چرا تخته نرد چوب روس خریداری کنیم؟

چرا تخته نرد چوب روس خریداری کنیم؟

در پاسخ به سوال چرا تخته نرد چوب روس خریداری کنیم؟ می توان گفت که مقاومت تخته نرد یکی از ویژگی ها اصلی است که باید در هنگام خرید تخته نرد به آن توجه زیادی شود. زمانی که شما از تخته نرد چوب روس استفاده می کنید، تفاوت آن را از نظر استحکام نسبت با تخته نرد های دیگر که با چوب های بی کیفیت تهیه شده اند، مشاهده خواهید کرد. تخته نرد چوب روس علاوه بر محکم بودن، زیبایی خاص نیز دارد و همین امر سبب شده است تا در بین تخته نرد های موجود در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. همانطور که میدانید تخته نرد علاوه بر سرگرمی در تزیین دکوراسیون منزل نیز کاربرد دارد. چوب روس به سازندگان تخته نرد امکان ساخت تخته نرد های محکم و زیبایی را به صورت منبت کاری می دهد. در ادامه می خواهم شما را با چوب روس بیشتر آشنا کنم.

 

تخته نرد و شطرنج چوگان هخامنشی، تخته نرد چوب روس

خرید تخته نرد چوب روس با کیفیت از فروشگاه آرتانامیک

 

چوب روس و کاربرد آن در ساخت تخته نرد

چوب روس یکی از چوب های وارداتی از کشور روسیه است که از ویژگی اصلی این چوب ها می توان به استحکام آنها اشاره کرد. چوب روس بر اساس آب و هوای خاص کشور روسیه با رنگ های مختلفی مانند: قرمز، قهوه ای، سفید، کرم و ... در بازار وجود دارد. این چوب ها برای وسایل تزئینی و ساخت دکوراسیون کاربرد فراوانی دارد. یکی از مهمترین کاربرد های این چوب می توان به کف پوش ها، کابینت، آلات موسیقی، تخته نرد و ... اشاره کرد. قیمت این چوب ها به دلیل نوسانات شدید ارزی کشور متغیر می باشد و همین امر سبب می شود تا قیمت وسیله های ساخته شده با این چوب نیز تغییر کند. از ویژگی های دیگر چوب روس که سبب می شود تا سازندگان تخته نرد این چوب را برای ساخت تخته نرد انتخاب کنند، می توان به انعطاف پذیری بالای این چوب اشاره کرد. همین امر سبب می شود تا تخته نرد ها در برابر ضربه های مختلف از خود مقاومت نشان دهد. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه ویژه برای دوستانتان می گردید، می توانید تخته نرد کادویی ساخته شده از چوب روس را انتخاب کنید.

 

تخته نرد کادویی، تخته نرد و شطرنج کادویی

خرید تخته نرد ساخته شده از چوب روس از فروشگاه آرتانامیک

 

آشنایی با انواع چوب روس 

همانطور که گفته شد، چوب های روس وارداتی می باشند. تنوع این چوب های وارداتی بسیار زیاد است که از مهمترین آنها می توان به نراد، ساسنا، یولکا، راش، بلوط و ... اشاره کرد. در بین این نوع چوب ها راش یکی از پرکاربرد ترین گونه های چوب روس است که در ساخت تخته نرد کاربرد دارد. البته ناگفته نماند چوب راش را می توان از درختان شمالی کشور و همچنین از کشور های دیگر مانند: گرجستان نیز تهیه کرد.

 

نگهداری تخته نرد چوب روس

یکی از مشکلات چوب روس این است که این چوب در معرض حملات حشرات و قارچ ها می باشد و همین امر امکان دارد در دراز مدت سبب آسیب جدی به تخته نرد چوب روس شما برسد. برای پیشگیری از اینگونه موارد تخته نرد را در محیط قرار دهید که در معرض هوا باشد و از نگهداری تخته نرد در کمد برای طولانی مدت خودداری کنید. اگر تخته نرد را در بوفه های خود برای تزیین دکوراسیون قرار داده اید بهتر است هر چند ماه او را بیرون آورده و با پارچه ای خشک آن را تمیز کنید تا خدایی نکرده دچار خوردگی توسط حشرات نشود.

 

تخته نرد و شطرنج سیمرغ، خرید تخته نرد

خرید تخته نرد چوب روس با طرح زیبا از فروشگاه آرتانامیک

 

تخته نرد چوب روس و راش را از کجا تهیه کنیم؟

امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه تخته نرد فعالیت می کنند و همین امر سبب شده است تا تشخیص جنس های اورجینال و فیک کمی دشوار شود. اما در بین این فروشگاه ها، فروشگاه هایی را می توان یافت که سالیان زیادی است در زمینه فروش تخته نرد های با کیفیت فعالیت می کنند و با ارائه جنس های مرغوب و با کیفیت تفاوت جنس اورجینال با فیک را به مشتریان نشان می دهند. یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه تخته نرد، فروشگاه آرتانامیک می باشد که با داشتن مدیریت با تجربه توانسته است که رضایت مشتریان را بدست بیاورد. این فروشگاه با حذف واسطه توانسته است که از افزایش قیمت محصولات خود در بازار جلوگیری کند و اجناس مرغوب را با قیمت مناسب به دست مشتریان می رساند.

 

سخن آخر

ویژگی های چوب روس پاسخ سوالی است که اول مقاله مطرح شد. در حقیقت انعطاف پذیری بالا، استحکام، زیبایی و ... دلیل انتخاب تخته نرد چوب روس است. از این وسیله برای هدیه به دوستان خود نیز می توانید استفاده کنید. فروشگاه آرتانامیک این محصول را در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد کرد. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با تخته نرد های چوب روس و مزیت های چوب روس آشنا کند.

۵
از ۵
۲۳ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید