چرا تخته نرد کادویی!؟

چرا تخته نرد کادویی!؟

چرا باید تخته نرد کادویی را برای هدیه به دوستان خود انتخاب کنیم؟ این سوال توسط افراد زیادی مطرح می شود، در حقیقت تخته نرد کادویی یک هدیه نفیس و ماندگار است که شما با هدیه دادن آن به دوستان خود می توانید برای مدتها یاد و خاطرات شیرین خود را برای دوستتان زنده نگه دارید.

بازی تخته نرد قدمت بسیار بالایی دارد و در بیشتر تمدن های بزرگ قدیم مانند: امپراتوری ایران، روم، مصر و ... برای سرگرمی استفاده میشد. با پیدا شدن قدیمی ترین تخته نرد جهان در شهر سوخته، مبدا این بازی را ایران می دانند. کلمه نرد که در گذشته به معنی چوب بوده است از دوره اردشیر ساسانی روی بازی تخته باقی مانده است و این بازی به تخته نرد معروف شده است. بنابراین تخته نرد کادویی علاوه بر ماندگاری بالا و نفیس بودن دارای قدمت تاریخی و فرهنگی بسیار بالایی نیز می باشد. تخته نرد کادویی عمدتا از چوب های گوناگون مانند: روس، راش، گردو، افرا و ... ساخته می شوند. ویژگی ها و طرح های زیبایی که روی سطح هر یک از این چوب ها قرار دارد، سبب می شود تا تخته نرد های تولید شده دارای جذابیت های منحصر به فردی باشند.

تخته نرد کادویی، تخته نرد روکش راش

 

خرید تخته نرد کادویی از فروشگاه آرتانامیک

یک تخته نرد کادویی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مشتریان با تجربه در هنگام خرید یک تخته نرد ابتدا به نوع چوب آن دقت می کنند. زیرا چوب استفاده شده در تخته نرد اهمیت بسیار بالایی دارد. هر چقدر که کیفیت چوب استفاده شده در تخته نرد بالاتر باشد ماندگاری و دوام این وسیله نیز بالاتر خواهد بود. البته ناگفته نماند امروزه به دلیل وارد شدن جنس های بی کیفیت و ارزان در بازار ها قیمت های مختلفی برای خرید تخته نرد کادویی وجود دارد. اما به قول قدیمی ها «هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت»، برای تولید یک تخته نرد با کیفیت عمدتا از چوب های مرغوب مانند: راش، گردو، روس و ... استفاده می شود. اما در برخی از کارگاه ها به جای چوب مرغوب از نئوپان و خرده چوب برای تولید تخته نرد های ارزان قیمت استفاده می کنند.

از تخته نرد های کادویی با کیفیت که روی سطح آن منبت کاری شده است، برای تزئین دکوراسیون خانه نیز کاربرد دارد. با مطرح شدن نام بازی تخته نرد بسیار از افراد تصور می کنند که این بازی کاملا مردانه است اما واقعیت این است که در این بازی به هیچ عنوان جنسیت مطرح نمی باشد و خانم های با سلیقه نیز می توانند این بازی را انجام دهند و از جذابیت های این بازی نهایت لذت را ببرند. بنابراین با هدیه دادن تخته نرد های کادویی به خانم ها می توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ زیرا تخته نرد علاوه بر یک بازی سرگرم کننده و جذاب، یک وسیله دکوراسیونی خاص نیز می باشد.

تخته نرد و شطرنج منیت کاری، تخته نرد و شطرنج کادویی

خرید تخته نرد و شطرنج دور منبت از فروشگاه آرتانامیک

تخته نرد با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

امروزه به دلیل افزایش افراد سودجو در بازار تخته نرد های بی کیفیت و تقلبی نیز در بازار زیاد شده است و همین امر سبب افزایش قیمت محصولات در بازار شده است. این افراد تخته نرد های بی کیفیتی که از نئوپان و خرده چوب درست شده اند را به جای تخته نرد های با کیفیت جا میزنند. اما خوشبختانه هنوز برخی از فروشگاه ها هستند که با ارائه اجناس با کیفیت تفاوت آشکاری را بین تخته نرد های با کیفیت و بی کیفیت ایجاد می کنند. فروشگاه آرتانامیک یکی از فروشگاه های معتبر و آنلاین در زمینه فروش تخته نرد های با کیفیت است. هدف اصلی این فروشگاه رضایت مشتریان است و این موضوع را نیز تنها با ارائه محصولات مرغوب اثبات می کند. یکی از مزیت های فروشگاه آرتانامیک این است که محصولات خود را بدون هیچ گونه واسطه ای به مشتریان می رساند و همین امر دست افراد سودجو را از افزایش قیمت کوتاه می کند. یکی دیگر از خدمات ویژه این فروشگاه تضمین بازگشت کالا است. اگر مشتریان از محصول خود رضایت نداشته باشند می توانند کالا را به فروشگاه بازگردانند. امیدوارم که با خرید تخته نرد های اصل و مرغوب نهایت لذت را از این وسیله پرکاربرد ببرید.

تخته نرد کادویی، تخته نرد چوب روس

 

خرید تخته نرد و شطرنج کادویی از فروشگاه آرتانامیک

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتم تا شما را با یک هدیه نفیس و ارزنده که خاطره آن برای مدتها در ذهن دوستانتان باقی خواهد ماند، آشنا کنم. تخته نرد علاوه بر تمامی ویژگی ها و کاربرد هایی که دارد، دارای قدمت تاریخی و فرهنگی بسیار بالایی نیز می باشد. بنابراین با ویژگی هایی که درباره این هدیه مطرح شد می توان گفت که تخته نرد کادویی تمام فاکتور های یک هدیه ویژه را دارد. امیدوارم که این هدیه را خریداری کنید و لحظات خوشی را برای دوستانتان رقم بزنید.

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید