معرفی تخته نرد منبت کاری طرح آدم و فرشته

معرفی تخته نرد منبت کاری طرح آدم و فرشته

تخته نرد منبت کاری طرح آدم و فرشته، خرید تخته نرد

خرید تخته نرد منبت کاری طرح آدم و فرشته از فروشگاه آرتانامیک

تخته نرد یکی از بازی های فکری و بسیار قدیمی از دوران گذشته است که تا به امروز باقی مانده است. این بازی از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی را دارد. یکی از محبوب ترین انواع تخت نرد نوع منبت کاری آن است که به عنوان یک کالای نفیس شناخته می شود. این نوع تخته نرد به شکل دست ساز ساخته می شود و از ارزش بالایی برخوردار است. تخت نرد منبت کاری شده را معمولا از چوب های مختلف مانند راش و گردو می سازند. اما استقبال از چوب گردو به علت دوام و زیبایی این متریال بیشتر است. در ادامه قصد داریم یک تخته نرد زیبا و منبت کاری شده با عنوان تخت نرد طرح آدم و فرشته را به شما معرفی کنیم.

درباره تخته نرد منبت کاری شده طرح آدم و فرشته

با توجه به اینکه تخته نرد طرح آدم و فرشته به عنوان یک هنر اصیل ایرانی عرضه می شود طرح روی این وسیله نیز از یک واقعه ی قدیمی انتخاب شده که به زیبایی هر چه تمام تر با استفاده از هنر منبت کاری و نازک کاری بر روی چوب گردو با جذابیت و ظرافت بسیار بالایی به کوشش استاد حمید رضا پور حکیم ساخته شده است. در قسمت بیرونی این مدل تخته نرد نقش فرشته و آدم را مشاهده می کنیم که اشاره به کرنش فرشته در مقابل آدم را به تصویر می کشد. این تخت نرد منبت کاری شده آمیخته با هنر و روح ایرانی است به همین دلیل علاوه بر زیبایی خارق العاده از ارزش معنوی بالایی نیز برخوردار است.

چوب گردو ساختار مستحکم و زیبایی داشته و در برابر عملیات حکاکی و کنده کاری از مقاومت بالایی برخوردار است. در برخی از مناطق این نقوش از کنده کاری عمیق و بعضی جاها به حالت سطحی کار شده است. قسمت بیرونی و طرح دار تخته نرد با رنگ طبیعی چوب گردو عرضه شده تا اصالت خود را حفظ کند. قسمت داخلی مارس معرق بوده و به همراه این تخت نرد می توانید مهره های درجه یک تاس مالزی و متعلقات بازی و کاور گلیمی تخته نرد برای محافظت از آن را دریافت کنید. علاوه بر طرح های زیبا و منحصر به فردی که آرتانامیک برای شما ارائه داده است، این امکان را به وجود آورده که شما بتوانید طرح های مورد نظر خود را سفارش داده و آن را به عزیزانتان هدیه بدهید.

ویژگی های تخت نرد منبت کاری شده طرح آدم و فرشته

خرید تخته نرد، تخته نرد چوب گردو، تخته نرد کادویی

خرید تخته نرد منبت کاری طرح آدم و فرشته از فروشگاه آرتانامیک

یکی از ویژگی های برجسته ی این تخته نرد فوق العاده زیبا و دست ساز طرح منحصر به فرد آن و رنگ طبیعی چوب گردو است که در برخی از قسمت ها حالت سایه مانندی را ایجاد کرده است. نقش فرشته به شکل منبت کاری عمیق به وسیله ی ابزارآلات مخصوص حک شده و از ظرافت فوق العاده ای برخوردار است. اندازه ی این تخت نرد بسیار متناسب انتخاب شده و به شکل 50 در 50 سانتی متر است. این سایز در کنار قدرت مانور مناسب به بازیکنان امکان تمرکز را نیز می دهد. از دیگر ویژگی های اندازه ی استاندارد این است که افراد می توانند تخته نرد را به سادگی حمل کرده و با خود به دورهمی، مهمانی و مسافرت ببرند و ساعت های زیادی افراد را سرگرم کنند و نهایت لذت را ببرند.

همان طور که می دانید صفحه ی بازی تخت نرد از دو بخش ساخته شده که برای استحکام آن از هنر نازک کاری در حاشیه صفحه ها کمک می گیرند و دو فسمت صفحه را با لولا هایی ظریف و مخصوص به یک دیگر متصل می کنند. برای محافظت از آن نیز یک کیف مخصوص ارائه شده است که با خرید آن میتوان از تخته نرد در برابر عوامل بیرونی، فشار، خط و خش و غیره محافظت کرد. از دیگر خصوصیات تخت نرد منبت کاری این است که با مرور زمان نه تنها از ارزش آن کاسته نشده که به قیمت آن نیز افزوده می شود. این نوع تخت نرد می تواند به عنوان یک وسیله ی مناسب برای افراد مختلف باشد. تخته نرد منبت کاری به عنوان یک وسیله اصیل و نفیس برای توریست و مهمانان خارجی است. در صورتی که بخواهید این محصول را به همراه کیف مخصوص سفارش بدهید مقداری هزینه ی اضافه تر را بپردازید اما حمل و نگهداری از آن را ساده تر می کند.

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید