروزه در سراسر کشور های دنیا و از جمله کشور ایران، دارای طرفداران زیادی می باشد. این نوع بازی دارای قوانین خاص و ساده ای می باشد. به همین دلیل رده های سنی مختلف می توانند به راحتی و در کم ترین زمان این بازی را یاد گرفته و در اوقات فراغت خود به انجام این بازی هیجان انگیز و جذاب بپردازند. خرید تخته نرد به روش های مختلفی امکان پذیر است و شما می توانید تخته نرد مورد علاقه ی خود را از روش های مختلفی به دست بیاورید. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با فرآیند خرید تخته نرد آشنا کرده و درباره ی انواع روش های خرید این وسیله ی بازی توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

خرید تخته نرد کادویی طرح تذهیب خاتم صدفی

خرید تخته نرد

انواع روش های خرید تخته نرد

تخته نرد از جمله وسایل بازی و سرگرمی است که می توان آن را در بسیاری از فروشگاه هایی که در زمینه‌ ی فروش لوازم و اسباب بازی و سرگرمی فعالیت می کنند پیدا کرد. با توجه به این که تخته نرد انواع مختلفی دارد و در اشکال مختلفی ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد، لذا همه ی انواع و اقسام تخته نرد ها را نمی توان در یک فروشگاه خاص در یک شهر کشور پیدا کرد. شهر های شیراز و اصفهان و دیگر شهر های باستانی و قدیمی که در زمینه ی هنر سرآمد شهر های دیگر در سطح کشور هستند، در زمینه‌ ی تولید انواع صنایع دستی از جمله تخته نرد های نفیس و زیبا نیز فعالیت های گسترده ای دارند. در این شهر ها معمولا تولیدی هایی وجود دارند که در زمینه‌ ی تولید تخته نرد های زیبا و منبت کاری شده و یا خاتم کاری شده فعالیت می کنند. این تولیدی ها محصولات تولیدی خود را برای فروش به فروشگاه های بزرگ در سطح کشور ارسال می کنند و از این طریق برای خود در آمد زایی می کنند. بسیاری از فروشگاه هایی که در زمینه ی تولید و فروش انواع صنایع دستی در این شهر های باستانی و قدیمی فعالیت می کنند، در شهر های مختلف کشور دارای شعبه هستند و از این طریق محصولات خود را به سراسر کشور عرضه می کنند و سود و درآمد خود را از این طریق افزایش می دهند. به عنوان مثال فروشگاه های صنایع دستی در شهر اصفهان که در زمینه ی کار های هنری مختلف فعالیت می کنند، برای این که محصولات خود را به دست مشتریان و طرفداران صنایع دستی در سراسر شهر های کشور برسانند، در شهر های مختلف کشور شعبه می زنند و از این طریق این مشتریان می توانند به راحتی محصولات و صنایع دستی مورد نظر خود را از این فروشگاه ها خریداری کنند.

در زمینه ی خرید تخته نرد نیز می توان از این فروشگاه های صنایع دستی، تخته نرد زیبا و نفیس مورد پسند خود را پیدا کرده و آن را خریداری کرد. لذا برای خرید تخته نرد های نفیس و زیبا، دیگر لازم نیست به شهر های اصفهان و شیراز و دیگر شهر های باستانی و سنتی ایران سفر کنید. فقط کافی است به شعبه های فروشگاه های صنایع دستی این شهر ها که در شهر و استان خودتان وجود دارند مراجعه نموده و تخته نرد نفیس مورد نظر خود را بخرید.

علاوه بر تخته نرد های نفیس و زیبا، که در بسیاری از موارد به عنوان دکور نیز می توان از آن ها استفاده کرد، انواع بسیار مختلف و متنوع دیگری از تخته نرد ها نیز وجود دارند که به تناسب سلیقه ی افراد در بازار این گونه وسایل بازی موجود می باشند و می توان هر کدام از آن ها را خریداری کرد. بیشتر تخته نرد ها از چوب ساخته شده اند. چوب درختان مختلف از جمله چوب گردو که زیبایی منحصر بفردی دارد، می تواند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

امروزه برای خرید انواع وسایل بازی و سرگرمی، روش خرید اینترنتی نیز وجود دارد که امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از این روش برای خرید تخته نرد بسیار رایج می باشد. در مقالات بعدی درباره ی این نوع خرید بیشتر صحبت می کنیم.

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه خرید تخته نرد و شطرنج فروشگاه آرتانامیک با انواع تخته نرد و شطرنج و همچنین با قیمت تخته نرد و شطرنج آشنا شوید.

خرید تخته نرد منبت کاری شده روی چوب گردو طرح شیخ صنعان

خرید تخته نرد نفیس

کلام آخر

در این مقاله سعی شد تا شما را با تخته نرد آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. درباره ی روش های خرید تخته نرد نیز صحبت هایی داشتیم و به چند مورد از روش های خرید این نوع وسیله بازی اشاره کردیم. امیدواریم این مقاله مورد پسند شما واقع شود.

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید