خرید تخته نرد نفیس

خرید تخته نرد نفیس

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که خرید تخته نرد نفیس می تواند چه مزیتی داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان اینگونه گفت که تخته نرد علاوه بر یک وسیله سرگرمی، برای چیدن دکوراسیون زیبا نیز کاربرد دارد. شما حتی می توانید از تخته نرد های کادویی برای هدیه به دوستانتان نیز استفاده کنید. در حقیقت تخته نرد تنها یک بازی نیست و قدمت بسیار طولانی دارد و همین امر سبب شده تا تخته نرد بیانگر فرهنگ دیرینه کشور نیز باشد. تمامی این جواب ها و مزیت ها دلیل بسیار خوبی است تا شما در هنگام خرید تخته نرد نفیس و ارزنده دقت کنید.

تماس با پشتیبانی فروشگاه : 02532422119

برای مشاهده محصولات بیشتر اینجا کلیک کنید : Artanamik

در این مقاله قصد دارم تا شما را با تخته نرد نفیس منبت و برخی از نکات مهم که باید در هنگام خرید تخته نرد به آنها توجه کنید، آشنا کنم. دقت به این نکات می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر سرگرم کردن دوستانتان، یک وسیله زیبا برای تزیین دکوراسیون داشته باشید.

تخته نرد منبت طرح گلستان، تخته نرد نفیس

خرید تخته نرد نفیس از فروشگاه آرتانامیک

 

تخته نرد نفیس منبت چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟

تخته نرد نفیس منبت، از جمله زیبا ترین انواع تخته نرد ها بوده، که طراحی زیبا و چشم نوازی که روی اسکلت آن اجرا می شود، به یکی از معروف ترین انواع تخته نرد تبدیل شده که بیشترین طرفداران را در بین انواع تخته نرد دارد. طرح های بسیار متنوع و زیبایی روی اسکلت این نوع تخته نرد ها قابل اجرا بوده و لذا دست هنرمند، برای طراحی و تولید انواع تخته نرد ها، با طرح و نقش های گوناگون کاملا باز است. در طراحی و تولید تخته نرد منبت، بایستی از چوب هایی استفاده شود که کیفیت بالایی داشته و در مقابل برش کاری و کنده کاری مقاوم بوده و از هم نپاشند. در زیر سعی خواهیم کرد تا شما را با دو مورد از چوب هایی که در تولید تخته نرد منبت، دارای کاربرد هستند، آشنا سازیم.

تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده، تخته نرد منبت

خرید تخته نرد و شطرنج منبت کاری شده

چه چوب هایی در تولید تخته نرد منبت استفاده می شوند؟

همانطوری که در پاراگراف پیشین نیز اشاره کردیم، در تولید تخته نرد ها، از جمله تخته نرد کادویی، تخته نرد نفیس منبت و ... از چوب هایی استفاده می شود که با کیفیت و مقاوم باشد و هنگام برش کاری نشکند. این چوب ها، شامل موارد زیر هستند:

  1. چوب گردو: یکی از چوب هایی که در تولید انواع تخته نرد ها، از جمله تخته نرد منبت از آن استفاده می شود، چوب گردو می باشد. این نوع چوب، یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین انواع چوب ها بوده که به راحتی برش خورده و می توان از آن برای تولید این محصولات استفاده نمود. بدیهی است هر نوع وسیله بازی، از جمله تخته نرد، که در تولید آن از طراحی های زیبا تری استفاده شده باشد، قیمت بالا تری نیز خواهد داشت. لذا قیمت تخته نرد، به جنس تخته نرد، و همچنین نوع طراحی هایی بستگی دارد که در تولید تخته نرد از آن ها استفاده شده است.
  2. چوب روس و چوب راش: از جمله دیگر چوب هایی که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در تولید انواع تخته نرد، از آن استفاده می شود، این نوع چوب ها می باشند. چوب راش و روس نیز، همانند چوب گردو، دارای انعطاف و مقاومت بالایی بوده که در تولید تخته نرد ها، بسیار کاربرد دارند.

 

نکات مهم در هنگام خرید تخته نرد

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید تخته نرد به آن توجه شود، اعتبار فروشگاه مورد نظر می باشد. تحقیق درباره محلی که می خواهید تخته نرد را از آنجا تهیه کنید، بسیار مهم است. در سالهای اخیر فروشگاه های زیادی در زمینه فروش تخته نرد فعالیت می کنند و همین امر سبب شده است تا محصولات تقلبی و بی کیفیت نیز زیاد شود. اما جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا هنوز فروشگاه های قدیمی و معتبر با ارائه محصولات مرغوب به افراد سودجو اجازه نمی دهند تا محصولات بی کیفیت خود را به جای محصولات با کیفیت جا بزنند. نکته مهم دیگر که باید در هنگام خرید تخته نرد به آن توجه شود، جنس چوب تخته نرد می باشد. معمولا جنس چوب تخته نرد های مرغوب از درخت هایی مانند: گردو، راش، روس و ... تهیه می شوند، در حالی که جنس چوب تخته نرد های بی کیفیت چینی، از نئوپان و خرده چوب تهیه می شوند. توجه به محل مورد استفاده تخته نرد نیز نکته دیگری است که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید. به طور مثال اگر می خواهید از تخته نرد در مسافرت استفاده کنید، تخته نرد شما باید در ابعاد کوچکتر و از چوب مرغوب مانند: راش ساخته شده باشد تا بتواند هم در برابر ضربه های مختلف مقاومت کند و هم بتوان آن را به راحتی حمل کرد.

 

تخته نرد نفیس را می توان از کجا تهیه کرد؟

همانطور که گفته شد، مهمترین نکته در خرید تخته نرد نفیس انتخاب فروشگاه معتبر است. می خواهم یک فروشگاه معتبر که با داشتن یک مدیریت با تجربه توانسته است، رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد؛ به شما معرفی کنم. این فروشگاه با حذف واسطه محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب، با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان می رساند. فروشگاه آرتانامیک با داشتن متخصصین با تجربه ای که دارد، تخته نرد های مختلفی را برای کادو، مسافرت و ... می سازد. تنوع زیاد فروشگاه آرتانامیک سبب شده است تا هیچ مشتری دست خالی از سایت این فروشگاه بیرون نرود. بنابراین اگر به تخته نرد علاقه مند هستید و به دنبال یک فروشگاه ویژه می گردید تا یک محصول اورجینال تهیه کنید، توصیه می کنم به سایت فروشگاه آرتانامیک سر بزنید و از محصولات این فروشگاه دیدن کنید. اغلب تخته نرد های این فروشگاه از چوب های مرغوب راش، روس و گردو ساخته شده اند.

تخته نرد نفیس، تخته نرد چوب گردو، تخته نرد خاص

خرید تخته نرد چوب گردو از فروشگاه آرتانامیک

 

خرید تخته نرد کادویی از فروشگاه معتبر

تخته نرد ها می توانند یک هدیه نفیس نیز باشند. شاید کمتر دیده باشید که کسی برای دوستان خود تخته نرد هدیه ببرد اما تخته نرد کادویی کاملا با تخته نرد های معمولی و ساده متفاوت می باشند. زیرا تخته نرد های کادویی به صورت منبت کاری شده می باشند و به عنوان یک صنایع دستی محسوب می شوند. در حقیقت این تخته نرد ها بسیار نفیس و ارزنده می باشند. با خرید تخته نرد های منبت می توان یک هدیه ماندگار و زیبا را به دوستان خود هدیه داد.

تخته نرد کادویی منبت کاری شده، خرید تخته نرد نفیس

خرید تخته نرد کادویی منبت کاری شده از فروشگاه آرتانامیک

 

سخن آخر

فروشگاه آرتانامیک به صورت تخصصی در زمینه تخته نرد فعالیت می کند و شما می توانید محصولات با کیفیت این مجموعه را در سایت فروشگاه مشاهده و به راحتی خریداری کنید. خرید تخته نرد از مجموعه آرتانامیک یک خرید استثنایی می باشد زیرا قیمت محصولات این فروشگاه به دلیل حذف واسطه، واقعی می باشند. بنابراین شما می توانید با پرداخت هزینه ای معقول صاحب یک تخته نرد نفیس و ارزشمند شوید. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با برخی از نکات مهم در هنگام خرید تخته نرد آشنا کند.

۵
از ۵
۲۲ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید