معرفی تخته نرد کادویی و راهنمای خرید آن

چرا تخته نرد کادویی بهترین هدیه برای دوستان و خانواده می باشد؟ از جمله دلایل انتخاب این نوع تخته نرد به عنوان یک هدیه نفیس و عالی چه می تواند باشد؟ برای شما نیز هدیه دادن به دوستان و آشنایان سخت ترین و گیج کننده ترین کار به حساب می آید؟ هدیه دادن به فرزندان، همسر، والدین، دوست و ... گاهی اوقات به امری دشوار و سخت تبدیل می شود. فکر به این موضوع که آیا هدیه ما توانسته است رضایت فرد دریافت کننده را جلب نماید یا نه، از جمله مواردی است که ما را دچار سرگردمی کرده و همچنین موجب افزایش استرس و نگرانی می شود. هدیه ای که برای تمامی افراد با سنین مختلف، علایق و سلیقه متفاوت مناسب باشد، چیست؟ آیا اصلا می توانیم هدیه ای با چنین ویژگی هایی تهیه نماییم؟ اگر آن هدیه تخته نرد کادویی باشد، قطعا می توانیم با تهیه آن، رضایت و خشنودی عزیزانمان را جلب کنیم. این نوع تخته نرد را می توان به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه ها برای هدیه دادن معرفی نمود. این نوع تخته نرد دارای ویژگی هایی است که باید حتما در هنگام خرید آن مورد توجه قرار بگیرند. در ادامه به نکات مورد توجه هنگام خرید این نوع تخته نرد اشاره می کنیم.

راهنمای خرید تخته نرد کادویی

شاید قبول کرده باشیم که این نوع تخته نرد، یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه دادن است، ولی هنوز نمی دانیم که این نوع بازی تخته نرد دقیقا باید دارای چه خصوصیاتی باشد. همانطور که گفته شد این هدیه برای اقشار مختلف، سنین متفاوت مانند نوجوانان، جوانان، سالمندان و یا حتی کودکان مناسب می باشد. تخته نرد کادویی معمولا به صورت یک ست کامل طراحی و تولید شده و ارائه می گردد. این ست شامل یک صفحه بازی، مهره، 2 عدد تاس و کاور یا کیف تخته نرد می باشد.

تخته نرد کادویی منبت کاری شده طرح اسب مینیاتوری

تخته نرد کادویی منبت کاری شده چوب گردو

 

تمامی لوازم تخته نرد باید حتما دارای کیفیت و دوام بالایی باشند. به عبارتی می توان گفت که بررسی کیفیت و استحکام تخته نرد، از جمله مواردی است که باید حتما مورد توجه و دقت قرار بگیرند. مهره ها و تاس ها باید حتما سالم و بدون زدگی بوده و همچنین مقاوم و بادوام باشند. جنس تخته نرد کادویی معمولا یا از نوع چوب گردو یا سنندج بوده و با از جنس چوب روس و راش می باشد. تخته نرد چوب گردو دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی نسبت به تخته نرد چوب روس و راش بوده و همچنین تخته نرد هایی که با چوب گردو طراحی و تولید شده اند، قیمت و ارزش بالاتری نیز دارند. ظاهر زیبای تخته نرد یکی دیگر از اصلی ترین و اساسی ترین نکات مورد توجه به حساب می آید.

 

 

 تخته نردی که طرح ها و نقش ها و نگاره های برجسته و زیبا و منحصر به فردی بر روی آن حک شده است، قطعا به هدیه ای زیبا و به یادماندنی تبدیل خواهد شد. ظاهر هدیه دارای اهمیت زیادی می باشد. چرا که معمولا هدیه های زیبا و خاص به یادماندنی تر و خواستنی تر از سایر هدیه ها می باشد. یکی دیگر از ویژگی های خاص و ویژه تخته نرد کادویی، جلد یا کاور منحصر به فرد آن است. به همان اندازه که خود یک هدیه بسیار مهم است، نحوه ارائه هدیه نیز دارای اهمیت بسیاری است. تخته نرد کادویی مرغوب و اصیل معمولا دارای ارزش و قیمت بیشتری می باشد. همانطور که گفته شد یک تخته نرد مناسب برای هدیه دادن، مرغوب، زیبا، مستحکم و .... می باشد. قرار گرفتن تمام این ویژگی ها در کنار یکدیگر قطعا بر روی قیمت این نوع تخته نرد تاثیر می گذارند.

تخته نرد کادویی چوب روس

 

پس در نتیجه می توان گفت برای اینکه بتوانیم تاثیر خوب و فراموش نشدنی بر روی عزیزانمان بگذاریم، تخته نرد کادویی همان هدیه ای است که به دنبال آن می گردیم. این نوع تخته نرد بسیاری از نگرانی ها و استرس های ما را در هنگام تهیه و خرید یک هدیه از میان برده است. این هدیه خاص و منحصر به فرد دارای ویژگی هایی است که آن را به یک هدیه فراموش نشدنی و خاص و ماندگار تبدیل می کند. این نوع تخته نرد بهترین و مناسب ترین هدیه برای سنین متفاوت، زن و مرد و همچنین انواع سلیقه ها می باشد. خصوصیات فوق العاده این نوع تخته نرد آن را به هدیه ای تبدیل کرده است که توانایی جلب توجه و رضایت افراد با سلیقه و روحیات متفاوت را دارد. با هدیه دادن تخته نرد کادویی می توانیم اوقات فراغت دلپذیر و لذت بخشی را همراه با دوستان و خانواده خود سپری کنیم.

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید