خرید تخته نرد منبت کاری طرح رستم و اژدها

خرید تخته نرد منبت کاری طرح رستم و اژدها

تخته نرد طرح رستم و اژدها، تخته نرد منبت

خرید تخته نرد طرح رستم و اژدها

برای خرید تخته نرد باید فاکتورهایی را مد نظر داشته باشید. تمایل دارید که تخته نرد شما از چه جنسی باشد. یکی از انواع پرطرفدار و زیبای تخت نرد نوع چوبی آن است که به عنوان یک کالای نفیس و ارزشمند شناخته می شود. تخته نرد های چوبی می توانند از چوب های مختلف مانند درخت گردو، راش و ......... ساخته شوند. در هنگام خرید تخته نرد باید به این مسئله توجه خاصی داشته باشید. تخته نرد منبت کاری طرح رستم و اژدها به عنوان یکی از پرطرفدار ترین نمونه های تخت نرد منبت است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

فاکتورهایی که در خرید تخته نرد منبت کاری طرح رستم و اژدها باید رعایت شود

اولین گزینه ای که در هنگام خرید تخته نرد باید مد نظر داشته باشید این است که تخته نرد مورد نظر شما از چه جنسی باشد. یکی از گزینه های بسیار محبوب تخته نردهای ساخته شده از چوب است که با فرایند خاصی ساخته می شوند. این محصولات علاوه بر اینکه به عنوان یک بازی فکری شناخته می شوند به عنوان یک اثر هنری فوق العاده زیبا نیز به شمار می رود.

اندازه ی استاندارد نیز یکی از فاکتورهای تاثیرگذار در خرید تخته نرد است. برای آشنایی بیشتر باید بدانید که تخته نرد منبت کاری طرح رستم و اژدها را طی فرایند خاصی می سازند. ابتدا چوب مناسب را انتخاب کرده و آن را آماده می کنند. این تخته نرد از چوب گردو ساخته شده است که رنگ فوق العاده زیبایی دارد و مناسب افراد با ذوق و هنر دوست است. نقش حک شده بر روی تخت نرد آن را تقریبا مردانه کرده است. می توانید از این تخت نرد زیبا برای هدیه به آقایان استفاده کنید.

طرح نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب و خرید تخته نرد به شمار می رود به همین دلیل قصد داریم به بررسی طرح این تخته نرد فوق العاده بپردازیم.

تخته نرد منبت کاری طرح رستم و اژدها توسط هنرمند با ذوق استاد محمد رضا پور حکیم ساخته شده است. بر روی این تخته نرد یکی از داستان های هفت خوان رستم که نبرد با اژدها است حکاکی شده است. می توانید نقش رستم و رخش را در هنگام نبرد با اژدها که با ظرافت کامل بر روی صفحه بیرونی نقش بسته است را مشاهده کنید. قسمت بیرونی تنها با موادی مانند پارافین پوشش داده می شود که رنگ طبیعی آن حفظ شود. این تخته نرد به همراه مهره ها و تاس و متعلقات تخته نرد با کیفیت بسیار بالا عرضه شده و دخل معرق مارس است. قسمت داخلی آن لاک الکل شده که باعث می شود در برابر گذر زمان از مقاومت بالایی برخوردار است.

مزایای خرید تخته نرد منبت کاری شده

خرید تخته نرد، تخته نرد چوب گردو

خرید تخته نرد طرح رستم و اژدها از فروشگاه آرتانامیک

در هنگام خرید تخته نرد منبت کاری شده به این نکته توجه داشته باشید که این نوع تخته نرد علاوه بر زیبایی ظاهری از دوام بالایی برخوردار بوده و با گذشت زمان به عنوان اشیاء ارزشمند شناخته می شود. علاوه بر هنر منبت کاری این تخته نرد از هنر نازک کاری نیز برخوردار است که باعث دوام حاشیه ی تخته نرد می شود. همان طور که می دانید بعد از پرداخت چوب و عمل نازک کاری با لولاهایی دو قسمت تخته نرد را به یک دیگر متصل می کنند. اندازه ی این تخته نرد در حالت استاندارد بوده و علاوه بر حمل ساده به افراد امکان می دهد که قدرت مانور و تمرکز بالایی را تجربه کنند. کیف قابل سفارش همراه تخت نرد باعث می شود که حمل آن آسان شده و به راحتی در مسافرت ها و دورهمی ها همراه شما باشد.

انتخاب هدیه برای افراد از ظرافت های خاصی برخوردار است برخی از افراد ترجیح می دهند به جای خرید هدیه های معمول و به روز که پس از مدت زمان کوتاهی مدل های بالاتر آن ها را بازار مشاهده می شود هدیه ای بگیرند که از ارزش بالایی برخوردار باشد. خرید تخته نرد منبت کاری طرح رستم و اژدها می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد با انتخاب این محصول به عنوان کادو می توانید سال های سال در یاد خاطره ی عزیزانتان زنده باشید و در کنار آن هدیه را انتخاب کرده باشید که با گذشت زمان بر ارزش آن افزوده شود.

۵
از ۵
۲۴ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید