معرفی تخته نرد مسافرتی و بررسی ویژگی های آن

چرا تخته نرد مسافرتی؟ آیا شما نیز به دنبال یک سرگرمی عالی و جذاب در هنگام مسافرت می باشید؟ حتما تا بحال برای شما نیز پیش آمده است که برای انتخاب یک سرگرمی و بازی مناسب برای سفر، دچار سردرگمی شده باشید. گاهی اوقات تهیه لیستی از تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای سفر کردن به یکی از بزرگترین دغدغه های ما تبدیل می شود. اما یکی از جمله مواردی که هیچگاه از چک لیست وسایل مورد نیاز سفر حذف نمی شود، بدون شک تهیه یک بازی و سرگرمی جذاب و عالی برای مسافرت می باشد. چرا تهیه یک بازی و سرگرمی در حالی که در سفر هستیم دارای اهمیت است؟ می توان گفت که سرگرمی و بازی و تفریح از جمله مواردی هستند که این سفر را به یک خاطره خوب و به یادماندنی برای ما تبدیل می کند. چرا که با به همراه داشتن یک بازی و سرگرمی می توانیم اوقات خوش و دلپذیر را در کنار خانواده و دوستان بگذرانیم. به عبارتی می توان گفت که به همراه داشتن یک بازی مناسب در سفر می تواند شادی ما را چند برابر کند. تخته نرد مسافرتی بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. این نوع تخته نرد دارای ویژگی های خاص و ویژه ای بوده که در ادامه به شناسایی و بررسی و ارزیابی آنها می پردازیم.

ویژگی های تخته نرد مسافرتی

تخته نرد های مسافرتی معمولا در چند دسته تخته نرد چوب گردو، تخته نرد چوب راش و تخته نرد MDF قرار می گیرند. از آنجایی که از این بازی در حین سفر استفاده می کنیم، پس باید حتما نکات زیادی را در هنگام خرید آن مورد توجه خود قرار دهیم.

تخته نرد مسافرتی طرح فروهر، تخته نرد کادویی

خرید تخته نرد مسافرتی طرح فروهر

 

 این نوع از تخته نردها دارای ویژگی هایی هستند که موجب وجه تمایز آنها با سایر تخته نرد های معمولی می شود. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت و استحکام: یکی از مهم ترین  و اساسی ترین ویژگی های تخته نرد مسافرتی، مقاومت و دوام بسیار بالای آن می باشد. به همین خاطر نیز معمولا برای ساخت این نوع تخته نرد، چوب هایی مانند گردو، راش و MDF با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرند. توجه به استحکام و کیفیت دارای اهمیت بسیاری است، چرا که احتمال آسیب دیدن این نوع تخته نرد با کیفیت و مقاوم در سفر کمتر می شود. چوب گردو به عنوان بادوام ترین و با کیفیت ترین و همچنین مرغوب ترین چوب های مورد استفاده در طراحی و تولید تخته نرد می باشد. اما به دلیل قیمت بالای این چوب بسیار کم شاهد تولید تخته نرد مسافرتی با چوب گردو هستیم.
  • سبک بودن و قابلیت حمل آسان: در سفرها مخصوصا سفرهای کوتاه مدتی مانند طبیعت گردی دائما در حال حرکت و فعالیت هستیم، به همین دلیل همراه داشتن یک تخته نرد سنگین اصلا مناسب مسافرت نمی باشد. چرا که حمل آن بسیار سخت بوده و شاید در زمان جابجایی آسیب زیادی به آن وارد شود. به همین دلیل نیز تخته نرد مسافرتی دارای طراحی خاص و منحصر به فردی بوده و به گونه ای می باشد که نه تنها سبک بوده و وزن پایینی دارد بلکه جابجایی و حمل آن نیز بسیار ساده و بدون دردسر خواهد بود.

تخته نرد و شطرنج مسافرتی طرح سرباز هخامنشی، تخته نرد کادویی مسافرتی

خرید تخته نرد مسافرتی طرح سرباز هخامنشی

 

  • ابعاد و اندازه مناسب: یکی دیگر از ویژگی ها و آیتم هایی که در طراحی این نوع تخته نرد مورد توجه قرار گرفته است، ابعاد و اندازه های آن می باشد. یک تخته نرد مسافرتی مناسب و کاربردی باید دارای اندازه های استاندارد و کوچک بوده و همچنین فضای بسیار کمی را نیز اشغال کند. مطمئنا تخته نرد هایی با ابعاد و اندازه بزرگ تر، نه تنها فضای زیادی را اشغال می کند بلکه حمل و جابجایی آن نیز سخت و دشوار می گردد.
  • کاربردی بودن یا چند کاره بودن: معمولا این نوع تخته نرد، به صورت تخته نرد و شطرنج طراحی و تولید می شود. یعنی نه تنها می توان از آن برای بازی تخته نرد استفاده کرد بلکه برای بازی شطرنج نیز قابل استفاده می باشد. به عبارتی می توان گفت که با تهیه تخته نرد مسافرتی در اصل دو بازی تخته نرد و شطرنج را در سفر همراه خود داریم. این ویژگی موجب افزایش سطح کارایی این نوع تخته نرد شده و به عبارتی کارایی این کالا چند برابر می گردد.

تخته نرد مسافرتی طرح سرستون هخامنشی، خرید تخته نرد مسافرتی

خرید تخته نرد مسافرتی طرح سرستون هخامنشی

 

تخته نرد مسافرتی از آن دسته وسایلی است که وجود آن در لیست تجهیزات مورد نیاز سفر، الزامی است. از آنجایی که یکی از مهم ترین اهداف ما از سفر کردن، بودن در کنار خانواده و دوستان و لذت بردن از آن می باشد پس حتما به دنبال راهی هستیم که بتوانیم اوقات خوش و دلپذیری را در کنار یکدیگر تجربه نماییم. داشتن این نوع تخته نرد دقیقا همان بازی و سرگرمی است که به دنبال آن می گردیم و به عبارتی این نوع تخته نرد می تواند رفع کننده نیاز و انتظارات ما باشد.  

۵
از ۵
۲۰ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید